BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 00:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E61] Jak wymienic klocki?
PostNapisane: 5 września 2009, 16:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Werther
jak w temacie :hyhy:


Ostatnio edytowano 7 września 2009, 07:06 przez Nucle4r, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 16:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Ale czego nie wiesz? Wymiana jak w każdym BMW. Podnosisz na lewarku, zdejmujesz koło, zdejmujesz sprezyne z zacisku, odkrecasz sruby prowadzące zacisku, cofasz tłoczek (ja uzywam duzego ścisku stolarskiego), zdejmujesz klocki, zakladasz nowe i reszta w odwotnej kolejności. Jak masz paste to smarujesz klocki od strony blachy ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Werther
Dzieki, ale wiesz na pewno, ze nie ma zadnych zabezpieczen czy tylko myslis,ze nie ma. Jaki model BMW masz moze w twoim jest to inaczej nie wiem nie jestem pewien. Wczesniej mialem E klase to nie dalo rady samemu tylko service, jak mowisz ze niema to ok dzieki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Nucle4r , wszystko da radę samemu, tylko trzeba mieć odpowiedni sprzęt ;) Klocki w Mieczysławie to żaden problem :hyhy:

W E61 wymieniasz klocki bez większego problemu, tak jak kolega BetaBoy napisał.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Toudi napisał(a):
Nucle4r , wszystko da radę samemu, tylko trzeba mieć odpowiedni sprzęt ;) Klocki w Mieczysławie to żaden problem :hyhy:

W E61 wymieniasz klocki bez większego problemu, tak jak kolega BetaBoy napisał.


Nie zapomnieć o czujnikach zużycia klocków, jak uszkodzone to wymienić.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
potrzebuje porady pomoze ktos?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
bmw_540, ale w jakiej sprawie?

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
bmw 540 99r wysadziło mi zbiorniczek wyrównawczy tzn pękł wymieniłem na nowy i niewiem czy dobrze odpowietrzyłem układ czy na odkręconym korku powinno wyrzucać wode?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 53
Posty: 43
Lokalizacja: Bolesławiec
henix napisał(a):
Toudi napisał(a):
Nucle4r , wszystko da radę samemu, tylko trzeba mieć odpowiedni sprzęt ;) Klocki w Mieczysławie to żaden problem :hyhy:

W E61 wymieniasz klocki bez większego problemu, tak jak kolega BetaBoy napisał.


Nie zapomnieć o czujnikach zużycia klocków, jak uszkodzone to wymienić.


W E60/61 czujniki należy wymienić bezwzględnie, bo nie da się skasować inspekcji nie wymieniając czujników. Czujniki są lewy/przód i prawy/tył.

_________________
E60 530DA GALERIA

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 19:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
jeromer, jak sie wypnie czujniki ze złącza i ponownie podłączy, to da się skasować ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL