BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] zgasła podczas jazdy + kontrolka DDE
PostNapisane: 1 października 2009, 13:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Jawor \WrocÂław
Moje BMW: e46 320 e38 735 e39
Kod silnika: M47N M62B35TU M54B30
Witam wszystkich wiem ze to juz bylo na forum ale chce opisac swoj specyficzyn przypadek! otoz jak w temacie jechalem autostrada okolo 140km/h w pelni obciazonym autem turbo rozgrzane bo przejechalem okolo 70 km w baku okolo 10l paliwa ( nie paliła sie kontrolka rezerwy) nagle zapaliła sie kontrolka DDE i po killku sekunach auto spadlo z obrotów straciło moc i zgaslo.. naszczecie ualo mi sie uciec z autostrady!
teraz szczegóły
- turbo nowe regenerowane jakie 2tyg temu
- wymieniona pompa podprogowa i filtr paliwa
- nowy filtr odmy
auto wierzo po serwisowaniu łacznie z olejami plynami itd.

po tej sytuacji auto nie chailo odpalic probwałem oko
lo 30s kilkarotnie i wkoncu odpalil!
przejechałem 20 km barzo delikatnie <70km/h i nie wiem co dalej czy to czujnik na litwie czy co innego! poradzcie!


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 13:25 przez bayerishe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Kolego objawy wskazują na pompę w zbiorniku paliwa, wielu już pisało na forum że objawem jest to że przy 15L w zbiorniku samochód gaśnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Jawor \WrocÂław
Moje BMW: e46 320 e38 735 e39
Kod silnika: M47N M62B35TU M54B30
no mam nadzieje ze to tylko pompa bo ost straznie przez nia popłynełem... ale i tak daje rade:D

_________________
e30 320i bylo
e46 320d cr jest
e38 735 v8 jest
Grand Cherokee 4.7 V8 był
e39 530i R6 M-pakiet jest
x-type v6 jest


Gdyby nie Niemce nikt z nas nie jeździłby w BEEMCE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 20:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 126
Lokalizacja: Słupca
Moje BMW: e90 320d+ bonus:)
Kod silnika: M47T2
a co do tej pompy jak włącze zapłon to u mnie słychać że ta pompa chodzi, tylko czy powinnna cały czas??? prawidłowo to????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 16:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3CS G80
Mi zgaslo auto w taki sposob i zapalilo sie DDE jak padla pompka pod progiem. Auto oczywiscie tez odpalilo po paru minutach ale odrazu jak odpalilo pojechalem do ASO i juz tam zostawilem auto.

Zalecam podlaczyc pod komputer i sprawdzic.

Pompki nie powinno byc slychac, ja mialem sytuacje, ze zanim padla, jakies 3 dni przed juz zaczela "buczec" przy przekreceniu zaplonu. Teraz mam nowa pompke i nic nie slychac, takze jak u Ciebie sluchac to musisz byc przygotowany... na wymianke :)

Za pompke w ASO zaplacilem 980zl
Wymiana w ASO (usluga) - 160zl
Podlaczenie pod komputer - 360zl


Od teraz staram sie lać paliwo tylko i wyłącznie na BP i Shellu, na zmiane raz zwykle raz V-Power/Ultimate. Nie wiem czy to, ze padla pompka bylo efektem zlego paliwa czy po prostu swoje juz pompa przezyla, a to mozliwe, bo troche kilometrow mam najechane.

Pan w ASO zalecal, zeby nie dopuszczac do poziomu rezerwy bo mozliwe, ze na dnie zbiornika osiadaja zanieczyszczenia i to moze tez powodowac zatarcie pompki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 00:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Jawor \WrocÂław
Moje BMW: e46 320 e38 735 e39
Kod silnika: M47N M62B35TU M54B30
no wszystko super tylko ja pompę + filtr wymieniłem jakieś 400km wcześniej! wymiana tez w ASO wiec raczej wątpię zęby z nią było coś nie tak! tankuje tylko verve i v-power bo jak wiadomo w Polsce nie mamy dobrych paliw i choć tyle mogę dla niej zrobić ze daje jej odrobinę lepsze paliwo. również staram się nie jeździć na rezerwie w sumie to pierwszy raz po wymianie mi się zapaliła! ale dzięki za info

_________________
e30 320i bylo
e46 320d cr jest
e38 735 v8 jest
Grand Cherokee 4.7 V8 był
e39 530i R6 M-pakiet jest
x-type v6 jest


Gdyby nie Niemce nikt z nas nie jeździłby w BEEMCE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 06:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3CS G80
To moze teraz druga pompa, ta ze zbiornika? Pdlacz auto po Inpe to powinno byc widac co to sie stalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Mi jak padła pompka podprogowa, DDE nie wwaliło. Auto normalnie zgasiłem, poszedłem do roboty i po powrocie nie odpalił. Za pompkę zapłaciłem 400 zeta :)
Podepnij kompa i zobacz jaką usterke pokaże. Od tego trzeba zacząć.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] zgasła podczas jazdy + kontrolka DDE
PostNapisane: 27 grudnia 2016, 10:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 3
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 320D
Kod silnika: M47N
Witam, jestem nowy na forum.

Moje autko to E46 M47N, jestem szczęśliwym posiadaczem od kilku dni. Miałem taką samą sytuację jak kolega, mianowicie zapiliła się kontrolka DDE i auto zgasło, tyle że moje już nie chce odpalić. Uważacie, że to może być pompka paliwa w zbiorniku? Gdzieś na necie wyczytałem (nie jestem pewien czy to nawet nie było na tym forum), że zapalenie się DDE podczas jazdy sygnalizuje zapowietrzony układ paliwowy (mój tata rzecze, że skoro nawaliła pompka paliwa to komputer może czytać, że układ jest zapowietrzony, bo zamiast paliwa dostaje powietrze).

Dodam jeszcze, że rezerwa się nie paliła podczas jazdy.

Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomocną informacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL