BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 01:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Lampy Ringi problem
PostNapisane: 2 października 2009, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Witam,mam taki problem w moim E39 2000r. mam Ringi i chciałbym je wyregulować ustawić wyżej ale to do ustawiania co tam jest przy lampach mam połamane,czy jest jakiś sposób aby może inaczej lampy ustawić żeby wyżej świeciły?Czy może można to kupić od innych lamp?Czy trzeba kupić nowe lampy.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 22:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Jak regulacje w lampach masz polamana to raczej ciezka sprawa.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
A jak by można było ten problem rozwiązać pomijając kupno lamp?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 08:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 73
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 328xi
Kod silnika: N51B30
Trzeba wymienic regulatory podobno sa dostępne juz w aso oraz na allegro. Zeby wymienic trzeba rozkleic lampy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 07:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem te regulatory są dostępne do kupienia tylko jest problem bo mam BMW z 2000r. a do 2000r. są dwa typy tych regulatorów,jaka jest różnica w lampach do Maja 2000r. a od Maja 2000r. ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 09:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 73
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 328xi
Kod silnika: N51B30
Znacząca roznica te z ringami sa po maju 2000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 16:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Z tego co ja wiem to lift i lampy z ringami były po 10.2000r.
Ale może ktoś zmieniał lampy.
Wpisz VIN i sprawdź tutaj:
http://bmwfans.info/parts/catalog/
Jeżeli nie działa Ci regulacja na silniczkach ze względu na te połamane elementy to możesz podnieść lampy ręcznie za pomocą śrubek przy lampach.
Przy rozklejaniu zawsze jest ryzyko uszkodzenia lamp.
Te lampy tak już mają.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki bardzo za pomoc,a tak na marginesie nie wiecie może kto rozkodować by mógł VIN bo chciałbym zobaczyć co było na wyposażeniu seryjnym mojej BMKI bo prawdopodobnie kilka rzeczy jest wymontowanych i zamontowane są inne. :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Zbylo napisał(a):
Dzięki bardzo za pomoc,a tak na marginesie nie wiecie może kto rozkodować by mógł VIN bo chciałbym zobaczyć co było na wyposażeniu seryjnym mojej BMKI bo prawdopodobnie kilka rzeczy jest wymontowanych i zamontowane są inne. :znudzony:


http://www.e34.de/vin/ tu ttak na szybko a napisz priv do stones1 i bedziesz mial vin jak na dloni :] :P

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Mam takie lampy:
Obrazek
A takie mam regulatory czy bedą pasowały?:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 08:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
podnoszę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 08:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie jak rozkleic lampy jak za to wszystko sie zabrac aby wymienic te regulatory?Pozd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 21:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 294
Lokalizacja: WOT,wiązowna
Moje BMW: e90 325d
Kod silnika: m57
Garaż: bylo e39 m52b25
jest
colt cz34
e90 325d 253KM 600Nm
lamp sie nie rozkleja tylko rozklada maja zaczepy trza uwazac by nie plamac ich delikatnie sie za to bierz
http://www.realoem.pl/ tu poszukaj po wpisaniu VIN- u
lub
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=63&fg=05


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 12:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Jeżeli masz lampy przed liftem to klosze mają zaczepy.
Natomiast po lifcie z ringami są klejone.
Parę osób próbowało rozklejać grzejąc lampę nagrzewnicą itd...
Nie wszystkim się udało.
Możesz uszkodzić lampę.
Ja chciałem swoje po lifcie rozklejać i wyczyścić bo ktoś nie dokręcił zaślepek i się zakurzyły.
Jednak jak poczytałem to sobie odpuściłem. Za duże ryzyko a lampy drogie.
Zdemontowałem lampy , zalałem wodą i wypłukałem.
Po montażu okazało się że puścił zaczep w lewej lampie. Silniczek chodził ale nie regulował lampy.
Odpuściłem sobie kombinacje z naprawą - odłączyłem oba silniczki i ustawiłem ręcznie lampy śrubkami przy lampach.
Jeżdżę tak już ponad rok i jest OK.

Tylko pytanie co Ty masz połamane przy lampach?
Prowadnice w środku czy regulację na zewnątrz lamp?
Jeżeli w środku to proponuję zrobić jak wyżej.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 15:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Mam połamane te regulatory co wyżej są na zdjęciu,a te ustawienie ręcznie śrubkami przy lampach ciężkie jest czy idzie to zrobić w prosty sposób?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 16:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
wymiana regulatorów w e39 przed liftem:
http://www.bmw-sport.pl/printview.php?t ... 7bb5fd8392

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Żeby taka instrukcja była ale po lifcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
" Mam połamane te regulatory co wyżej są na zdjęciu,a te ustawienie ręcznie śrubkami przy lampach ciężkie jest czy idzie to zrobić w prosty sposób? "

Podjedź na stację diagnostyczną i zapytaj o cenę regulacji.
Mi za szarpaki , sprawdzenie luzów i pomiar amorów powiedzieli 15zł i jeszcze mogłem w tej cenie sprawdzić-ustawić światła.
Tak wiec chyba nie ma o czym mówić ;)
Przed regulacją ściągnij wtyczki od silniczków lamp.

Ja zawsze sobie sam ustawiam.
Staję na mało używanej drodze i reguluję lampy pojedynczo zasłaniając drugą np ręcznikiem.
Ważne żeby ustawić właściwa wysokość i ciągłość światła pomiędzy lampami oczywiście tak żeby nikogo nie oślepiać...
Ale jak nigdy tego nie robiłeś to proponuję stację diagnostyczną.
Za drogie lampy na takie testy ;)

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 17:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Zbylo napisał(a):
Żeby taka instrukcja była ale po lifcie.
przeczytaj opis tej aukcji, może być pomocny: http://sklepy.allegro.pl/item717799714_717799714.html

EDIT
a teraz już sam nic nie wiem, wg realoem w e39 530d taki element nie występuje odddzielnie, więc może jest tak samo jest z tymi poliftowymi co pisze ten sprzedawca na allegro ??
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... +0+027+924 :niepewny:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Z tej aukcji wynika ze te regulatory które mam to nie będą pasować? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL