BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 29 listopada 2014, 00:54


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] łancuch rozrzadu w 4,4 V8
PostNapisane: 31 października 2009, 22:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam wszystkich potrzebuje informacji temacie łancuch rozrzadu mam podejrzenie czy nie jest rozciagniety halas kolo napinacza sie pojawia . chcialbym pomocy jak sprawdzic czy łancuch nie jest rozciagniety oraz jak instrukcje BMW podaja jakie sa przebiegi zalecane do wymiany łańcucha .


Ostatnio edytowano 31 października 2009, 22:20 przez POL666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 353
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
przebiegi na lancuch sa dozywotnie chyba ze cos siadzie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 22:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 3588
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Z tego co mnie słuchy dochodzą... To od około 350tyś trzeba już zaglądać do rozrządu, i sprawdzić stan poszczególnych elementów...
I z tego co wiem BMW wogule nie zaleca wymiany łańcuszka... Ale sie zawsze tłumacza ze jeżeli już go słychać to trzeba ingerować... ;)

Niech ktoś oblatany sie wypowie... :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 22:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 353
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
w fabiach lancuszki wymienai sie przy30000 bo chalasuja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 22:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Porownanie z fabia to nie namiejscu ! A na powaznie jak sprawdzic ten łancuch 10 tys km temu mialem awarie pekly listwy slizgowe łancucha halas byl okropny musialem przejechac 30 km tak do polski by wjechac wymienili slizgi wraz listwa dociskowa bylo ok. ostatnio cos halasowac zaczyna przy napinaczu moge rozebrac dekiel ale jak prawidlowo zdiagnozowac luz tego lancucha moz ektos WIE ?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 22:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 494
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E65 745 ex alpina
pewnie kolego staje ci napinacz łańcucha i go słychać. :dobani: kolega miał tak w M3 E46.ja miałem dwie V8 4.0 i V12 5.0.przebiegi galante ale żeby łańcuch wymieniać??? :mur: nigdy.pewnie ty albo poprzednik używał mineralnego oleju :cisza: i napinacz sie zaciera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 23:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
olej poprzedni wlasciciel ktorego znam i ja uzywam motula syntetyka wczesniej mialem 535 tez z motorem M62 i nic cicho nie wiedzialem co to rozrzad a tu jak pisalem wczesniej awaria a teraz jakies dzwieki dziwne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 23:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 494
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E65 745 ex alpina
wymień najpierw napinacz. :cisza: nie wiem czy nie idą 2 szt.jak jak to nie pomoże to może listwy napinające łańcuch są zjechane,a wtedy trzeba kopać do silnika. :dobani: a wanosy to kolego nie są??? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 00:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 3588
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
Porownanie z fabia to nie namiejscu ! A na powaznie jak sprawdzic ten łancuch 10 tys km temu mialem awarie pekly listwy slizgowe łancucha halas byl okropny musialem przejechac 30 km tak do polski by wjechac wymienili slizgi wraz listwa dociskowa bylo ok. ostatnio cos halasowac zaczyna przy napinaczu moge rozebrac dekiel ale jak prawidlowo zdiagnozowac luz tego lancucha moz ektos WIE ?????


U mnie jak ślizg pękł, to byłem zmuszony dla własnej pewności wymienić cały kompletny rozrzad... A napinacz to podstawa...

Powiem Ci ze i tak farta miałeś, u mnie skończyło sie to przeskoczeniem łańcuszka... Więcej nie trzeba pisać... :kwasny:

I skoro miałeś awarie pękniętego ślizgu, radziłbym czeciej olej wymieniać... Ja ostatnio po spuszczeniu oleju, miałem jeszcze miniaturowe części ślizgów... :kwasny:
No i radziłbym dokładnie zbadać sprawę rozrządu, bo takie uszkodzenia idą w parach... Czyli zębatki maga już być nie ciekawe... Skoro ślizg sie rozklekotał...

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam wszystkich dziekuje za podpowiedzi wynika ztego ze nie ma norm ile ma jezdzic łancuch a i metoda sprawdzania tez na oko czyli jednym slowem trzeba kopac w motorze rozebrac wszytkie dekle od rozrzadu i sprawdzac jakie luzy na opasaniu koł jak to sie robilo w maluchu lub duzym fiacie chyba tak musze zrobic dzieki odezwe sie po zabiegu Narazie dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 10:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: niemcy
witam, wlasnie niedawno kupilem e 38 z silnikie 4,4i u mnie tez rozchodzil sie chalas z rozrzadu myslalem ze to napinacz rozebralem caly rozrzad i okazalo sie ze poszly szyny trzymajace lancuch. jak mozesz to niezwlekaj z rozbieraniem napewno to szyny sa zjechane. pozdrowienia :D

_________________
19710409


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Pawel! i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL