BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymiana uszczelki w obudowie filtra oleju - banał
PostNapisane: 30 września 2009, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Moje BMW: e38 728i/ e36 316i
Witam wszystkich miłośników marki BMW.

Zwracam się do was z taką sprawą : mam wyciek bardzo mocny z obudowy filtra oleju ( silnik 1,6 m40 - czytaj kosiarka :) ) już oring i uszczelkę posiadam ale mam dylemat czy olej zostawić w silniku czy nie?!?!?? teoretycznie olej po odkręceniu wieczka obudowy powinien spłynąć do silnika ale czy na pewno? raz odkręciłem to silnik miałem cały w oleju :]


Bardzo proszę o szybką odp. bo w sobote mam przegląd i jak tej usterki nie usune to przeglądu nie dostane.... a olej 3 miesiące temu zmieniany więc szkoda wylewać :hyhy:


Pozdro !


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 06:34 przez adamowizna, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: teoretycznie
PostNapisane: 30 września 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 443
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Teoretycznie wszystkie ciecze powinny spływać ku dołowi, ale jak wyjmujesz filtr to widać że olej stoi więc tu ta reguła nie do końca działa.
Tak czy siak musisz wymienić te uszczelki więc raz kozie śmierć.
Możesz zlać olej a później znowu go zalać, tylko dobrze wymyj miskę żeby syfu nie było.
Tak czy siak jak odkręcisz obudowę filtra to trochę oleju poleci więc do roboty.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
no chlopie na pracujacym silniku nie wymieniasz tego oringa wiec tylko co z wkladu oleju pocieknie. z pod wieczka czy obudowy iltra tam co dolega do bloku silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Moje BMW: e38 728i/ e36 316i
ale nikt nie mówił że chce to wymieniac na pracującym silniku :) tak więc raczej wyleje stary olej bo po odkr eceniu obudowy zostaje niezła dziora w bloku silnika pocałej opracji wymyje myjką i powinno być ok.

Dzięki za porady :) i wrazie czego do usług


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 21:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
to jednak z pod magistrali olejowej ci sadzi olej zmienialem ten oring az 30gr kosztowal i pare godzin rozkrecania i skrecania a uszczelke doradiałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Moje BMW: e38 728i/ e36 316i
ok zrobione... cały dzień w plecy ale udało się :) ja uszczelki kupowałem w ASO oring- 7zł uszczelka -6zł .

Jak ktoś chce poradnik jak do tego wszystkiego się zaprac niech pisze to zrobie poradnik bo pocykałem pare fotek.

Pozdrawiam

P.S Olej wymieniełem ale i tak sporo wyleciało z obudowy ale mycie silnika pomogło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Nie czekaj
PostNapisane: 3 października 2009, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 443
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Nie czekaj aż ktoś cię poprosi o poradni tylko wystawiaj do Zrób to sam i każdy będzie miął podgląd w razie "w"

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Moje BMW: e38 728i/ e36 316i
poradnik w zrób to sam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 119 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL