BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Problem z EGR
EGR 83%  83%  [ 10 ]
Odłączony EGR 0%  0%  [ 0 ]
BMW 3 E46 zamkniety przepływ spalin wEGR 17%  17%  [ 2 ]
Liczba głosów : 12
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW E46 problem z EGR
PostNapisane: 3 stycznia 2010, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Witam wszystkich!
mam pytanko,niedawno zakupiłem bmw3 e46 1999rok,była bardzo mułowata,dusiła się przy większych prędkościach(czułem jakby paliwo się odcinało tak że o wyprzedzeniu mogłem zapomniec)a ze startu zbierała się tak że rowerem można mnie było wyprzedzić,dopiero przy około 3000tys obrotów zaskakiwała,więc zaprowadzłem ją do mechanika.,mechanik po podłączeniu do kompa stwierdził że wyskakuje błąd EGR,zostawiłem mu autko aby się nim zajął,trwało to zaledwie 2 godz.kosztowało 150zł,po odebraniu od mechanika samochód zamienił się w rakietę,na 1,2,3, biegu wbijał w fotel.Byłem bardzo zadowolony,jednakże przy demontażu plastikowej obudowy z silnika zauważyłem że wszystko co on zrobił aby poprawić dynamikę pracy silnika to to że włożył pomiędzy łączenie jednej rurki metalowej z drugą wyciety kawałek blachy na wzór podkładki,tym zablokował mi przepływ spalin.Autko miało kopa,po wyciągnieciu tej blachy i założeniu normalnej podkładki auto zrobiło sie znowu mułowate.Moje pytanko do was jeśli ktos wie pomózcie,-po co on to zrobił?,czy ta blache lepiej założyć i znią jeździć?,czy nic się nie stanie ze silnikiem?,kiedy spalanie jest mniejsze z tą blacha czy bez niej?oraz dlaczego wyskoczył mu błąd egr co może być przyczyną.mój e-mail:roper2@wp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 problem z EGR
PostNapisane: 7 stycznia 2010, 14:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
masz zaciety zawór recyrkulacji spalin.jest on potrzebny po to zeby ograniczyc emisje tlenku azotu w spalinach,co wpływa niekozystnie na osiagi silnika,a ze masz bez przerwy otwarty to mechanik zaslepił ci EGR.auto odzyło bo teraz dostaje wyłacznie czyste powietrze i paliwo.najczesciej sie czysci ten zawor ale to jest na krotka mete.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 problem z EGR
PostNapisane: 9 stycznia 2010, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
rekine21 napisał(a):
masz zaciety zawór recyrkulacji spalin.jest on potrzebny po to zeby ograniczyc emisje tlenku azotu w spalinach,co wpływa niekozystnie na osiagi silnika,a ze masz bez przerwy otwarty to mechanik zaslepił ci EGR.auto odzyło bo teraz dostaje wyłacznie czyste powietrze i paliwo.najczesciej sie czysci ten zawor ale to jest na krotka mete.

nie żałuję że zablokowałem egr-sam mało pali przy czym jest bardziej dynamiczny.na kompie nic nie wykazuje,wykazało by dopiero po zaślepieniu wężyka co to niektórzy opisują na forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 problem z EGR
PostNapisane: 9 stycznia 2010, 21:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Ładnie Cie skasował za zaślepienie egr...mógł sie chociaż pofatygować i spróbować go wyczyścić...
Jak byś wcześniej napisał to na forum dostałbyś takie porady za darmo,a naprawa to 10 min,a nie 2 godz i 150pln :cisza: :cisza: :mur:

_________________
Nie bądż cieć, kup R6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW E46 problem z EGR
PostNapisane: 22 lutego 2012, 18:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47N
witam chciąłbym dołonczyć sie do problemu kupiłem bmw e46 320d 150km i zauważyłem ze na trasie pali mi ok 8l ,na komputerze nie wykazuje zadnych błedów,wczoraj bylem u mechanika który stwierdzil zę zawór egr do wymiany,dzis go wymontowalem i wyczysciłem sprowdziłem czy nie jast zapieczony wszystko wyglada ok,przy zakładaniu sprawdziłem czy jak przygazuje to ten zawór działa, niestety nie reaguje sprawdziłem równiez ten cienki wezyk i zauwazyłem że nawet gdy przygazuje ciśnienie w nim jest bardzo słabo wyczuwalne,wiec chciałem zapytać czy to normalne i jak mozna sprawdzic ten egr .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL