BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 16:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Metaliczny dzwięk 330d
PostNapisane: 15 września 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki
Moje BMW: 330d e46
Witam,

Mam mały problem ,który strasznie mnie denerwuje. Podczas zmiany biegów z 1 na 2 ,dokładnie gdy puszczam sprzęgło i dodaje gazu słyszalny jest metaliczny dźwięk gdzieś w okolicy mostu tylnego. Słyszalny jest również podczas delikatnego dodawania i nagłego puszczania gazu jadąc na 1 lub 2 biegu. Wymieniłem już przegub elastyczny wału, tulejkę mostu tylnego (poduszkę), mechanik sprawdził podporę wały jest ok. Obawiam się ,że może to być gdzieś wewnątrz mostu :( Fura ekstra a odgłos jak w polonezie gdy na moście był zużyty krzyżak :( Może ma ktoś jakiś pomysł , może ktoś ma/ miał podobny problem. Za pomoc z góry dziękuje.[/list]

_________________
Toms


Ostatnio edytowano 15 września 2009, 21:38 przez toms, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 126
Lokalizacja: Słupca
Moje BMW: e90 320d+ bonus:)
Kod silnika: M47T2
mam to samo:(((( mechanik mi gadał że to luz na krzyżaku, odkryłem cały wał i uważam że to w dyfrze mi puka, krzyżaki na wale są 2 i tam nie mam luzu, a już chciałem wał używke kupić :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki
Moje BMW: 330d e46
A ile cię skasował za odkrycie całego wału i sprawdzenie luzu na tych krzyżakach, dużo roboty przy tym? Może ja mam luz właśnie tam. Dzięki za podpowiedz. Można to usunąć niewielkim kosztem ??

_________________
Toms


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 21:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 126
Lokalizacja: Słupca
Moje BMW: e90 320d+ bonus:)
Kod silnika: M47T2
odkręcasz 6 srób które trzymają "mate" która zakrywa wał, opuszczasz wydech, wyciagasz ''mate' i widzisz cały wał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki
Moje BMW: 330d e46
Mam jeszcze jedno pytanie, czy wymieniłes ten dyfer? Jeśli tak to czy metaliczny dzwięk ustąpił po wymianie tego elementu? Zastanawiam sie nad wymianą ale patrząc na ceny nie jest to tania część. Pozdrawiam

_________________
Toms


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 21:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 126
Lokalizacja: Słupca
Moje BMW: e90 320d+ bonus:)
Kod silnika: M47T2
nie jeszcze, u mnie nie słychac tego aż tak głośno (jeszcze) jak bede miał czas to odkręce wał od dyfra i wtedy będe wiedział na 100 % gdzie puka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Nowy SÂącz
Mam dokładnie te same objawy w 330D E46 co użykownik "toms".Dołanczam się z prośbą o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki
Moje BMW: 330d e46
Czy mógłby ktoś wskazać które dokładnie krzyżaki należałoby wymienić oraz gdzie znajduje się dyfer w na poszczególnych schematach umieszczonych w linku poniżej :

http://www.realoem.com/bmw/


Z góry wielkie dzięki !

_________________
Toms


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 09:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 126
Lokalizacja: Słupca
Moje BMW: e90 320d+ bonus:)
Kod silnika: M47T2
na tej stroni co wysłales wpisz 7 znaków vin-u auta, potem poszukaj wałek przegubowy i bedziesz wiedział jak co wygląda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL