BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 08:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Licznik... nie działa :(
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 14:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Mam taki problem...jade sobie samochodem i ni z tego ni z owego caly licznik tak jakby mi sie wylaczyl...czyli....wskaznik paliwa predkosciomierz obrotomierz i wskaznik temp plynu chlodniczego pomalu spadaja do zera i licznik kilometrow i inspekcja gasna a pochwili wszystko wraca do normy...gdy wraca do normy to licznik zachowuje sie jak przy wlaczaniu kluczyka w pozycje 2.Dodam jeszcze ze niedawno odlaczalem licznik bo wymienialem zaroweczki do podswietlania...i ja mysle ze moze teraz tam cos nie laczy i to przez to...bo wczesniej nic mi sie takiego nie dzialo.Co Wy o tym sadzicie??pomozcie prosze... :zalamany:


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2007, 21:52 przez iglu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 16:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pułkownik Zuber miał coś podobnego to musiał zegary wymienić.... może u Ciebie poprostu wtyczka niełączy, sprawdzałeś czy dobrze "siedzi" ?

[MOD-EDIT]: Nie Pułkownik Żuber tylko Pułkownik Zuber ;)
POZDRO DAREX

oj odruchowo mi się ten alt "wcisoł":zawstydzony:
wygacz ta zniewage Pułkowniku :padam:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2007, 21:52 przez Ukasz, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 16:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Cytuj:
pułkownik żuber miał coś podobnego to musiał zegary wymienić.... może u Ciebie poprostu wtyczka niełączy, sprawdzałeś czy dobrze "siedzi" ?

nie jeszcze nie sprawdzalem ale niedlugo zobacze...bo strasznie mnie to denerwuje... :zalamany: a jak to licznik to :kwasny: :zalamany: ale moze nie...bo przed odpieciem nic takiego mi sie nie dzialo :zalamany: ...pomocy!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
to napewno ktoraś kostka po wpadnięciu w dziórę ci nie łączy, najprawdopodobniej ta najszersza. miałem to samo

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 16:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
oby było tak jak mowisz Czarku:)jeszcze raz rozbiore i zobacze...ale w sumie to co mkam zrobic...rozebrac i tak samo zlozyc??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Czarku a mam pytanie jeszcze jedno...jak mam sie wziac za ta naprawe??jak sie pozbyles tego defektu...tak zeby sie juz nie powtarzal??prosze pomozcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
wyjmij licznik, tylko nie pourywaj zacisków kostek, przeczyść styki, bo może przyśniedziały zarówno w liczniku jak na kostkach, i złóż tylko dokładnie i powinno grać.

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: pomozcie mi z tym licznikiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 14:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Cytuj:
Mam taki problem...jade sobie samochodem i ni z tego ni z owego caly licznik tak jakby mi sie wylaczyl...czyli....wskaznik paliwa predkosciomierz obrotomierz i wskaznik temp plynu chlodniczego pomalu spadaja do zera i licznik kilometrow i inspekcja gasna a pochwili wszystko wraca do normy...gdy wraca do normy to licznik zachowuje sie jak przy wlaczaniu kluczyka w pozycje 2.Dodam jeszcze ze niedawno odlaczalem licznik bo wymienialem zaroweczki do podswietlania...i ja mysle ze moze teraz tam cos nie laczy i to przez to...bo wczesniej nic mi sie takiego nie dzialo.Co Wy o tym sadzicie??pomozcie prosze...


pisze juz drugi raz o Wasza pomoc....prosze poradzcie mi cos...juz probowalem wyciagalem czyscilem styki i dalej to samo...jestem zalamany :zalamany: :zalamany: :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 17:07 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Częstą usterką jest także zimny lut na kwarcu. Lecz jeżeli nie orientujesz się w podzespołach elektronicznych to trudno będzie Ci go na płycie głównej licznika odnaleźć.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 13:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
niestety nie wiem gdzie to ten kwarc...a poreszta nie chce go juz calkiem rozbierac bo potem to juz nawet tyle nie dojde do ladu...ale mam jeszcze pytanie a mianowicie jesli bym chcial wymienic licznik caly to nie wiecie jak to czasme jest z przebiegiem tzn...czy musze szukac licznika z podobnym przebiegiem do mojego??a jeszcze zauwazylem dzisiaj ze jak jade samochodem to wsaknik cyfrowy od kilometrow...ten co sie znajduje powyzej inspekcji w czasie jazdy tak minimalnie mi pulsuje podswietlanie tzn raz jasniej raz mocniej...a nie znalazlem reguly od czego to zalezy...a moze jest do licznika jakis przekaznik w komorze bezpiecznikow??pomozcie mi prosze...pozdrawiam Was i czekam na odp(a cha ile moge dac za licznik tak okolo??)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 13:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jeżeli Twój licznik posiada pamięć licznika w postaci kostki wkładanej w tylnią część licznika i zakupisz taki sam licznik to nie będziesz miał problemów z przebiegiem itp.
Gorzej jeżeli Twój licznik, lub ten zakupiony nie posiada tak owej kostki na zewnątrz, lecz znajduje się ona w jego wnętrzu na płycie głównej - wtedy pozostaje programacja co wiąże się dodatkowo z kolejnymi kwestiami do załatwienia no i oczywiście kosztami.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Cytuj:
Jeżeli Twój licznik posiada pamięć licznika w postaci kostki wkładanej w tylnią część licznika i zakupisz taki sam licznik to nie będziesz miał problemów z przebiegiem itp.
Gorzej jeżeli Twój licznik, lub ten zakupiony nie posiada tak owej kostki na zewnątrz, lecz znajduje się ona w jego wnętrzu na płycie głównej - wtedy pozostaje programacja co wiąże się dodatkowo z kolejnymi kwestiami do załatwienia no i oczywiście kosztami.

Z tego co pamietam to tam zadnych kostek wiecej nie ma procz tych co sie wpina z kabelkami (czarnej malej,duzej niebieskiej i duzej bialej)o ile dobrze pamietam.prosze o odpowiedz na pozostale pytanka...juz nie wiem co robic :zalamany: :zalamany: :zalamany: :rozpacz: :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2007, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
mam jeszcze jedno pytanie...czy to mozliwe aby licznik tak wariowal przez komputer??moze wystarczy odpiac na noc kleme by sie zresetowal??POMOZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL