BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 19:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] faluje silnik + wycieka z silnika paliwo
PostNapisane: 28 lutego 2007, 19:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Witam!

Samochód mam, duzy..ja w nim trochę zagubiona, męskiej ręki brak i boje się, że pojadę do warsztatu a tam wcisną mi kit i każą zapłacić jak za zboże.
Dlatego nieśmiało chce poprosić o rady. Silnik kiedy zimny faluje a juz problem jest jak jest śnieg na jezdni, wtedy slizg murowany na niskich obrotach bo mi dzikus się wyrywa. Do tego z silnika (na 100% nie z baku pod spodem) wycieka paliwo. Mechanik sie dotykał i wcisnał mi kit ze to ....UWAGA..olej cieknie. Samochód zabrał na dwa dni...paliwo cieknie nadal. Mechanik tnie jarząbka. Do tego problem z gazem. Ja mu w deche a ten obroty ma tak mikre że szok..a spalanie na poziomie 30L mi pokazuje.

Koledzy......może polecicie dobrego mechanika w Warszawie? I żeby jeszcze po kieszeni nie klepał.....i jeszcze na jakie kity mam uważać bo kompletnie sobie z tym nie radzę....

Pomocy...:-(

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Ostatnio edytowano 2 marca 2007, 09:24 przez d0nTtOuChm3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 20:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
falowanie obrotów jest niestety mankamentem instalacji gazowej, jest to przeważnie wina silniczka krokowego, mimo iz na benzynie jest ok to na gazie faluje.
Dzieje się tak jeśli silniczek krokowy jest już trochę przypiłowany.
Mi też faluje i zwisa mi to narazie, bo nie jast aż tak zle.
Aco do wycieku benzyny to skąd jesteś taka pewna, że to benzyna, a nie własnie olej??
Jeśli nie wejdziesz pod auto to niestety nie zdiagnozujesz tego z kad się leje.
:D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 21:00 
Witam, tak się składa, że właśnie dziś został rozwiązany podobny problem w mojej (naszej :)) beci. Byłem na regulacji u gazownika... po pierwsze ustawił mi przepływomierz (wcześniej problemy z obrotami na benzynie a teraz nie :hyhy: ), po drugie założył opaskę przy silniczku krokowym (poprzedni "mechanik" wcisnął go w rurkę i owinął taśmą izolacyjną :zdziwko: co powodowało dostawanie się "lewego" powietrza i w efekcie "falowanie obrotów") po trzecie regulacja gazu (spalała bunia oj spalała 20 litrów gazu... :kwasny: ) mam nadzieję, że oprócz widocznej poprawy to wszystko złoży się również na poprawę spalania gazu :D Na razie i tak jeżdżę na benzin, żeby odmulić wtryski (autko przez 1,5 roku praktycznie nie widziało benzynki :kwasny: ). Aha no i kwestia wycieku paliwa, mi sączyło się z wężyka, który doprowadza paliwo do listwy wtryskowej (niedokręcona opaska była temu winna :) ).
Reasumując: falowanie obrotów - trzeba sprawdzić silniczek krokowy, czy działa poprawnie, przeczyścić go, zobaczyć czy jest założony jak potrzeba :). Jeśli chodzi o duże spalanie + mikre obroty - to przepływka + gazik do ustawienia. Jeśli chodzi o dobrych mechaników w stolnicy ;) to polecam TOMCAR (Klonowa 17; Opacz). Naprawdę uczciwy i solidny chłopak, przez 5 lat pracy i mieszkania w wawie robiłem auta tylko u niego (tyle, że nie zajmuje się inst. gazowymi). Jeśli chodzi o gazowników... nie znam żadnego z Warszawy :kwasny:
To tyle :hyhy: , powodzonka z becią życzę :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 09:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
mcgiver napisał(a):
falowanie obrotów jest niestety mankamentem instalacji gazowej, jest to przeważnie wina silniczka krokowego, mimo iz na benzynie jest ok to na gazie faluje.
Dzieje się tak jeśli silniczek krokowy jest już trochę przypiłowany.
Mi też faluje i zwisa mi to narazie, bo nie jast aż tak zle.
Aco do wycieku benzyny to skąd jesteś taka pewna, że to benzyna, a nie własnie olej??
Jeśli nie wejdziesz pod auto to niestety nie zdiagnozujesz tego z kad się leje.
:D
[center]


Mój Drogi Kolego........proszę uświadom mnie - czy bezyna i olej maja taki sam zapach....?????????????? Tą samą konsystencję?:-))))) Czy nie byłam w szkole na tej lekcji fizyki....? ;-)


Pozdrawiam;-)[/center]

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 09:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
agrafga napisał(a):
Mój Drogi Kolego........proszę uświadom mnie - czy bezyna i olej maja taki sam zapach....?????????????? Tą samą konsystencję?:-))))) Czy nie byłam w szkole na tej lekcji fizyki....?

Ja tylko zadałem proste pytanie czy jesteś tego taka pewna że to benzyna ,ale skoro się upierasz to widocznie jesteś :hyhy:
Więc pozostaje ci tak jak napisałem , wejść pod samochód , bo nikt za ciebie tego wirtualnie nie zrobi.
Jedna uwaga: Jeśli wjedziesz na kanał to sprawdzaj to na zapalonym silniku aby było utrzymywane ciśnienie w układzie zasilania paliwem, ponieważ wtedy masz pewnośc ze rekonesans będzie wiarygodny, mi się kiedyś lało z wężyka zasilania listwy po bloku silnika ,ale po wyłączeniu w ciągu kilku minut było sucho , bo paliwo zdążyło odparować na gorącym silniku i zostawały tylko resztki w zagłębieniach bloku na łączeniu bloku z miska co dawało do myślenia z" kąd to się tam wzieło"

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
mcgiver napisał(a):
agrafga napisał(a):
Mój Drogi Kolego........proszę uświadom mnie - czy bezyna i olej maja taki sam zapach....?????????????? Tą samą konsystencję?:-))))) Czy nie byłam w szkole na tej lekcji fizyki....?

Ja tylko zadałem proste pytanie czy jesteś tego taka pewna że to benzyna ,ale skoro się upierasz to widocznie jesteś :hyhy:
Więc pozostaje ci tak jak napisałem , wejść pod samochód , bo nikt za ciebie tego wirtualnie nie zrobi.
Jedna uwaga: Jeśli wjedziesz na kanał to sprawdzaj to na zapalonym silniku aby było utrzymywane ciśnienie w układzie zasilania paliwem, ponieważ wtedy masz pewnośc ze rekonesans będzie wiarygodny, mi się kiedyś lało z wężyka zasilania listwy po bloku silnika ,ale po wyłączeniu w ciągu kilku minut było sucho , bo paliwo zdążyło odparować na gorącym silniku i zostawały tylko resztki w zagłębieniach bloku na łączeniu bloku z miska co dawało do myślenia z" kąd to się tam wzieło"



No właśnie ten problem był, bo zanim dojechałam do mechanika to stwierdził, że nic nie cieknie.....dziękuję:-) ;)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL