BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 05:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swaap czy Turbo?
PostNapisane: 28 września 2009, 12:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
Witam, coraz bardziej myślę nad swaapem na 2,8 koszty będą podobne do uturbienia mojego ISA, jak radzicie? co bym potrzebował do swapa i gdzie miałbym większą elastyczność moje turbo generuję jakieś 0,8 bara.


Ostatnio edytowano 28 września 2009, 13:34 przez Rezor-151, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 12:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Rob swapa, bedzie mniej problemow... A co bys potrzebowal to wystarczy poszukac, bylo juz wiele razy na forum.

http://allegro.pl/item754585752_komplet ... b28tu.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 12:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Swap bedzie znacznie tanszy i prostszy .

Tyle ze ja wkladalbym M54B30 .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 12:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
a co z układem wydechowym z wałem dyfrem. i czy w budzie nie trzeba będzie przeróbek robić. trochę głupie pytania zadaję ale nie chcę trafić na żyłę wydatków.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 13:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
Rezor-151 napisał(a):
moje turbo generuję jakieś 0,8 bara.

tzn . masz już to turbo i myślisz o swapie / jeszcze większym turbo , czy jak , bo nie kumam za bardzo

btw. 0,8 bara ? Ile seryjne bebechy wytrzymują ? 0,8 to już chyba nie jest zwykły soft ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Rezor-151 napisał(a):
a co z układem wydechowym z wałem dyfrem. i czy w budzie nie trzeba będzie przeróbek robić. trochę głupie pytania zadaję ale nie chcę trafić na żyłę wydatków.


Na zyle wydatkow to trafisz z turbo . Niestety, np. mnie dzwiek blow-offa straszjnie rajcuje, ale zdaje sobie sprawe ze w przypadku bmw uturbianie to nie jest zabawa dla osob ktore chca miec TANIO i dobrze . To jest raczej zabawa dla osob ktore chca miec DOBRZE, a koszty schodza na dalszy plan :D .

W budzie nie musisz robic przerobek. Skrzynia, wal i dyfer musi byc z 328i (co do walu tylko nie jestem pewien ale raczej tez) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
Chcę wybrać swap na 2,8 bez turbo czy założyć turbo do 1,8 is i nie mogę się zdecydować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
A tak poza tym to mam ok 5 tysiecy na mody..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
piotres napisał(a):
np. mnie dzwiek blow-offa straszjnie rajcuje

a kogo nie :hyhy:

Rezor-151 napisał(a):
A tak poza tym to mam ok 5 tysiecy na mody..

swap only


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
i mam jeszcze jedno pytanie jakie spalanie ma 2,8 i 3,0 z e46. skoro radzicie swapa to mam Turbo do sprzedania za 700zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
2.8 z e46 (u mnie zamontowane w z3, masa 1280kg) - jazda mieszana 11.5l do 12l, trasa 9-10 l . 3.0 podobnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 14:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
m54b30 swapa nie zrobisz za 5 tys zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 15:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Rezor-151 napisał(a):
A tak poza tym to mam ok 5 tysiecy na mody..

O 3.0 zapomnij,na 2.8 tez moze byc malo.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 16:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 325 TDS
Kod silnika: M51
Licząc że za silnik 2,8 dam 3500tyś montaż mam za free bo kolega ma warsztat. myślę ze się wyrobie w 5 tyśach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 18:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Zartujecie z tym ze z 2.8 nie wyrobi sie w 5k zl ? :zdziwko: Silnik 2000-2500 zl, skrzynia 400-500 zl, dyfer + ew. polosie tyl - 500 zl jak bez spery ...mysle ze na luzie sie wyrobi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
piotres napisał(a):
Zartujecie z tym ze z 2.8 nie wyrobi sie w 5k zl ? :zdziwko: Silnik 2000-2500 zl, skrzynia 400-500 zl, dyfer + ew. polosie tyl - 500 zl jak bez spery ...mysle ze na luzie sie wyrobi.


Z ISa to wypada jeszcze wydech, zawieszenie, hamulce. Ale i tak w 5k się wyrobi, a jak sprzeda to co zostanie to w ogóle na luzie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Bierz sie za 2.8 :super:

Za 5tyś wg mnie na bank sie wyrobisz ;) Biorąc pod uwagę sam fakt ze anglików na rynku nie brakuje... No i do tego dochodzi fakt ze jeszcze za swojego is (silnik) będziesz miał dodatkowe$$$

Czekamy na efekt... ;)

Rezor-151 napisał(a):
A tak poza tym to mam ok 5 tysiecy na mody..

Na turbo to absolutnie za mało... :P

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
za 5 tys to ja cale angliki 328 sprzedawalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
tomasz86 napisał(a):
za 5 tys to ja cale angliki 328 sprzedawalem


No i zawsze jest opcja, ze można niepotrzebne pozostałości po angliku sprzedać... :ok:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
piotres napisał(a):
Tyle ze ja wkladalbym M54B30 .


dobry pomysł :hyhy:

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 141 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL