BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 18:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 320D
mi jak termostat siadł to jak mi temperatura silnika skoczyła delikatnie za połowe to tez tracił moc a jak spadła to moc sie pojawiała włancza sie wtedy tryb awaryjny w celu nie przegrzania silnika dlatego tracił na mocy
zgadzam sie z z kolega wyzej ze mozesz mieć chłodnice zatkaną
jesli masz chłodnica nie jest zadkana a termostat jak piszesz jest dobry to postawił bym na pompe wody
uszczelka głowicy to jest w ostatecznosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 19:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
kolego sprawdz bezpieczniki na poczatek masz spalony lub zle wlozony <w sensie nie tam gdzie trzeba bezpiecznik od pompy paliwa i dlatego ci nie zapala kolejna sprawa ten wskaznik od temp na maksa mialem to samo kilka dni temu sprawdzalem bezpieczniki ktos do mnie zadzwonil i zle wsadzilem jeden bezpiecznikbo sie zagapilem nie w ta dziurke co trzeba wkladam kluczyk a tam temp na maksa jak u ciebie na zdjeciu i auto kreci ale nie chce zapalic mialem dokladnie identyczna sytuacje jak ty ze nie chce zapalic i wskazowka od tem sie przekrecila :)a to niewinny bezpiecznik mowie ci posprawdzaj bezpiecxzniki na poczatek lub powkladaj je tak jak maja byc wlozone

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 19:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
sprawdz 28 bezpiecznik :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 9
Lokalizacja: Ostro³êka
Chciałbym żeby to były bezpieczniki, ale to nie jest to. Sprawdziłem je w pierwszej kolejności :].

Przed wczoraj zaciągnąłem auto na badanie diagnostyczne i nadal czekam bo mają dużo roboty na warsztacie. Wydaje się coś naprawdę grubego bo ten brak uruchomienia silnika to dopiero wierzchołek góry usterek w aucie :!: Brak ogrzewania, spadek mocy silnika, znikoma ilość płynu chłodzącego - to coś poważniejszego...

_________________
Niech moc BMW bĂŞdzie z Wami ! Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
nie chce filozofowac i byc najmadrzejszy ale z tym przekroczeniem wskazoiowki od temp to masz napewno wine bezpiecznika wiesz ze jest ich tam okolo 60 i wsadzenie zle bezpiecznika moze sie zdazyc kazdermu ja wsadzilem zle bezpiecznik nie w ten otwor co trzeba i mi ta wskazowka tez poleciala do konca nie pamietam dokladnie w ktory ale co do tej wskazowy obstawiam bezpiecznik

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
a co do spadku mocy to juz wie3sz jest multum opcji co to moze byc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 305
Lokalizacja: katowice
jak dasz rade rozbierz to miejsce kolo stacyjki i zobacz czy czasem przewodzik z tej diody nie idzie do jakiegos dokladanego modulu zabezpieczajacego zalozonego przez poprzedniego wlasciciela


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 00:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Frank_e36 napisał(a):
Witam!! Jak się spuszcza płyn to trzeba odkręcić węża u dołu chłodnicy tak żeby był spadek... Jeśli odkręciłeś węża u góry to nie dziwie ci się że wyciekło tylko 1,5 litra płynu chłodzącego... Musisz go odkręcić w jak najniższym punkcie czyli u dołu chłodnicy żeby cały płyn wyciekł z bloku silnika i chłodnicy... A co do mocy spotkałem się z czymś takim że samochód nie chciał iść więcej jak 120 km/h a jak już miał ponad 90 stopni to 60 km/h max na pełnym gadzie i tracił moc z wzrostem temperatury... Spowodowane to jest tym że masz kolego już stare świece... Mój kolega miał to samo w golfie 3 jechaliśmy razem z dyskoteki a tu po chwili auto się grzało jak głupie i straciło kompletnie moc... Po Wykręcałem mu to wszystko i okazało się że świece już takie stare były że byle kiedy miały iskrę a byle kiedy nie miały na nich było tyle nagaru że w życiu nie widziałem takiego czegoś takiego strup na strupie posprawdzaj sobie świece :) A co do wskazówki i kontrolki sprawdź czy gdzieś nie uszkodziłeś jakiegoś czujnika od temperatury lub mógł sam po prostu się zepsuć. A w tedy jak ci wskazówka zaczęła wariować to wydaję mi się że układ był zapowietrzony i gdy pod czujnik podeszło powietrze to ten momentalnie się nagrzewał i dlatego skakała wskazówka musiał się jakoś zapowietrzyć ... Sprawdź dobrze... I Pamiętaj żebyś po zalaniu silnika dobrze odpowietrzył układ chłodzenia.... Praktykuję mechanikę samochodową już 3 rok i już trochę widziałem... :) Ale wiadomo że jak czegoś nie wiem lub mam wątpliwości to wole zapytać na forum zawsze mi ktoś odpowie co z moimi problemami zrobić :) Pozdrawiam Piotr... :)
buhahahahahahaha swiece zaplonowe w dieslu :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: i ty praktykujesz mechanike juz trzeci rok :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 12:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
zarowe bardziej w dizelku:):) :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :szok: :szok: :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 9
Lokalizacja: Ostro³êka
Dobra zrobione!

Dzięki za wszystkie rady i sugestie bo było duże prawdopodobieństwo, że to mogło być to...

Buma w pełni sprawna :D! Śmiga aż miło. Żaden tam termostat, pompa wody czy uszczelka pod głowicą... po prostu był mocno zapowietrzony silnik. Przy okazji wymieniono tuleje na wahaczach, tarcze hamulcowe tylne i zrobiona hamownia.
Wszystko działa idealnie, silnik odzyskał moc i jest już grzanie w środku. A z tym, że nie mogłem odpalić silnika to brak masy na silniku co było spowodowane jakąś blokadą przez zabezpieczenie antywłamaniowe, z czasem to całkowicie zdejmę.

Wniosek z tego taki, że trzeba najpierw zaczynać od podstawowych rzeczy a nie od razu nie mając pewności brać się za wymianę części... Zaczynać od bezpieczników, obejrzenia silnika, przewodów, konkretnego odpowietrzenia układu itd. ;)
Pozdrawiam

_________________
Niech moc BMW bĂŞdzie z Wami ! Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 208
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46, Sedan
Kod silnika: M47
To gratulacje i dużo przyjemności z jazdy życzę.
Zdaje się, że na początku dyskusji padła sugestia, że może to być jakiś układ antywłamaniowy. To był strzał w 10.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 22:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Normalnie czary.................
Mechanicy znaleźli odcięcie "zapłonu" o którym nie wiedział użytkownik.
Po pstryknięciu ukrytego jak sądzę przycisku, kontrolka temperatury cieczy opadła.

Odpalili silnik zalali cieczą i odpowietrzyli układ......... super.

Więc dlaczego miałeś 1,5 litra płynu a nie 7.

I oby następny post nie leciał tak..... "Ubywa płynu-co robić "

Wymiękam :padam:

Życzę miłego bezawaryjnego śmigania...

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 112 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL