BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 23:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] test przelewowy wtryskow
PostNapisane: 31 lipca 2009, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
witam
mam taka sprawe byle dzis na tescie przelewowym wtryskow i gosc stwierdzial ze wszystkie cztery leja :(. Gosc podlaczyl buteleczki do wtryskow i z kazdego polecialo paliwo w ciagu ok minuty na wolnych obrotach wylalo z pol buteleczki w kazdym mniej wiecej po rowno w kazdej z czterech.
Pytanie mam takie
czy to jest wlasniej objaw lejacych wtryskow ze ze wszystkich leci po rowno?
Czy jesli tak to teraz musze wymieniac cale wtryski na nowe?
ile mogo kosztowac nowe wtryski orginalne?
czy mozan je wymienic samemu
czy trzeba bedzie je jakos zestrajac na nowo?
troche pytan wyszlo hehe

dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: CK Kraków
Moje BMW: Było e46,e36 compact
Kod silnika: Było M47N, M43TUB19
Jeżeli to M47N to koszt jednego (a podobno trzeba 4 szt) nowego wtrysku Bosch to około 1400-1500zł- przynajmniej taką cenę usłyszałem jak sam chciałem zanabyć.

_________________
PZDR Łukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 10:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Ale nie rozumiem gość nie wyjął wtrysków i je sprawdzał tak? z każdego wtrysku jest powrót paliwa które nie zostało wykorzystane do spalenia. jak nie wyjmie wtrysku na specjalny stół to nie stwierdzi czy wtryski leją czy nie.takie jest moje zdanie, ale moge się mylić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
gosciu nie wyjmowal wtryskow tylko podlaczyl wezyki gdzies na gorze wtryskow odpalil auto i patrzyl jak paliwo leci do buteleczek i po tym stwierdzile ze do wymiamy wszystkie. Czyli mam szukac innego mechaniora???? Czy jak bo ja juz sam niewiem co mam robic??Auto pali bez problemu tylko przechodzi mi w tryb awaryjny i komp pokazuje blad 4560 rail pressure to low


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 20:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
jasiu_20 napisał(a):
gosciu nie wyjmowal wtryskow tylko podlaczyl wezyki gdzies na gorze wtryskow odpalil auto i patrzyl jak paliwo leci do buteleczek i po tym stwierdzile ze do wymiamy wszystkie.


:wstyd: :wstyd: :wstyd: Gdzie ty takiego mechanika znalazles....... :dobani:

jasiu_20 napisał(a):
Czyli mam szukac innego mechaniora????


Tak tak tak tak. :cwaniak:

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 20:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
To jest chyba za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej. Ja bym pojechał jeszcze do kogoś potwierdzić. Domyślam sie że ten test polega na tym że np po 60 s w buteleczkach ma być jakas konkretna ilość paliwa np. 150ml a jak jest mniej tzn że wtryski "leją" dają za dużą dawke.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Biały_79, moim zdaniem taka metoda jest do bani.Wtryski powinny byc wyjete na stoł pomairowy i tam dogłębnie zbadane.Jesli leja to praktycznie na gołe oko wtedy widac ze leja a nie daja mgły.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 21:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam co za przelewowy test i po co ?
Czy w jakiś sposób niedomaga twoje auto że robisz takie testy......

Twój mechanik to jakiś szaman..... niech rozpali ognisko i zacznie modły .

Jak masz problemy z autem jedź do dobrego diagnosty niech podepnie się pod kompa i sprawdzi korekty na wtryskach.

Ja bym mu kazał zwrócić za stracony czas i za ropę którą spuścił powrotem............. albo niech ją wypije.

Opisz problem w twoim aucie i podaj rocznik. .....Common rail ?
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 00:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
mechanik taki ze niby pracowal kiedys w serwise bmw a teraz robi dla siebie w bosch service w UK. Powiedzial ze nie powinno byc ani kropeliki w menzurkach a bylo z pol w kazdej. Auto to 320d 2003 common rail. A problem z autem taki ze gdy wcisne gaz w deche na niskich obrotach to zapala sie kontrolka swiec zarowych ale to tylko gdy autko jest dobrze rozgrzane po okolo 50km trasy i im auto dluzej chodzi tym szybciej mozna zapalic kontrolke. Niemam zadnych problemow z odpalaniem na zimnym czy cieplym. Kurde niewiem co robic gdzie tu szukac pomocy jak takie glombu w serwisach boscha pracuja :(((((((((


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 06:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Powracając do tematu " Testu przelewowego" który nie dawał mi spokoju.
Zacząłem intensywnie szukać informacji na ten temat...... i był on poruszany miedzy innymi na forum :Masters tuning"
Cytuję moderatora :
"Ja mam profesjonalne menzurki do pomiarów z odpowiednimi końcówkami do różnych wtryskiwaczy. Kupiłem to będąc przy okazji na jakiś targach motoryzacyjnych w Niemczech. Koszt walizeczki ok 300 ojro.
Kryterium oceny polega na obserwacji nadmiaru na poszczególnych wtryskiwaczach. Paliwo idące do nadmiaru powinno w menzurkach narastać w miarę równo na wszystkich wtryskach. Są dopuszczalne procentowe rozbieżności pomiędzy wtryskiwaczami.
Ostatnio miałem auto z ciężkim rozruchem. Podłączyłem menzurki i kręcę. Z jednej już się przelewało gdy w innych nawet się nie pojawiło. Diagnoza...wtrysk w górę. Wymiana wtrysku i pali z dotyku"

Więc może źle oceniłem twojego mechanika i wcale nie jest szamanem .... :/
Może jest ktoś na forum kto wie jakie powinny pojawić się ilości i w jakim czasie w naszych autkach.

Sory za wprowadzenie w błąd!!!

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 08:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
tylko ze u mnie we wszystkich bylo prawie po rowno bardzo male rozbieznosci to wiec sam juz niewiem ale znalazlem w necie firme ktora sie zajmuje regeneracja i profesjonalnym sprawdzanie na stolach i jakos tam komputerowo i czyszcza ultradziwekowo w poniedzialek do nich zadzwonie sie umowie i dam znac co wyszlo
pozdrawiam i dzieki za informacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
ROGER-NYSA napisał(a):
Ostatnio miałem auto z ciężkim rozruchem. Podłączyłem menzurki i kręcę. Z jednej już się przelewało gdy w innych nawet się nie pojawiło. Diagnoza...wtrysk w górę. Wymiana wtrysku i pali z dotyku"

To podobny przypadek jaki był u mnie. Wtrysk nie puszczał paliwa więc wszystko szło w przelew, na listwie nie mogło wytworzyć się odpowiednie ciśnienie i autko nie chciało zapalić po wymianie wtrysku wszystko wróciło do normy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Ja bym zaczął od wlania prearatu do czyszczenia instalacji wtryskowej i powrócił do tematu po wypaleniu zbiornika paliwa.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 18:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Jakub napisał(a):
Ja bym zaczął od wlania prearatu do czyszczenia instalacji wtryskowej i powrócił do tematu po wypaleniu zbiornika paliwa.

Ja bym zaczął od wizyty u prawdziwego specjalisty a nawet pokusiłbym się o wizytę w ASO (byle nie w Łodzi :P ) wyjeździć bak to trzeba zrobić prawie 1000 km a niesprawnym autem naprawde ciężko się jeździ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
U mechaniora powiedzieli mi ze lejece wtryski w 530d objawiaja sie tym ze jak na 3 biegu puscisz gaz to nie schodzi do razu z obrotow ale nie mialem okazji tego zweryfikowac ale z tego co piszesz to wydaje mi sei ze mechanik co to sprawdzal nie mial pojecia co robi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
mial pojecie i to dobre tylko trzeba znac dane ile ma byc tego paliwa ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 15:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
ok bylem, dzis u innego sprawdzil na stole i kompie wyszlo..... WSZYSTKIE DOBRE a wina jest w zaworze cisnienia w czwartek bierze go jeszcze raz i bedzie sprawdzal co jest przyczyna ze zawor pada i podejrzewa jakas poppe elektryczna paliwa ale to sie okaze w czwartek :))) A tak wogole to gdzie ta pompa jest w aucie?To ta w baku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
W lewym progu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
ja regenerowalem miesiac temu i jestem zadowolony i bardzo przydtepna cena 2lata gwarancji

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 28
Lokalizacja: (UK)
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
kurde ja ja wymienialem w zeszlym roku zrobilem jakies 35tys myslicie ze padla znowu? w sumie to mechanik wymienial i niewiem co tam wsadzil cholerka no coz jutro sie okaze:))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL