BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 02:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z zapłonem
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: E36 coupe
Witam mam nastepujacy problem zdarza mi sie ze przy probie odpalenia po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje rozrusznik nie kreci kontrolki normalnie zapalaja sie i gasna ale silnik nie odpala musze pare razy porobowac dopiero wtedy rozrusznik załapuje i odpala czy ktos spotkał sie z czyms takim co mogło sie stac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
a stacyjka??? moze juz sie skonczyla kostka przy stacyjce... musialbys sprobowac odpalic rozrusznik mostkujac przewody przy stcyjce wtedy kiedy nie mozesz zrobic tego z kluczyka... moze tez rozrusznik pada... ale stawiam na stacje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 10:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
eagle, ma racje, tyle tylko że nie każdy wie o co halo z tym mostkowaniem.
Chodzi oto żeby zewrzeć w kostce stacyjki główny przewód zasilający z tym który zasila układy samochodu (jak zewrzesz właściwy zapalą się kontrolki na desce) następnie dotykasz do przewodu zasilającego rozrusznik. Jeżeli wszystko jest w porządku, to auto odpali.
Można też sprawdzić sam rozrusznik, na chwile zwierając w owej kostce przewód główny z przewodem rozrusznika.
Jest jeszcze opcja, że masz jakiś alarm, lub odcięcie zapłonu, które się nie rozbraja prawidłowo.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL