BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 23 listopada 2014, 12:44


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jak odpowietrzyc sprzegło????????????????
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 13:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
Panowie, wymieniłem siłownik sprzegła i ten mały plastikowy wysprzeglik przy pedale sprzegła i teraz za nic nie moge odpowietrzyć!!!!!!!
Pompuje pompuje i nic, niby coś leci ale strasznie słabo, wszedzie sucho, przewody posprawdzałem i nigdzie wycieków nie widać ale żadne ciśnienie na pedale nie chce się wytworzyć!!!!!
Ratujcie bo już mnie coś trafia! niby takie proste a nie mogę tego zrobić!!!

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 13:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
no takie proste to to nie jest :rotfl: kup strzykawkę taką dużą i przez rurkę wstrzykuj płyn przez odpowietrznik wysprzęglika a druga osoba niech wyciąga plyn ze zbiorniczka :P powinno się udać ;)

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 13:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Długim wężykiem łączysz odpowietrznik któregoś z przednich kół z odpowietrznikiem wysprzęglika, oczywiście wcześniej musisz napompować hamulcem żeby powietrza w nim nie było :] . Później odkręcasz oba odpowietrzniki i pompujesz hamulcem aż w zbiorniczku przestaną lecieć banieczki,oczywiście pilnuj stanu płynu w zbiorniczku ;)

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
No bede próbować jak tylko zorganizuje długi weżyk albo jakąś strzykawke. Dzieki.

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 673
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
to jest proste pod warunkiem ze wie sie co robi

oto jak ja sie za to zabrałem:

unosisz przód auta na min 30cm, wchodzisz pod spód, odkrecasz odpowietrznik na wysprzegliku, zakladasz wąż który idzie do zbiorniczka wyrównawczego, druga osobazaczyna pompowac sprzegłem, jak pedał sprzegła nabierze dpowiedniego oporu, zakrecasz odpowietrznik, sciagasz wąż, opuszczasz auto i powinno byc ok

ważne zeby przod był uniesiony

sprawdzone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
wszystko wyglada ok ale nie zrozumialem co mam zrobic z tym wezem?!

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 673
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
robisz tak, albo nie zakladasz wezyka na odpowietrznik i wszystko bedzie w płynie hamulcowym, albo zakladasz wezyk na odpowietrznik i prowadzisz go do zbiorniczka pod maska, po to zeby plym wracał do obiegu

to rozwiązanie ma jeszcze jedną zalete: widać pęcherzyki powietrza w wężyku i to ze płyn krązy w jakimś tam obiegu elimunuje mozliwośc jego zabrakniecia, a więc i ponownego zapowietrzenia sie ukladu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
probowalem z kuzynem odpowietrzac i wydaje mi sie ze robie wszytsko prawidlowo,ale nie moge wytworzyc zadnego cisnienia na pedale sprzegla pedal naciskam jednym palcem niema zadnego oporu popmowalem i odpowietrzalem przez jakies 15 min i nic zaznaczam ze silownik sprzegla jest nowy

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 14:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 673
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
sliwa napisał(a):
probowalem z kuzynem odpowietrzac i wydaje mi sie ze robie wszytsko prawidlowo,ale nie moge wytworzyc zadnego cisnienia na pedale sprzegla pedal naciskam jednym palcem niema zadnego oporu popmowalem i odpowietrzalem przez jakies 15 min i nic zaznaczam ze silownik sprzegla jest nowy


unosiłeś przód auta do góry??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 15:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
podniosem na tyle zeby moc dostac sie pod niego do odpowietrznika

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 15:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 673
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
sliwa napisał(a):
podniosem na tyle zeby moc dostac sie pod niego do odpowietrznika


muszisz wiecej tak zeby odpowietrznik był w poziomie.

szkoda że nie mam zdj z odpowietrzania sprzegła podczas swapa, moze ktos inny ma i raczy wrzucić...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 15:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
no dobra poczekam az przestanie padac podniose go i bede probowal

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 18:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
no i lipa, podnosiłem wyżej, wstrzykiwałem strzykawką płyn prosto w cylinderek i też próbowałem wstrzyknąć prosto do wężyka ktory idzie do wysprzeglika przy pedale i nic jak nie ma ciśnienia tak nie ma!!
juz nie wiem co mam teraz zrobić!!!!!

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 20:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Ze strzykawki nie będzie takiego ciśnienia i może nie wycisnąć powietrza. Spróbuj tak jak Ci napisałem z wężykiem i wykorzystaj pompe hamulcową, ona napewno przepchnie ten bąbel.

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 23:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
ja znam dobry sposób sprawdzony osobiście z książki Sam naprawiam ...
-wykręcasz wysprzęglik ze skrzyni biegów
-nie rozłączaj przewodu i nie odkręcaj odpowietrznika także nie wćiskaj pedału sprzegła
-trzymaj wysprzęglik tak żeby przewód był prosty i tłokiem w dół (chodzi mi żeby powietrze lepiej szło do zbiorniczka)
-wćiskasz tłok wysprzęglika do oporu i pomału popuszczasz tłok i wtedy sam zazsie płyn ze zbiorniczka
-zrób tak pare razy dopuki nię będą sie pokazywać i nie będzie słychać bąbelków, można to samemu zrobić bąbelki mocno słychać nawet pod autem.
myśle ze wiesz oco mi chodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 21:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 92
Lokalizacja: Sopot
panowie wiec tak sprzeglo odpowietrzone a zrobilem to w ten sposob ze wyciagnelem wiekszosc plynu ze zbiorniczka po czym wszedlem pod samochod popuscilem odpowiedcznik zalozylem na niego rurke i podlaczylem wielka strzykawke z plynem hamulcowym wciskalem tak dlugo az zbiorniczek byl prawie pelny nacisnelem pedalem sprzegla kilka razy i docisnelem jeszcze plynu hamulcowego dzieki za porady mam nadziejez ze ktos czytajac ten post bedzie mial jakies podpowiedzi na przyszlosc pozdrawiam

_________________
sliwa 318i E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: forti i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL