BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 18:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 18:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Witam was po dłuższej przerwie. Moje ostatnie E34 zostało sprzedane jako uszkodzone ponieważ popma wtryskowa została zatkana syfem, a nie mialem na regeneracje. Po miesiacach męki z Oplem Vectra A 2.0 GT, Daewoo Espero 1.8i, Volkswagenem Polo 1.3 G40 udało mi sie okazyjnie kupic E34 524TD podobno uszkodzone :zdziwko:. Uszkodzenie polega na utracie płynu chłodzącego. Nie wiem czy to jest uszczelka pod głowicą ponieważ nie ma typowych objawów chorbowych. Trzyma temperature po srodku, w oleju nie ma płynu, spala normalnie paliwo (8l/100km), pali od kopa, nie widac pocenia uszczelki, wiec nie wiem co to moze byc. Druga kwestia to ze Jedynka wyskakuje. Wiec to wyglada tak. Wrzucam jedynke, puszczam sprzegło i lewarek wraca do pozycji poczatkowej :/ i słuchać straszny zgrzyt z skrzyni. Sytuacja nie ma miejsca jak siłą wrzuce jedynke. Pozostałe biegi wchodzą normalnie. nie wiem co moze byc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 18:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
może poduszki oberwane !?a płyn może ociekać chłodnicą węzami zostać spalany itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 18:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 540
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: E36 Cabrio x2 :)
Kod silnika: M52B20&M52TUB28
Co do płynu to dużo Ci go ubywa? Możesz sprawdzić skład płynu chłodzącego, albo czy nadzywczaj dużo pary z rury nie wylatuje chociaż w zimie będzie ciężko to określić. Może też uciekać płyn w jakimś niewidocznym miejscu (np przy nagrzewnicy). Co do skrzyni to raczej tylko wymiana, bo naprawy są nieopłacalne. Mi kiedyś w E36 wyskakiwała czasem 1, kupiłem skrzynie za 200 zł, starą sprzedałem w kawałkach na złom za kilkadziesiąt złotych i smiga nią kolega po dziś dzień bezproblemowo.

_________________
Obrazek

Zobacz żółtka!!!

Zobacz czarną waryjatkę!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 19:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Płynu nie ucieka dużo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 20:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e34-e30
Kod silnika: m50
witam mam maly problem czy moze orietuje sie ktos czy wychodzily bmw e34 525 na vanosie bez immobilaisera??? z gory dzieki za sdzybka odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 12 stycznia 2010, 21:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
to niema znaczenia a jaki masz kluczyk? czy można go rozebrać ? zdejmując osłonę widać czy na stacyjce masz założoną pętle indukcyjna !proste jak je........... :cenzura: a tak poza tym poco ci to czy przypadkiem nie kombinujesz jakiejś wędki! :kwasny: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 14:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
A jest jakaś możliwosc zalozenia przekładni szesciobiegowej bez jakis wiekszych modyfikacji czy to totalna abstrakcja ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 14:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa/Żnin
Moje BMW: BMW e34 530
Kod silnika: M60
Wychodziły e34 z sześciobiegowymi manualami ale to były 540 i tylko wersje limitowane i moim zdaniem są małe szanse na znalezienia takiej skrzyni, a po drugie wątpię żeby ona pasowała do 524 TD, a po trzecie twierdze, że to była by gra warta świeczki bo i tak byś nie wykorzystywał jej w pełni.

_________________
Obrazek
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad życie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 14:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Dzięki za odpowiedz. Mogę jeszcze prosic o pełen symbol skrzyni biegów z BMW 524TD.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 18:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Ile Powinny wynosic obroty 524TD na biegu jałowym. Ja mam gdzies kolo 1000 to dobrze czy nie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 18:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Wg INFO-TECHu:

Bieg jałowy 750 ± 25 (obr. na minutę)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e34-e30
Kod silnika: m50
robie swapa z e30 z 2.0 12 na 2.5 24v vanos i on na immo.. a moja e30 nie i slyszalem ze trzeba kasowac podobno jakis ews z komputera bo inaczej auto nie odpali a ja nie mam gdzie tego zrobic bo kogo nie pytalem to nichy o tym nie slyszal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Niby uszkodzony.
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 18:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
aha. poprawka na jalowym mam kolo 800 obr/min, ale po wrzucenia biegu sie zwieksza do kolo 1000.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL