BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 20:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Jak zdjac oslone kierownicy? Cos puka
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Hey
Mam taki przypadek ze jak nawet leciutko biore kiwrownica prawo-lewo to cos stuka tak jakby luzne bylo. Jak jade autem i sa wieksze nierownosci to stuka czasem...Musze zdjac oslone i pospradzac, moze cos jest luzne.

Jak zdjac oslone ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 11:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
Witam,

a moze masz luz na maglownicy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 12:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Pare dni temu robilem regeneracje przekladni kierowniczej. PO tym nadal mam identyki jak mialem stuki. Tzn ze to przez cos innego :( eh

Obojetnie czy na postoju jak biore prawo-lewo to taki dzwiek jakby jakis luz byl, ale nie w osi tylko przy samej kierownicy, jakby kierownica byla zalozona i cos niedokrecone itp...cos takiego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 13:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
być może masz wyrobiony krzyżak na kolumnie kierownicy, i przy delikatnych ruchach prawo lewo oraz w czasie jazdy będzie delikatnie pukało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 15:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
a ten krzyzak latwo wymienic ? i czy moge to sam zrobic ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
najpierw ustal co stuka a potem zabierz się za wymienianie, bo wymienisz cały układ kierowniczy a okaże się że gdzieś jakaś śrubka się poluzowała.
przeglądnij sobie schemacik kolumny może sam dojdziesz do jakiś wniosków http://www.realoem.com/bmw/select.do


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
to mowie :) zdejme ta oslone i wybadam, bo to na 100% cos u gory przy kierownicy..dalej na bank jest wszystko ok..pewnie jakas drobnostka..

Tylko jak chce zdjac oslone kierownicy to tam pod spodem nie ma srubek tylko takie czarne jakies zaslepki. Jak to zdjac? Je sie wyciaga najpierw?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
to są takie kołki jak ten nr 17 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=51_3232&hg=51&fg=30
jeżeli w środku tego kołeczka widzisz takie malutkie wycięte kółko to je delikatnie wciśnij do środka wtedy zwolnisz zawleczkę i będziesz mógł zdjąć obudowę kolumny, jeżeli nie widzisz to przyjrzyj się dokładnie pewnie jest to kółko, Jeżeli jednak nie ma to podważ to czymś i wyciągnij.
Dwa takie wciskane są na pod kierownicą pozostałe już są zwykłe jeden za pedałami i chyba jeszcze dwa przy tunelu środkowym i jeden od strony drzwi i ściągniesz całą osłonę, rób to powoli by niczego nie połamać.
prosta sprawa ostatnio u siebie ściągałem by się do stacyjki dobrać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 22:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
a tak w ogóle to ile jest krzyżaków na wałku kierowniczym w E46?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 161 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL