BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2024, 10:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] M52 problem z temperaturą
PostNapisane: 30 października 2009, 10:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 185
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: E 39
Kod silnika: M54B25
Witam
Tym razem piszę w imieniu kolegi który właśnie dołączył do grona szczęśliwych posiadaczy BMW jego nabytek to E39 1998 rok silniczek M52, niebawem sam się zapewne przywita, teraz nie ma netu niestety. Otóż autka dosyć fajnym stanie jak na swoje lata jest tylko jeden problem który dotyczy temperatury silnika, zazwyczaj problemem jest przegrzewanie się natomiast tutaj sprawa wygląda tak, odpalamy autko czy stoimy czy jedziemy temperatura rośnie do poziomu 2 kreski, możemy tak jeżdzić i 20 km i dalej nie ma ochoty iść ani milimetra chyba że się zatrzymamy i auto stoi dłuższy czas na postoju, to wtedy ładnie dobija do pionu i już jest wszystko ok, z info które posiadamy to autko przyjechało z Niemiec na własnych kołach i raczej nic nie było kombinowane, ja przypuszczalnie stawiam w 1 kolejności na termostat jednak pytam Was jako ekspertów w czym może być problem, układ wygląda na dobrze odpowietrzony, wiskoza też raczej pracuje w sposób prawidłowy (przerabiałem ten temat u siebie) więc czekam na Wasze opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 11:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 498
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: F01 750i x-drive
sprawć kplego kolejność nagrzewania się przewodów i chłodnicy.najpierw powinien zagrzać sie przewidzik u góry i górna część chłodnicy czyli mały obieg a dopiero potem nagrzewa sie całość.ja stawiam że termostat sie zaciął i nagrzewa sie całość chłodnicy jednocześnie. :rotfl: lub co gorsze ktoś go wyjął z jakiegoś powodu. :zly: :zly: :wstyd:jak pomogłem to klikaj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 12:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
masz problem z termostatem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 12:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 185
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: E 39
Kod silnika: M54B25
przekażę info, też tak uważam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 21:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 789
kolego zmień termostat i powinno być bardzo dobrze.
jest to jedyne co powinno wpływać na Twój problem z temperaturą.
później zaopiekuj się pompa wody - może ona nie podołała już...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL