BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 05:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] wymiana oleju w tylnym moście
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
witam to znowu ja po przeczytaniu kilku postów trafiłem na jeden który mnie zainteresował na temat wymiany oleju w tylnym moście interesuje mnie taka rzecz bowiem korek spustowy widać a wlewu gdzie jest i jakim olejem najlepiej zalać i ile tam tego oleju wchodzi?????

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 lutego 2007, 10:35 przez Łukasz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 13:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
tu wpisz swój vin: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi i zobacz ile trzeba wlać (pozycja rear axle oil). tu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=19 pozycja 8 to korek spustowy, a wlew jest jakoś z 5 centymetrów wyżej, wizualnie identyczny korek. co do tego co trzeba wlać to możesz kupić co trzeba w aso, a jak nie to olej klasy GL - 5 coś jakoś 75w-90 ale to musisz sprawdzić. ja zalałem elf tranself.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 21:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
do mostu saf-xj albo jakiś lepszy półsyntetyk i bedzie dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 23:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
półsyntetyk ? do bmw ? do mostu? szalony...

Do motu to zalecany mobil VS 600 a wchodzi go 1.1 litra.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, 20:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
półsyntetyk przekładniowy oczywiście ,chyba tego nie trzeba mówić co nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, 01:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
laik wleje 10w40 :wstyd: więc dobre sprostowanie ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 137 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL