BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 13:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] zawór egr firmy pierburg, warto?
PostNapisane: 4 października 2009, 15:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: krakow
zawór egr firmy pierburg warto kupic ?.kto moze mi pomóc,.czy ktos ten zawór kupował .prosze o pomoc


Ostatnio edytowano 5 października 2009, 07:30 przez myszka86, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 15:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
zawór w sensie ten co puszcza spaliny, czy podciśnieniowy elektrozawór ? Jak pierburg to jasne ze tak, pod warunkiem że nowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 15:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: krakow
chodzi mi o ten elektrozawór turbiny bo podczas jazdy okolo 2.5 tys obrotu mam spadek mocy..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 15:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Na wyłączonym silniku patrz na cięgno od gruchy zmiennej geometrii i niech ktoś w tym czasie odpali silnik. powinno zaciągnąć się to cięgno do końca.
To świadczy o szczelności układu sterowania ale niekoniecznie o tym że zaworek wyrabia się w czasie - brudny-zużyty
Jeżeli nie to sprawdź ręcznie czy można naciskając wykonać pełny ruch góra-dół. Może być kierownica zapieczona.
Posprawdzaj szczelność od przepływomierza do kolektora i sam kolektor czy nie jest rozszczelniony.
Patrz na elementy dookoła łączeń czy nie ma śladów nieszczelności - mokre , zapocone od oleju lub nawet plamki na elementach dookoła łączeń.
Taki zaworek Pierburga można kupić na allegro za 125zł - kupuj tylko nowy. Pierburg - u mnie jest w oryginale.
Wpisz Vin tutaj i sprawdź dokładnie numery jaki idzie do Twojego

http://bmwfans.info/parts/catalog/

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 18:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: goleniĂłw
pierburg jest dobry ,możesz go montować

_________________
jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL