BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 07:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Byłem na Hamowni i gdzie moje 20 koni?
PostNapisane: 9 lutego 2007, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
byłem dzisiaj na hamowni



Seryjnie mój silnik ma 150 koni - wynik pomiarów zmartwił mnie jak widzicie na załączonym na dole wykresie 128.7KM czyli marnota
auto z 1993 roku, nie wiem ile przebiegu, napewno powyżej 200000 km

i tu pytanie do Was, gdzie moje 20 koni? czym to może być spowodowane?

na KTS były 2 błędy - odpowietrzanie baku (wypięta wtyczka) i nie znany błąd, który notabene skasowali

http://img266.imageshack.us/img266/9671 ... bmwaf3.jpg


Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4700 obr/min
tyle jest w serii u mnie jak widzicie 165.7 Nm przy 4635 obr/min


Ostatnio edytowano 11 lutego 2007, 01:09 przez kaamilalfa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 19:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
O to cos mocna strata, sprawdales cisnienie na cylindrach.
BTW. Ile kosztowala Cie ta przyjemnosc.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
100 zł + 30 KTS

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
chyba kiedys pisałes ze masz cos zrobione z przeplywomierzem?wymieniles go?Kasowales bledy po tej wymianie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, 23:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie montowales jakichs stozkow, tanich chipow czy ryczacych wydechow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 10:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
po 14 latach koniki uciekaja ale zeby az tyle ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:06 
Drogo, u Grabowskiego w Warszawie badanie kosztuje 50zł. A to, że koniki uciekają po 14 latach można między bajki włożyć. Po wymianie sondy lambda, kabli WN, świec, cewki, wszystkich filtrów (kopułka i palec były w stanie bardzo dobrym) osiągi są lepsze niż katalogowe.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
chyba je g-techem mierzyles albo stoperem heheh


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
LEGO,

tak przepływka siedzi druga, i auto na obu zachowuje się identycznie,

Kornelio,

nic z tych rzeczy nie mam w aucie

mówią, że to może katalizator no nie wiem, ale nie podoba mi się to bo mam mniej koni niż w 1.8 :kwasny:

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
kamil w takim razie sprawdz kompresje jaka masz w silniku...na kompie rozumiem 0 bledow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
inna sprawa to czy zbadana na hamowni moc to moc silnika czy moc na kolach?bo to dwie rozne sprawy.na kolach po odjeciu wszytski strat w napedzie gdzies tyle by wyszlo wlasnie... pytanie glowne czy BMW podaje moc swoich silnikow czy moc jaka auto posiada na kolach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:34 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
OD razu widac,ze nie czytałes wykresu co dał Kamil :) Na kołach miał 96,7 PS ;)

a kompresja....przy kompresji obnizającej wyraznie moc to mozna by juz było odczuc wyraznie dłuzsze zapalanie, zwłaszcza zimą ..

zapchany katalizator - to jest bardzo prawdopodobna mozliwosc i o ile auto pracuje na wszystkie cylindry poprawnie to własnie to bym obstawiał.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 14:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
fakt nawet na niego nie spojrzalem ;) skoro moc silnika to 130ps to sprawdz kompresje najpierw.co do kata to w moim padalcu byl zapchany i po wycieciu auto zmienilo sie nie do poznania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 15:29 
Kornelio napisał(a):
chyba je g-techem mierzyles albo stoperem heheh

BMW to nie włoskie badziewie, gdzie dane techniczne są ściemnione.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 15:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
skoro tak to jak to mozliwe ze masz lepsze parametry niz podaje fabryka?bo co bo masz nowe swiecie?przeciez inzynierowie z monachium sa najwspanialsi i zawsze podaja prawde.a ty masz lepsze osiagi po wymianie swiec,kabli i kopulki?jak to mozliwe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 15:38 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
:rotfl: znow sie zaczyna :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 17:21 
Kornelio napisał(a):
skoro tak to jak to mozliwe ze masz lepsze parametry niz podaje fabryka?bo co bo masz nowe swiecie?przeciez inzynierowie z monachium sa najwspanialsi i zawsze podaja prawde.a ty masz lepsze osiagi po wymianie swiec,kabli i kopulki?jak to mozliwe?

A wiesz, że dane podają uniwersalne do wersji z różnym wyposażeniem ? Jak ktoś ma wersję "full wypas", to osiągi będą gorsze, a ja mam szyby na korbki :hyhy: Dodatkowe wyposażenie może ważyć nawet do 50kg, co znacznie pogorsza osiągi. Zresztą w BMW lepsze osiągi niż fabryczne nie są niczym nadzwyczajnym. Jak będziesz w Warszawie to możemy się spróbować z Twoim Fiacikiem/AlfaGejo Made in Italia :rotfl:
Edit: AlfaRomejo :x


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 17:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Bagor napisał(a):
Jak będziesz w Warszawie to możemy się spróbować z Twoim Fiacikiem/AlfaGejo Made in Italia


masz jakis kompleks "mężczyzno z czarnej bety"?czy moze jestes impotentem albo gejem ze masz z tym problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 20:07 
Kornelio napisał(a):
masz jakis kompleks "mężczyzno z czarnej bety"?czy moze jestes impotentem albo gejem ze masz z tym problem?

Nie mam kompleksu, z członkiem również wszystko w porządku, gejem tym bardziej nie jestem, raczej z tego słyną włoscy muchachos. Za to Ty masz za dużo wigoru, taki włoski temperament, ale tego sie po Tobie pewnie nikt nie spodziewał, a tu proszę taką stronkę założyłeś: http://tancerz-adam-prywatki.eu.interia.pl/index.html
Jak Ci się interes kręci ? Masz klientki ? O klientów nie pytam :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 20:17 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Kornelio i Bagor. Koniec głupot. Temat jest o czym innym.
Jak ktoś ma jakieś sugestie co do spadku mocy u kamilaalfa niechaj napisze.
Będą głupoty to zamkne i nie będzie niczego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL