BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 maja 2024, 10:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E53] Problem z odpaleniem disla na ciepłym silniku
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 14:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 43
Posty: 4
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Moje BMW: X5 E53
Witam
Mam problem z odpaleniem silnika, gdy silnik się rozgrzeje, mianowicie z rana bądź gdy silnik nie był uruchamiany przez dłuższy czas autko odpala po 2 sek. i tak jest do momentu, gdy wskaźnik temperatury dojdzie do pierwszej kreski, natomiast gdy pokazuje normalną temperaturę rozgrzanego silnika muszę kręcić i kręcić, wczoraj wieczorem myślałem że nie odpalę, więc włączyłem nadmuch na 32 st. odczekałem 5 min. aż temp. spadnie i odpaliłem po 5 sek. od przekręcenia kluczyka, gdy dojechałem do domu zgasiłem silnik odczekałem 5 sekund - chciałem sprawdzić czy odpali i odpalił i tak kilka razy za każdym razem odpalał, ale gdy odczekam kilka minut problem powraca. W serwisie powiedzieli mi że mam do wymiany pompo wtryski bez diagnozy na gębę (koszt szt. około 1300zł. w internecie około 500zł) inny mechanik powiedział mi że to może być problem że świecami, niestety nie wiem czy poprzedni właściciel je wymieniał. Autko było w ASO na diagnostyce komputerowej i nic nie wyszło.
Jeśli ktoś z Was miał taki problem i zna ewentualną przyczynę to będę bardzo wdzięczny za podpowiedz.
Dodam że jest to 3,0 D X5 210tyś. km z automatyczną skrzynią biegów.
Dziękuję za zwrócenie uwagi na mój problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 18:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 43
Posty: 4
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Moje BMW: X5 E53
Witam dzisiaj byłem u mechanika, powiedział mi że jest to jakiś problem z układem paliwowym, ale w ciemno nic nie chce powiedzieć jestem z Nim umówiony na 24.08.09r. o godz. 13 będę znał diagnozę.
PS jak mi powiedział w X5 nie ma pompo wtrysków, tylko jest system common rail tak więc zastanawiam się kto ma rację ASO czy On, wszystko okaże się już w przyszły poniedziałek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 19:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kumpel ma podobny problem tylko że w golfie IV 1.9 na pojedynczej pompie. Też podejrzewają układ zasilania. Może taka przypadłość diesli? :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 19:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Raczej wygląda na czujnik położenia wałka rozrzadu...
miałem to samo 392 zl oryginał w serwisie wymiana 10 min i pali zawsze na dotyk...
A podpinali ją pod kompa...
cieżko jest cos w tych samochodach stwierdzic cos na gembe :rotfl: a tu złe diagnozy kosztują....podepnij pod kompa i sie okaże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 167
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Ja miałemtaki sam problem, wrecz identyczny. Wymienilem 3 wtryskiwacze, wszystkie swiece a tak naprawde okazal sie ze rozrusznik byl do regeneracji i faktycznie po naprawie rozrusznika jak reka odjol wiec polecalbymjeszcze jego sprawdzenie. Zycze powodzenia.

_________________
Obrazek

*********WYCIECZKA DO BMW MUZEUM - fotorelacja viewtopic.php?p=558726#558726 ********

Moje Nowe śmigiełko :D viewtopic.php?t=47077


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 21:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 43
Posty: 4
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Moje BMW: X5 E53
Dziękuję za podpowiedzi, jednakże problem okazał się inny mianowicie wtryski, początkowo byłem załamany koszt 6 szt. to 8400zł plus koszt wymiany, na szczęście ktoś mi podpowiedział że jest dobry mechanik w Pasikurowicach pod Wrocławiem, udałem się do niego, zaproponował mi regenerację wszystkich wtrysków za 1000zł plus robocizna 500zł także całkowity koszt naprawy wyniósł mnie 1500zł autko pali na dotyk jednakże kazał mi wymieniać filtr paliwie przy każdej wymianie oleju ze względu na jakość paliw w Polsce.
PS jakby ktoś z Was miał problem z odpaleniem a miał automatyczną skrzynie biegów i chciałby uniknąć lawety to to jest świetny sposób na odpalenie auta które sam osobiście sprawdziłem, mianowicie gdy jeszcze miałem problemy z odpaleniem i kręciłem go do tego stopnia że akumulator zaczął padać to należy udać się do najbliższej stacji pali i kupić PLAKA do nabłyszczania tapicerki, następnie zdjąć dolot do filtra powietrza i zacząć psikać do filtra powietrza, a druga osoba niech przekręci kluczyk - mi odpalił na tzw. dotyk.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie moim problemem i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL