BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 19 listopada 2009, 10:26 
witam wszystkich, posiadam e36, 318is m44 , auto bez lpg .Mój problem jest taki ze podczas jazdy niezaleznie od wysokosci obrotów auto jak by chwilowo gasło i po 2-3 sekundach sporwotem łapie i jedzie dalej, czasami dzieje sie tak raz za razem a czasami raz na jakis czas. Zdaza sie ze podczas odpalenia silnika na wolnych obrotach auto chwilowo zadaluje na obrotach lub zgasnie .
Dodam ze oczywiscie byłem na kompie i wykazał 0 usterek
- sprawdziłem pompe paliwa ( czy daje cisnienie )
- wymieniłem filtr paliwa
- wyminiłem świece i przewody
- sprawdziłem przepływke i sonde poprzez odłaczenie ftyczki i jazde w trybie awaryjnym i problem dalej sie pojawiał
Obstawiam jeszcze czujnik połozenia wałka rozrzadu lub czujnik wody ale to moje sugestie
Moze miał ktos podobny problem i mnie naprowadzi na usterke ???


Góra
  
 
 Tytuł: Re: WARIACJE IS-A
PostNapisane: 19 listopada 2009, 10:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Ja u siebie , tylko że w M42, mam podobne objawy i podejrzewam silnik krokowy. Na dniach wymieniem, to powiem czy pomogło czy nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 19 listopada 2009, 10:43 
może coś jest w tym co piszesz bo jak przekręce zapłon to słysze takie dziwne ,,brzeczenie '' wydawane przez silnik krokowy daj znac jak wymienisz


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 08:46 
szkoda ze tak mało osób przyłączyło się do postu ze swoimi sugestiami :dobani:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 10:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Brzęczy bo działa normalny objaw. U mnie tak przerywał jak była woda w baku, zalej płyn wiążący wodę na pewno nie zaszkodzi.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 14:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 19
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
nidhhog napisał(a):
Ja u siebie , tylko że w M42, mam podobne objawy i podejrzewam silnik krokowy. Na dniach wymieniem, to powiem czy pomogło czy nie.


U mnie nie pomogło czyszczenie krokowca :kwasny: i od czasu do czasu lubi sobie zgasnąć przy odpalaniu

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 16:12 
zalej płyn wiążący wodę - na stacji można nabyć taki płyn czy sprzedawane są w centrach motoryzacyjnych ??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 16:18 
a czy podobnych właściwości nie ma denaturat ??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 19:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
BMWMARCINE36 napisał(a):
zalej płyn wiążący wodę - na stacji można nabyć taki płyn czy sprzedawane są w centrach motoryzacyjnych ??



I tu i tu.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 21 listopada 2009, 19:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
U mnei też czyszczenie nie pomogło.

Czyściłem naftą, sporo brudu wypłukało, ale jest tak samo a nawet gorzej jak było. Auto po zapaleniu lubi zgasnąć raz czy dwa, potem już trzyma w miarę równo. Pisze w miarę, bo jednak czasem zafaluje obrotami.

Kupiłem używkę, za 40 zl, nie oczekuje cudu, ale może będzie lepiej. Bo zamienników nie ma, a za oryginal powiedzieli mi w sklepie 690 złotych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 22 listopada 2009, 20:09 
dziś zakupiłem na orlenie płyn wiążący wodę i niestety nie ma poprawy :mur: , dodam ze przy jeździe i na biegu i puszczeniu gazu ( np jazda z góry ) i po jakimś czasie dodaniu gazu auto jak by szarpnie , wydaje mi się także ze od kiedy usterka występuje auto więcej pochłania paliwa :zdegustowany:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 22 listopada 2009, 20:33 
mam zamiar wypiąć wtyczkę od krokowego i pojeździć ale wydaje mi się ze to nic nie pomoże bo krokowy nie ma chyba nic do pracy silnika na wyższych obrotach


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 22 listopada 2009, 21:19 
miałem nadzieje ze dowiem się co boli moja Bunie ale widzę ze nie ma pomocy :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 09:48 
dodam może jeszcze ze jak silnik chodzi na wolnych obrotach to potrafi ni z tego ni z owego zgasnąć ( stanie na światłach lub w korku ) i wtedy po odpaleniu obroty delikatnie falują i rzuca całym samochodem .
Myślę nad sprawdzeniem czujnika położenia wałka rozrządu ale nie wiem jak bo sprawdzić i czy jego usterka może spowodować takie objawy


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 10:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
BMWMARCINE36 napisał(a):
mam zamiar wypiąć wtyczkę od krokowego i pojeździć ale wydaje mi się ze to nic nie pomoże bo krokowy nie ma chyba nic do pracy silnika na wyższych obrotach


No niema.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 11:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Dzisiaj przyszedł zakupiony na allegro za 35 zl krokowiecm już go wymieniłem i oto co się stało.

Samochód pracuje duużo lepiej. Po zapalenie nie gaśnie, szybko łapie obroty i tzryma je równo. Podczas jazdy też jest wszystko w porządku. Jak dojezdzam do skrzyżowania i wciskam sprzegło, to obroty delikatnie spadną o jakieś x100, ale nie jest to odczuwalne, i widoczne jedynie po obrotomierzu. Nie ma już tak jak kiedyś, że autem zatrzęsło, bo oboty spadło o 400.

Jutro wybieram się w dłuższą trasę, to napiszę jeszce co zauważyłem, bo dzisiaj to tak na szybko, pare kilometrów po mieście.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Radom/Warszawa
u mnie przy podobnych objawach okazała się winna temu mała dziurka w gumie przepływomierza. polecam sprawdzić bo parcieją i sie przedzierają.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 13:13 
wydaje mi się ze jakby łapał lewe powietrze poprzez nieszczelna gumę miedzy przepustnica a przepływką to kulałby cały czas a u mnie jedzie się czasami 5 km i ani razu nie przerwie i nie zgaśnie a nie raz co chwile przerywa :dobani:
A ze byłem już 3 razy na kompie i za każdym razem 0 błędów to nie wiem w czym szukać usterki , słyszałem ze jak jest uszkodzony czujnik wałka ( ten na obudowie rozrządu to komp go nie wykryje ) nie wiem czy to prawda :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 13:20 
nie wiem czy to ma związek z usterka ale dodam ze zauważyłem gdy uruchamiam silnik w garażu ze czasem zapach spalin jest bardziej intensywny mniej więcej taki jakie wydaje auto bez katalizatora ale katalizator oczywiście jest


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 13:45 
podmieniałem przekaźniki od Pompy paliwa i Głównego przekaźnika silnika ale nic to nie dało


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL