BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Mechanizm podnoszenia szyby
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:59 
Cześć wszystkim

Od dłuższego czasu walczę z tematem mechanizmu podnoszenia szyb. Zerknijcie proszę na ten film:

http://www.youtube.com/watch?v=8PhQUVSdmM0

Jak widać, w pewnym momencie szyba 'wypada'. Zdążyłem wymienione zostały już obydwa ślizgi - nie pomogło. Następnym krokiem był zakup nowego mechanizmu (całego - łącznie z silniczkiem, ramionami itp). Problem występuje nadal.

Szyba siedzi w uszczelkach, ramiona wydają się być proste.

Gdzie może leżeć problem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 29
Posty: 87
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
To mi wygląda, że tak jakby po prawej stronie szyby jest coś, co blokuje i nie idzie prawa strona do góry. Sprawdź, czy nie ma żadnego syfu itp..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
mialem podobny problem ale w szybach z manualem. Sprawdz z prawej strony szyby czy uszczelka sie nie zawinela w takiej "szynie" w ktorej idzie szyba, jest gleboko w drzwiach takze troche sie nagimnastykujesz zeby tam zajrzec. moze byc jeszcze taka opcja ze po prostu szyba wyszla z tej "szyny", "prowadnicy" (tak bylo w moim przypadku). Kolejna opcja blokujący się slizg z prawej strony szyby, czyli blizej zawiasow, sprwadz czy slizg chodzi gladko w tej metalowej prowadnicy ktora wychodzi od szyby, moze cos tam sie zgielo i blokuje slizg. Posprawdzaj to i pozniej napisz co i jak. Ja obstawiam ktoras z dwoch pierwszych opcji ktore podalem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 20:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
mnie to wyglada na zle ustawiony mechanizm,ale moge sie mylic

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 20:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
a wyregulowales ten machanizm ?? tam jest taka sruba co trzyma ramie, musisz sporbowac naciagnac to i sruba docisnac

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 00:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: KrakĂłw
Miałem taki sam objaw, tez wymieniłem slizgi, podregulowałem i lipa.
Okazało się że nowe ślizgi troche odbiegały od orginału, a dokładniej różniły sie otworem.
Musisz troche nawiercić otwór w ślizgu i podpiłowac lekko pilnikiem rowek gdzie wkładasz klamre blokujacą.
Powinno momóc
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 15:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Olsztyn
Kupic nowe slizgi w ASO? Ja walczylem z tym dluugo, w koncu kupilem nowe slizgi w ASO, przeczyscilem dobrze uszczelke i dziala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 15:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ja miałem to samo, w końcu wziąłem się za to i tam gdzie jest regulacja prowadnicy (ta prowadnica przy klamce) wsadziłem między śrubę regulacyjną dystans ok 5mm i jest ok :) poprostu szyba miała za duży luz, mogła się przemieszczać do przodu i do tyłu, stąd objaw taki, że wypadała sobie z prowadnic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL