Kliknij pomógł to Ci pomoge, hehe
Mi licznik pokazywał dobrze. Generalnie jak chodzi o podział na zegary to każde 4 cyl są kompatybilne z 4 cyl i każde 6 cyl sa kompatybilne 6 cyl.
Jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi.
ALe miałem 6 cyl 325 załozyłem zegary od m3 i pokazywał dobrze. Nie dam sobie głowy uciąć czy idealnie, ale nie budziło to zastrzeżeń.
Co do czujników to musisz rozkminić jak jest zainstalowane w jakims m3 na części i wymontować całość tj czujnik i kawałek instalacji, albo zobaczyć gdzie w instalację wchodzi.
Jeśli chodzi o zakup m3 to wypowiedzieć się moge na temat 3.0 bo w takimi wieloma miałem styczność. Bez 30.000 tys zł nie podchodź. To są drogie auta i jest drogie ich utrzymanie. Nie chodzi o spalanie, ani opłaty, bo nie odczułem różnicy względem 325, ale o części, części i eksploatacje ogólnie.
Osobiście mam m3 3.0 Cabrio od 2 lat i kupiłem je za 30.000 tys zł bo nie miałem kasy na idealny egzemplarz z niemiec za 10 tys Euro. I przez 2 lata doprowadziłem auto do ideału, ale wydałem na to grubo ponad 40 tys zł. Plus tylko taki że rozłozyłem sobie w czasie wydatki.
Pisać można eseje o em trójkach i wydatkach oraz zakupie.
Ale jeśli trafisz 3.0 za 30 tys zł w coupe lub sedan (najtańszy) gdzie nie widać konieczności zrobienia tu duperelka, tam duperelka, (nie mówiąc o grubszych wydatkach) to bierz bez zastanowienia i traktuj to jako cenę symboliczną.