BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 23:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] układ chłodzenia, czy tak jest dobrze ??
PostNapisane: 10 marca 2007, 13:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
witam mam do was pytanie odnosnie ukladu chlodzenia,otoz gorny waz od chlodnicy jest zawsze goracy a ten dolny po lewo jest zimny,nawet po przejechaniu ladnych paru km,staje sie tylko taki letni ale nigdy goracy tak jak ten na gorze czy to normalne?dodam ze samochod chyba nie zle grzeje a wskazowka od temperatury jest zawsze troszeczke wychylona w prawa strone po za srodek,nie dawno wymienialem plyn,uklad jest podobno dobrze odpowietrzony po robili to w serwisie,a mimo tego mam jakis niepokuj czy tak powinno byc.z gory dziekuje za informacje i pozdrawiam.Aaa auto e36 318 m43...


Ostatnio edytowano 10 marca 2007, 19:38 przez jaro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e[36]pytanie
PostNapisane: 10 marca 2007, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-39 530D
nic sie nie dzieje u mnie jest to samo,grzej rure bo wszystko jest spoko,E-36,M43,1.6.Pozdrawiam.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 19:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
dzieki Marek,pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 20:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 11:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
ech,tzna mam sie martwic?czy nie?zna sie ktos na tym?pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


to tylko ci sie wydaje nie moze byc tak ze jeden jest cieply a drugi zimny lekka roznica ok ale ciply i zimny odpada ja przez to lekkie wychylanie remontowalem r6 w bmw a r4 z kangoo poszlo na smieci tloki sie tak zapiekly ze nie warto bylo sie za to brac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 14:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 179
Lokalizacja: Miko³ów
Witam. Moja wskazóweczka też jest minimalnie za środkiem ale dostłomnie minimalnie... Chociaż była kiedyś zawsze na prosto...:/ i Zmartwiło mnie to, mam takie pytanko, ile powinienem nalać płynu chłodniczego do zbiornika?? Bo jak odkrece to mam tak na dnie troszke tylko i na dodatek ma taki kolor choćby stary olej... może to sie odbija od brudnego dna, niewiem a skali tam niewiedze na tym zbiorniczku. I wogóle to obojętne jakiego płynu do chłodnicy doleje? może być pierwszy lepszy ze stacji? Pozdrawiam. :)

_________________
Jak kraœÌ to miliony...
Jak szaleĂŚ to BMW...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
ja tez mam problem taki .. wczesniej bylo ok .. ale od kilku dobrych tygodni strzalka troche jest w prawo .. doslownie minimalnie .. na dodatek na postoju .. juz 2gi raz mi sie zdarzylo ze sie lekko nagrzał ponad norme.. i jak narazie troche boje sie jezdzic.. z tego co juz uslyszalem moze byc to wina termostatu ..

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 16:59 
Płyn niebieski jest lepszy niż czerwony. Pedrygo i berygo. Jest różnica. Od czerwonego ponoć się rdza robi. Ja nigdy nie mam za środkiem. Zawsze 2mm przed. Tzn mam za środkiem jak kręce bokiem :rotfl: Płyn mam wlany 10-15cm poniżej korka. Tam jest jakaś miarka ale co jest napisane to niepamiętam. Pewnie po niemiecku.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 17:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 179
Lokalizacja: Miko³ów
hm.. śmigam na tanksztele po płyn:P:D

_________________
Jak kraœÌ to miliony...
Jak szaleĂŚ to BMW...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 08:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


to tylko ci sie wydaje nie moze byc tak ze jeden jest cieply a drugi zimny lekka roznica ok ale ciply i zimny odpada ja przez to lekkie wychylanie remontowalem r6 w bmw a r4 z kangoo poszlo na smieci tloki sie tak zapiekly ze nie warto bylo sie za to brac

Hej pozar, przeciez ja u gory nie napisalem, ze dolny waz mam zimny a gorny cieply...jest tak jak piszesz...gorny jest ciplejszy od dolnego, ale nieznacznie...wiec raczej jest oka wszystko...ale generalnie to mi chodzilo o wskazowke, minimalnie jest odchylona od srodkowej kreski, praktycznie nie widocznie :P , hehe yeahman tez mam zawsze ciutke ponizej kreski :P...i jest wszystko good, nic sie nie grzeje...jest cacy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Mariano napisał(a):
ja tez mam problem taki .. wczesniej bylo ok .. ale od kilku dobrych tygodni strzalka troche jest w prawo .. doslownie minimalnie .. na dodatek na postoju .. juz 2gi raz mi sie zdarzylo ze sie lekko nagrzał ponad norme.. i jak narazie troche boje sie jezdzic.. z tego co juz uslyszalem moze byc to wina termostatu ..

Hmmm ja tez gdzies slyszalem, ze sa podobno termostaty o roznych temperaturach otwarcia, moze masz ten z wieksza temperatura, ale skoro sie nie grzeje samochod to smiagaj dalej, napewno jest dobrze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 09:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


to tylko ci sie wydaje nie moze byc tak ze jeden jest cieply a drugi zimny lekka roznica ok ale ciply i zimny odpada ja przez to lekkie wychylanie remontowalem r6 w bmw a r4 z kangoo poszlo na smieci tloki sie tak zapiekly ze nie warto bylo sie za to brac

Hej pozar, przeciez ja u gory nie napisalem, ze dolny waz mam zimny a gorny cieply...jest tak jak piszesz...gorny jest ciplejszy od dolnego, ale nieznacznie...wiec raczej jest oka wszystko...ale generalnie to mi chodzilo o wskazowke, minimalnie jest odchylona od srodkowej kreski, praktycznie nie widocznie :P , hehe yeahman tez mam zawsze ciutke ponizej kreski :P...i jest wszystko good, nic sie nie grzeje...jest cacy :D


a nie widziales ze kolega zakladajacy temat napisal wlasnie ze jeden ma cieply a drugi zimny ja tylko ostrzegam przed tym co spotkalo mnie jestem bardzo przeczulony na wychylajaca sie wskazowke a lecac bokiek moze sie zagrzewac? mi jeszcze w tym aucie co mam teraz nigdy nie wyszla ani troszke za srodek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


to tylko ci sie wydaje nie moze byc tak ze jeden jest cieply a drugi zimny lekka roznica ok ale ciply i zimny odpada ja przez to lekkie wychylanie remontowalem r6 w bmw a r4 z kangoo poszlo na smieci tloki sie tak zapiekly ze nie warto bylo sie za to brac

Hej pozar, przeciez ja u gory nie napisalem, ze dolny waz mam zimny a gorny cieply...jest tak jak piszesz...gorny jest ciplejszy od dolnego, ale nieznacznie...wiec raczej jest oka wszystko...ale generalnie to mi chodzilo o wskazowke, minimalnie jest odchylona od srodkowej kreski, praktycznie nie widocznie :P , hehe yeahman tez mam zawsze ciutke ponizej kreski :P...i jest wszystko good, nic sie nie grzeje...jest cacy :D


a nie widziales ze kolega zakladajacy temat napisal wlasnie ze jeden ma cieply a drugi zimny ja tylko ostrzegam przed tym co spotkalo mnie jestem bardzo przeczulony na wychylajaca sie wskazowke a lecac bokiek moze sie zagrzewac? mi jeszcze w tym aucie co mam teraz nigdy nie wyszla ani troszke za srodek

No oka, nie ma sie co unosic.. :] a ze ciutke jest wychylona za srodek to tez nie robmy afery bo moim i innych zdaniem to nic nie znaczy...i nie ma sie czym stresowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 17:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gniezno
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
ja bym nie powiedzial co prawda nie mialem e36 ale wskazowka nie ma prawa sie wychylac jak dla mnie cos nie tak

Oj ma prawo, ma...u mnie nie jest idealnie na srodeczku, delikatnie jest odchylona w prawa strone, ale naprawde mini mini...co do autora watku, mam tak samo z ta rura...jest mniej ciepla niz ta gorna, mi sie rowniez wydaje ze tak ma byc...


to tylko ci sie wydaje nie moze byc tak ze jeden jest cieply a drugi zimny lekka roznica ok ale ciply i zimny odpada ja przez to lekkie wychylanie remontowalem r6 w bmw a r4 z kangoo poszlo na smieci tloki sie tak zapiekly ze nie warto bylo sie za to brac

Hej pozar, przeciez ja u gory nie napisalem, ze dolny waz mam zimny a gorny cieply...jest tak jak piszesz...gorny jest ciplejszy od dolnego, ale nieznacznie...wiec raczej jest oka wszystko...ale generalnie to mi chodzilo o wskazowke, minimalnie jest odchylona od srodkowej kreski, praktycznie nie widocznie :P , hehe yeahman tez mam zawsze ciutke ponizej kreski :P...i jest wszystko good, nic sie nie grzeje...jest cacy :D


a nie widziales ze kolega zakladajacy temat napisal wlasnie ze jeden ma cieply a drugi zimny ja tylko ostrzegam przed tym co spotkalo mnie jestem bardzo przeczulony na wychylajaca sie wskazowke a lecac bokiek moze sie zagrzewac? mi jeszcze w tym aucie co mam teraz nigdy nie wyszla ani troszke za srodek

No oka, nie ma sie co unosic.. :] a ze ciutke jest wychylona za srodek to tez nie robmy afery bo moim i innych zdaniem to nic nie znaczy...i nie ma sie czym stresowac


witam, z tym wychyleniem to bym nie przesadzał, ale jeżeli na postoju silnik się lekko przegrzewa to by mogło oznaczać, że silnik pracuje na dużym obiegu a co za tym idzie termostat jest do bani :znudzony:
jeśli tak jest to jest prosty sposób, rozgrzej go do momentu jak wskazówka stanie pionowo i postaw samochód na luzie, teraz obserwuj czy temp będzie się wzrastac i czy załączy wentylator,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 18:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
1. Wentylator sie nie załącza, kręci się cały czas
2. Są termostaty które mają dwie temp otwarcia dlatego może być różna temp. pracy silnika
3. Jak na postoju wskazówka się przesuwa to albo termostat nawala albo wisco nie zasprzęgla tak jak powinno albo układ jest zapowietrzony. /najprostsze usterki/

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 08:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
BaX napisał(a):
1. Wentylator sie nie załącza, kręci się cały czas
2. Są termostaty które mają dwie temp otwarcia dlatego może być różna temp. pracy silnika
3. Jak na postoju wskazówka się przesuwa to albo termostat nawala albo wisco nie zasprzęgla tak jak powinno albo układ jest zapowietrzony. /najprostsze usterki/

Pozdro.


piszesz ze wentylator sie nie zalacza bo chodzi caly czas a zaraz po tym ze wisco sie nie zasprzegla to jest zle to jak wisco sie zasprzegli to wtedy sie nie wlacza wentylator? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gniezno
pozar_morza napisał(a):
BaX napisał(a):
1. Wentylator sie nie załącza, kręci się cały czas
2. Są termostaty które mają dwie temp otwarcia dlatego może być różna temp. pracy silnika
3. Jak na postoju wskazówka się przesuwa to albo termostat nawala albo wisco nie zasprzęgla tak jak powinno albo układ jest zapowietrzony. /najprostsze usterki/

Pozdro.


piszesz ze wentylator sie nie zalacza bo chodzi caly czas a zaraz po tym ze wisco sie nie zasprzegla to jest zle to jak wisco sie zasprzegli to wtedy sie nie wlacza wentylator? :zdziwko:


chodzi o to, że wiatrak chodzi ale w momencie kiedy zaciągnie wisco to zwiększają sie obroty i wtedy poznasz że pracuje wentylator :hyhy:

jeżeli chodzi o dwie temp otwarcia to nie słyszałem żeby były w jednym termostacie
jak kupiłeś z włoch autko to możesz mieć ;) inny termostat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
szyderax napisał(a):
pozar_morza napisał(a):
BaX napisał(a):
1. Wentylator sie nie załącza, kręci się cały czas
2. Są termostaty które mają dwie temp otwarcia dlatego może być różna temp. pracy silnika
3. Jak na postoju wskazówka się przesuwa to albo termostat nawala albo wisco nie zasprzęgla tak jak powinno albo układ jest zapowietrzony. /najprostsze usterki/

Pozdro.


piszesz ze wentylator sie nie zalacza bo chodzi caly czas a zaraz po tym ze wisco sie nie zasprzegla to jest zle to jak wisco sie zasprzegli to wtedy sie nie wlacza wentylator? :zdziwko:


chodzi o to, że wiatrak chodzi ale w momencie kiedy zaciągnie wisco to zwiększają sie obroty i wtedy poznasz że pracuje wentylator :hyhy:

jeżeli chodzi o dwie temp otwarcia to nie słyszałem żeby były w jednym termostacie
jak kupiłeś z włoch autko to możesz mieć ;) inny termostat

Sa dwa rodzaje termostatow...a nie w jednym dwie temperatury otwarcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 155 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL