BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 14:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] centralny zamek bmw problem
PostNapisane: 31 marca 2007, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
panowie mam maly problem poosiadam orginalny zamek centralny w swojej bmw i mam problem jak chce zamknac od strony kierowcy kluczykiem zamyka mi wszystko oprocz prawych przednich drzwi pasarzera centralny nawet tam sie nie rusza i odrazu sie drzwi otwieraja,natomiast jak zamykam kluczykiem od strony pasarzera wszystko jest ok zamyka sie wszystko.czy mozecie mie Panstwo pomuc w tym problemie z czym tomoze byc problem moze ktos mial taka sytuacje.pozdrawiam


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2007, 15:53 przez czarny25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 12:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 44
Lokalizacja: ÂŁask ok.ÂŁodzi
najprawdopodobniej masz zepsuty siłownik centralnego przednich drzwi pasażera

_________________
[center]"Adam ujrzawszy, Âże Ewa jest naga, innego raju juÂż siĂŞ nie domaga."
Jan Sztaudynger[/center]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
ale dlaczego silownik pasazera jak nim chce zamknac z kluczyka i on zamyka wszystkie dzwi a jak zamykam od kierowcy nie zamykaja sie tylko drzwi pasazera?czy to napewno jest przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 18:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Wedlug mnie wina lezy po stronie sterownika przy zamku lewym brat ma tak w foce od lewej nie zamknie wszystkich drzwi a od pasarzera wszystko sie zamyka,w serwisie elektryk powiedzial mu ze dowymiany jest caly zamek poniewaz jest nie rozbieralny ale bmw moze miec inaczej ja osobiscie nigdy tego nie robilem.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
wieslaw wiec jak mam zepsuty zamek czy mam wymienic silownik od centralnego zamka i w koncu w ktorych drzwiach jest ta awaria


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
sory cos sie net zawiesil


Ostatnio edytowano 31 marca 2007, 18:52 przez czarny25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Siłownik w drzwiach pasażera na 99,9%, lub przerwa w połączeniu między nim a centralką (niestyk na wtyczce lub przerwany przewód). Jest w nim mikrostyk, który daje znać centralce czy drzwi są zamknięte czy otwarte. Gdy przekręcisz kluczykiem od strony kierowcy to centralny zamknie się, ale że uszkodzony siłownik w drzwiach pasażera pozostał w pozycji "otwarty", to centralka znowu otwiera samochód. Jak zamykasz od strony pasażera kluczykiem, to ręcznie "zmuszasz" ten siłownik do zamknięcia się i wtedy wszystko działa dobrze.

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
kemot324 a jak mam sprawdzic czy jest prrerwa miedzy centralka a silownikiem jak centralka wyglada ta i gdzie mniej wiecej sie znajduje?jak poznac ze gdzies jest przerwa miedzyt centyralka a silownikiem ?domyslam sie ze siownika niesporawdze czy jest uszkodzonu rzeczywiscie czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia go jak tak to w jaki sposob


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Jak sprawdzić hmm... najlepiej by było mieć taki sprawny i podmienić, wtedy będziesz wiedział na 100%.
Jest on połączony z kilkoma przewodami, miedzy innymi z białym i niebieskim. W czasie spoczynku na obu jest minus. Gdy siłownik np. się zamyka to na jednym pozostaje minus, a na drugim minus na tych kilka chwil pracy zmienia się na plus. Przy otwieraniu odwrotnie. Po wyciągnięciu siłownika zobacz w kostce do której był podłączony do których pinów przyporządkowane są przewody biały i niebieski i na krótko podłącz do nich + i - 12V. Oczywiście do siłownika odłączonego od reszty instalacji. Jak zadziała to odwróć biegunowość i też sprawdź, no i jak zadziała to trzeba szukać przerwy w instalacji, jak nie zadziała to do wymiany. Myślę że dobrze pamiętam że to przewody biały i niebieski :zawstydzony:

Jakie to Twoje BMW, bo w opisie masz ich kilka.

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
teraz sprawa dotyczy e36 1992 rok 325i i wlasnie w zime malo sie jezdzilo docieralem mercedesa teraz odpalilem i byly male problemy jak nie rozrusznik pozniej chlodnica wiskoza wymienione to teraz centralny zamek wlasne tez pamientam ze sa jakies dwa keble do centralnego zamka co steruja zamykaja otwieraja zrobie jak mowisz na poczatku sprawdze w instalacjii na tych dwoch kablach czy masa zmienia sie na + przy zamykaniu jak tak to jak mowisz albo cos nie styka przy silowniku albo juz silownik popsuty a pozniej wyciagne go i podlacze ka krutko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Sprawdź może połączenie pomiędzy drzwiami a karoserią (kostkę).

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
kemot324 zmerzylem naouecia wlasnie na kablu bialym jak i niebieskim jest masa le jak zamykam lub otwieram jest na chwile plus wiec teraz juz wiem ze to silownik jest zepsuty dzikeuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 07:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: warszawa
wyjolen ten centralny zamek przesmarowalem go wsadzilem i mam objaw raz dziala kilka razy ok a za ktoryms razem juz nie dziala ponownie czy mozna sie jakos dobrac do tego mikrostykualeu by jakos go oczyscic jak zdjac ten centralny od zamka i czy to jest wogule naprawialne/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL