BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 00:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] demontaż koła kierownicy
PostNapisane: 22 marca 2007, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Witam serdecznie wszystkich fanów BMW.Mam problem ze ściągnięciem kierownicy w E60,gdyż nie wiem jak się sciąga poduszkę.Może ktoś udzieli mi instrukcji.Z góry dziękuje i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
nie musisz ściągać poduchy!!! wystarczy wypiąć taśme która jest pod kierownica, idzie od kolumny do kierownicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 23:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Ale jak odkręcić kierownicę bez wyciągnięcia poduchy????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Czy sruba lub nakkrętka mocująca koło kierownicy nie jest pod poduszką???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 23:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
BMW nie zaleca, a wręcz (krzyczy- odradza samodzielną wymianę kierki) jeżeli odłączysz akumulator, to i tak system ars pozostaje aktywny, bo ma swoje własne elementy, które zasilają czujniki srs jeszcze przez jakiś okres czasu po odłączenia akumulatora (przynajmniej w niektórych modelach).. także ani JA, ani BMW nie polecam samodzielnej wymiany kierki.

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 00:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Tu nie chodzi o wymianę kierownicy,tylko o skrzypienie jakie wydobywa sie z pod niej.Chce ją sciągnąc zeby zobaczyc co to tak robi i usunąć problem,bo doprowadza mnie do szewskiej pasji. Może uda mi się to zrobić bez odłanczania poduchy,tylko najpierw muszę wiedzieć jak ją sciągnąć.Najczęściej w innych markach są przykręcane od tyłu kierownicy ale w E60 jest jakies inne rozwiązanie ,jedyne co zauważyłem to jeden mały otwór od wewnętrznej strony kiery,ale co dalej???????? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
rwradosc, listwa do wymiany, dlatego skrzypi :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
To wyraznie słychać przy kole kierownicy. Spotkałes sie z tym objawem w E60? :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
rwradosc, mam to w e39 , były na początku tylko piski , a teraz są piski i kontrolka od poduchy się zaświeciła. Ostatnio robiłem alternator i mechanik powiedział że to wina listwy przy kole kierownicy .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 09:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
a mnie w e60 nic nie piszczy i nie zamierza piszczeć (chyba)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2007, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Jwest możliwe że zacznie czego nie życze. moja E60 nigdy nie była rozbita,stało się to przy normalnej eksploatacji auta, więc istnieje prawdopodobienstwo że jest to jakas wada fabryczna. ja tej usterki nie zostawię,musze ja usunąć bo mi spac nie daje.jak się z nią uporam opiszę na forum co to jest,i jak sobie z tym radzić :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Czekamy ;) bo u mnie e61 jest podobnie słychać czasem cichutkie piszczenie przy skręcie. Jeden mechanik powiedział że to aktywne wspomaganie wydaje taki dźwięk ale już sam nie wiem... :/ będzie wymieniana manetka do tempomatu to wtedy się penie okaże.. Pozdrawiam ;)

_________________
Zapraszam do obejrzenia 525i
Obrazek
ÂŚwiatÂła miasta, bÂłyszczÂący asfalt...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: kosĂłw lacki
Witam! U mnie też było dziwne skrzypienie w kierownicy jak auto się rozgrzało . Ten dźwięk przenosił się z maglownicy choć na początku byłem przekonany że to coś z kierownicą.Po wymianie płynu od wspomagania jest OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
jak masz kiera 3ramienna wloz srubokret plaski od dolu masz naciecie w gumie pod kontem jak w literze v raz w zdluz jednego ramienia tej litery czyli lewego i powinienes wyczuc precik na który musisz nacisnac i odbloikujesz lewa zapadke i odskoczy poduszka w lewym gornym rogu pozniej wloz zrubokret pod tym samym kontem tylko tym razem kieruj srubokret w prawe ramie kierownicy czyli jak gdyby wzdłuż drugiego ramienia litery v i powinienes odblokowac druga zapadke troche sie nameczysz ja sciagalem kilka razy robiac przekladki anglikow i za kazdym razem nie jest łatwo pozdrawiam a to skrzypienie wydobywa sie prawdopodobnie z tasmy kierow nicy nasmarujesz i przestanie pozdrawiam i zycze powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 112 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL