Kiedyś na forum opisywałem mój problem z zegarami w mojej e34 520i.Problem polegał na tym że zegary podczas jazdy olewały wskazania czyli padły całkiem na zero tak jak silnik byłby zgaszony. Jak już chodziły(czasami pomogło ściągnięcie klemy z akumulatora) to obrotomierz zaniżał obroty o ok.500obr/min a wskaźnik paliwa pokazywał ile mu się podobało.Przeglądając internet doszedłem do wniosku że powodów może być 1000.Kilku forumowiczów doradziło mi wymiane całych zagarów i tu pojawił się problem że zegary na allegro do e34 520i (bez wyświetlacza komunikatów ) takie jak moje to wydatek nawet 350 zł a i tak nie wiadomo czy będą sprawne.Czyli wcale nie tak mało ,a co ciekawe zegary z wyświetlaczem te co były montowane w mocniejszych wersjach np.525i i mocniejszych można kupić nawet za 80 zł .Moje pytanie jest takie:Myślałem o zakupie zegarów z wyświetlaczem i przełożenie z nich tej zielonej małej kostki(to taki wsad i jest on na środku tylnej obudowy zegarów podobno zapamiętuje przebieg auta i coś tam jeszcze) do moich zegarów (ktoś pisał że właśnie w tej kostce może być przyczyna).Ktoś powie że ,,pożycz zegary od innej e34 albo zamień kostki,,.Niestety nie znam nikogo w mojej okolicy co ma e34 520.
Następna sprawa to taka że podczas testu zegarów w 4 pozicji pojawia się pięć cyferek co oznaczają VIN auta.Jednak u mnie się on nie zgadza.Kiedyś wyjmowałem zegary po to aby wymienić żarówki i wtedy zauważyłem,że ta mała kostka co piszę o niej wyżej (wsad) co jest z tyłu licznika jest popękana.Wtedy zrozumiałem że jakiś niemota co się nie znała wsadził tam paluchy i coś
A najprawdopodobniej zostały zamienione właśnie te kostki.Co jeszcze mogę zrobić?