BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1,8 Wyciek oleju z dyfra
PostNapisane: 6 maja 2008, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: W-wa
witam wszystkich serdecznie
wreszcie uporałem się z moim autem w kwestii pracy silnika, kto czytał moje posty to będzie zorientowany, dzisiaj rano zauważyłem na tylnym zderzaku kropki oleju, myslałem że mam wyciek z silnika ale jest ok, okazało sie że to wyciek z mostu na łączeniu wału napędowego. Może ktoś sie orientuje jaki jest koszt naprawy? Czy to dużo roboty?
Z góry dziękuję.

Cytuj:
Wyciek oleju z mostu e36 1.8


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw


Masz już dwa ostrzeżenia i już kolejne drugie upomnienie. Pomijam Brak Twojej reakcji na noty moderatorskie w tematach, które ostatecznie zostały usunięte z ogólnodostępnej części forum.


Ostatnio edytowano 8 maja 2008, 01:13 przez tuareg32, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam
mam ten sam problem z tym wyciekiem z dyfra, gdzie się łączy z wałem.
Ja to tak w skrócie zrobiłem:
Wyjąłem dyfer (około 19 śrub trzeba wykręcić), i w dyfrze trzeba odkręcić wyjście na wał (śruba 32 jak pamiętam) jest tam simmering (uszczelniacz) trzeba go wymienić. Ja to zrobiłem i jak na razie nic nie zauważyłem, żeby coś ciekło. Ale dopiero, jak niedługo w trasę małą się wybiorę, to się okaże, z tego względu, że spodziewam się wycieku bo simering nie był orginalny BMW. A zauważyłem, że betki nie za bardzo lubią zamienniki :-)
Ogólnie to dużo roboty nie ma, jakieś 3 godzinki max jak masz simering pod ręką. Możesz w sumie znaleźć schemat na stronie www.realoem.com ten simering jest tam na schemacie i numer jego jakbyś zamawiał w aso. Może ci coś pomoże.
Pozdrawiam

_________________
ÂŁukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: StaszĂłw
Witam.Mam ten sam problem, a może by się dało zmienić ten simering bez wyciągania dyferencjału,dodam ze cieknie mi przy wale


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 125 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL