BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 12:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.6 M40 a swap na 1.8 16V M42 -potrzebne info szczegol
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
Witam
Przymierzam sie za m-c do zmiany 1.6M40 na silnik IS'a M42

w zwiazku z tym mam pytanie co mi podejdzie ze starego silnika(m40) do nowego(m42) a co musze kupic????

1.wiazka i komputer musza byc od M42 to wiem
2. alternator rozrusznik pompa wspomagania , przeplywomierz sonda podejdą od M40 czy musze zmieniac???
3. Mocowanie silnika zdaje sie jest takie samo???
4. Co jeszcze trzeba bedzie zmienic oprocz kolektora dolotowego bo jest napewno inny i kawalka wydechu bo klektor jest napewno inny -????
6. Podobno skrzynia wal dyfer zostaja od M40 bo są takie same w M42 ??
5. Duzo z tym roboty w ogole i jaka jest latwosc zrobienia tego we wlasnych warunkach???
Dodam ze zegary od IS'a mam, i tarcze z tyl tez mam:)

Fajnie by bylo jakby mi ktos opisal co i jak dokladnie -najlepiej ktos kto takie cos robil sam juz w u siebie

pozdrawiam i czekam na odzew bo musze zrobi jakos tego swapa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Aleksandrów
wiazka i komputer musza byc od M42
alternator rozrusznik pompa wspomagania , przeplywomierz sonda podejdą od M40
mocowanie pasuje
szkrzynia i dyfer pasuja

najwiecej roboty :chytry: to wyjac i poniej zlozyc POZDRO:)

_________________
Cineqqq--->E30 QP, Cabrio
german OLDSCHOOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Aleksandrów
to powinno byc pomocne http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=35656
:cool:

_________________
Cineqqq--->E30 QP, Cabrio
german OLDSCHOOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 399
Lokalizacja: HGW
Moje BMW: e90 318i
Kod silnika: N46B20B
o dzieki wielkie juz czytam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 211 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL