BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 06:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e60] 2004 530d Swiece zarowe
PostNapisane: 4 października 2009, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Londyn
Czy ma ktos jakis pomysl co to moze byc?
Inpa:
12 DME/DDE OKAY 6 Error stored
4212, 4222, 4232, 4242, 4252, 4262 Glow spark cilinder 1,2,3,4,5,6.
Mozliwe ze wszystkie zarowki sa spalone??? Autko pali super ale jak zimny to straszny mul.
ps. od ilu czujecie ze turbina zaczyna pompowac? u mnie zaczyna(odczuwalnie) od 2300- czy to ok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 4 października 2009, 20:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
no u mnie od 1000 do 5000 obrotów.Przynajmniej tak to odczuwam.Autko automat 535d.

pozdrówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
prfraczek napisał(a):
Autko pali super ale jak zimny to straszny mul.
skoro zimne pali super to swiece wykluczasz - a co do mocy na zimnym to akurat swiece zarowe nie maja tu nic wspolnego - sluza tylko i wylacznie do rozruchu - ich praca konczy sie doslownie pare sekund po uruchomieniu silnika, potem gasna i tyle ze swiec ....

odnosnie palenia na zimno - jezeli by Ci sie wszystkie spalily to zapomnij ze bys uruchomil normalnie silnik - w te noce ( mowie o podlasiu) gdzie temperatura spadala juz do 0 ciezko byloby odpalic diesla bez swiec ... tydzien temu wymienialem u siebie swieczki - na 6 palily tylko 2 .... wymienilem caly komplet, po wymianie nie musze kluczyka dotykac, gotowy sam odpalic :D przed wymiana mialem maly problem - temperatura w nocy spadala do 5-7 stopni i musialem pokrecic z 5 - 10 sekund .... ( tylko 2 swieczki grzaly)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
kolego, piszesz o starych dieslach. Modele e60 to całkiem inny diesel. Ja odpalam swojego jak benzyne i żadne świece się nie zapalają. Pewnie są ale jestem pewien, że auto i tak bym odpalił. To są silniki cokmonrail.

pozdrówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 4 października 2009, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
commonrail. sorki za błąd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ...
PostNapisane: 4 października 2009, 21:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
BARNABA napisał(a):
commonrail. sorki za błąd.

to że są to commonrail to wszyscy wiedza 530d w e60 jak 530d w e39 to wszystko jest na commonrail i czy tu czy tu masz świece żarowe a jak sa sprawne pali na dotyk to nie podlega dyskusji :] jeszcze jedno jak jest poniżej -5 C to pokazuje się komunikat świec ale takiego typowego znaczka świec nie ma :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
BARNABA napisał(a):
kolego, piszesz o starych dieslach. Modele e60 to całkiem inny diesel. Ja odpalam swojego jak benzyne i żadne świece się nie zapalają. Pewnie są ale jestem pewien, że auto i tak bym odpalił. To są silniki cokmonrail.

pozdrówki


a co to za roznica ?? taka sama zasada zaplonu obowiazuje i w nowych i w starych - i tu i tu jest zaplon samoczyny - a zeby go uzyskac potrzebac temperatury odpowiedniej w komorze spalania ... na razie nie bylo tak zimno, poczekaj do zimy, zobaczymy co potrafi twoj nowy nowoczesny super diesel ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 4 października 2009, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Nie możesz porównywać e60 530d do swojego diesla 325td. Tylko tyle.

pozdrówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 4 października 2009, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
No nie wiem co potrafi, bo go jeszcze w zimie nie odpalałem. Jeżdżę nim dopiero od marca. Bardzo możliwe że nie odpali:)))))

pozdrówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ....
PostNapisane: 4 października 2009, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
BARNABA napisał(a):
Nie możesz porównywać e60 530d do swojego diesla 325td. Tylko tyle.

pozdrówki


nawet nie chce tego robic, i napewno Ci nie zazdroszcze, bo nie ma czego, wiec sie tak nie szczyc bo dzis taki 3,0D to zaden wynalazek

i widze, ze na kazdego, kto ma starsze auto od Twojego patrzysz z pogarda, a to nie ladnie, bo nie wazne czym jedziesz, na drodze i tak masz takie same prawa i przepisy jak ten w maluchu .... ...

pozatem, duzo sie mowi, ze ostatnie prawdzie BMW to e36, e38 i ostatecznie e39 ... kolejne "nowki" to produkcja masowa ......

a no i pociesze Cie ze coraz wiecej takich 3,0D u mechanikow, a to o czyms swiadczy....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
a temat Swiec :P

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ..
PostNapisane: 4 października 2009, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Zgadzam się z Tobą. Wymieniałem juz w nim tak na wszelki wypadek kolektor ssący bo są wadliwe (problem z klapkami wpadającymi do silnika). Jezdziłem roznymi dieslami od starych gratów po coraz to nowsze. Na dzien dzisiejszy ten uwazam za najlepszy. Niemniej, tak jak piszesz - roznie moze byc, a im prostsza konstrukcja tym mniejsza awaryjnosc.

Czas pokaże

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
palec216, w temacie swiec powiedzane juz chyba zostalo wszystko, do zamkniecia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 4 października 2009, 21:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
A na co dzień do pracy używam autka opel combo 1.3cdti 75 KM. Jeżeli ci to poprawi humor. Nikim nie gardzę i nic takiego nie napisałem, więc daruj sobie. Napisałem tylko że jest znacząca róznica między 325td a modelem e60.Tylko tyle.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Londyn
ok, wszystko zostalo powiedziane :) tyle tylko ze nie na temat (wylaczajac jeden post). Justro pomierze swieczki. A co moze byc przyczyna ze muli?? wsadzilem nowy przeplywomierz bo byl blad, brak innych bledow, wyczyscilem egr'a no i swirl flapsy wyrzucilem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 116 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL