BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 20:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Pytanie o cewki
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
Szukajżc muła dobrałem się dziś do cewek.
Optycznie cewki ani izolatory nie wykazują chyba stanu zużycia, lecz woę się upewnić - ponieważ gdzies tu się przewinął pogląd, że biały nalot cewkę dyskwalifikuje.
Wrzucam zdjęcie, i proszę kogoś zorientowanego o opinię czy to taki nalot świadczy o tym, że cewka jest do d**y..

Wszystkie wyglądają podobnie:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
bzdura
cewki pękają i w tych miejscach jest przebicie jak nie ma od dołu pęknięć to nie powinno być przebicia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
pęknięć to akurtat trochę widziałem, zazwyczaj na tym pierścieniu obejmującym cewkę (nawet na tym zdjęciu jedno widać..)
Obecność przebić próbowałem wykryć na odpalonym silniku w ciemności, ale nic nie błyskało (ale muli też nie zawsze - może nie zdążył się aż tak zagrzać?)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
nie o takie pęknięcie chodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
thnx. Z jednej strony fajnie, z drugiej szkoda bo muszę szukać dalej :/
Mam teraz tydzień urlopu, ale jak wrócę to chyba wymęczę beemę w korkach i jak już będzie konkretnie zamulona podjadę do AutoClassicService na kompa - może coś pokaże.. a jak nie to może Adam czegoś się doszuka...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL