BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 05:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] auto nie pali
PostNapisane: 24 lipca 2009, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
Hejka dzisiaj po jakimś czasie auto zaczęło ciężko zapalać az po którymś razie chcąc odpalić auto po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje rozrusznik nie kreci cisza jedynie na popych zapala a z kluczyka nie chce proszę o pomoc co może być nie tak :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
sprawdź bezpieczniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
bezpieczniki sa oki sprawdzałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Sprawdz rozrusznik to moze byc najprawdopodobnie winowajca tego zajscia :) Moze sie zaciol lub szczotki sie zuzyly w nim.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
i sprawdź czy prad do niego dochodzi jak kluczyk przekrecasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
jutro rano oddaje autko do mechanika czy taka naprawa jest droga moze ktos tak mniej wiecej wie ile wyniesie koszt naprawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
jutro rano oddaje autko do mechanika czy taka naprawa jest droga moze ktos tak mniej wiecej wie ile wyniesie koszt naprawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
wg mnie skończyły się szczotki, przerabiałem taki przypadek w R21,

jakby z rozrusznikiem było wszystko ok to mozemy pod DIS'a podpiąc może będzie jakiś feedback.....

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Ładowanie sprawdzałeś?
Jak stopniowo było coraz gorzej to może być alternator, ale wtedy po jakimś czasie jazdy przestanie działać radio, obrotomierz itp. "choinka" aż w koncu auto zgaśnie. Alternator nie musi paść całkiem, może mniej ładować i z czasem brakuje prądu, zamiast 14.4 daje 13V.
Co do kosztu to rozrusznika nie robiłem ale w E34 regenerowałem alternator, szczotki i didy - coś ok. 250zł.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
pierwsze co sprawdz to akumulator. u mnie jak jest slaby i przekrece kluczyk to nic sie nie dzieje (kontrolki swieca- nie przygasaja, do rozrusznika nie dochodzi prad nawet - pewnie komp tym steruje i jak za malo to wcale nie puszcza)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
oczywiscie myslałem ze moze to wina akumulatora był podłączony pod prostownik ale żadnego pozytywnego rezultatu to nie dało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: dobre miasto NOL XXXXX
Moje BMW: E36 E90
Kod silnika: m50b20 m47n2
koszt szczotek +wymiana to jakies 100 do 140zl zalezy gdze i jakie ale jesli nie slychac nic to bym cie przyczepil cewki na rozruszniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 82
Lokalizacja: Torun
Moje BMW: 316
a czy wystarczy regeneracja i wymiana szczotek itd i z czasem zainwestować w nowy rozrusznik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Nie ma potrzeby, pod warunkiem że do tej pory zachowywał się cicho, tzn. że nie było dziwnych odgłosów. Żadne szczotki nie wytrzymują tyle co rozrusznik.
PS; jak siądzie łożysko to nie zmieniasz całego koła.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 02:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dzis przerabialem to samo z kolega tyle ze w OPLU :] :) tez nic nie dygalo po przekreceniu stacyjki :( :( probowalismy na kable i nadal NIC(rozrusznik cicho sza) . Wiec wpadlem na pomysl "Ty krec a ja bede pukał w rozrusznik" i co udalo sie,autko zaczelo krecic i odpalilo. Moja opinia---> pewnie szczotki sie wieszaja :) w ostatecznosci elektromagnes

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 20:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
...
zimmerman1 napisał(a):
po jakimś czasie auto zaczęło ciężko zapalać az po którymś razie chcąc odpalić
...

po tym objawie jestem prawie pewien ze to szczotki, nie wiem jak to jest w buńce ale wczesniej takie zabiegi samodzielbie wykonywałem, czasami lutownica była potrzebna a czasami wystarczył śrubokret.......

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL