mam to samo, troche z tym wojowalem. Najpierw wymienilem przeplywomierz, potem czujnik polozenia walka, olej , swiece i caly czas to samo. W koncu pojechalem do innego mechanika. Ostukal opukal podlaczyl pod kompa na zimnym i cieplym silniku. Okazalo sie ze czujnik temperatury wody znajdujacy sie na termostacie nie stykal. Jak poruszal tam troche to blad po wykasowaniu sie juz nie pokazal ale po paru dniach znowu rano odpalilem i ta sama historia. Nie zastanawiajac sie dlugo kupilem nowy termostat z obudowa i czujnikiem w poniedzialek wpadnie do mnie wieczorem zeby to wymienic jak silnik ostygnie. Wedlug niego jak to zrobie to juz powinno byc git.
Mam silnik M54 a jesli masz poprzednia generacje to podobno w M52 tego czujnika tam nie ma wiec musisz poszukac gdzes na obiegu plynu chlodniczego.
jest gdzies juz podobny temat poruszony na forum tam jest wiecej pomyslów poszukaj