Ja wczoraj walczyłem z odpowietrzaniem, też się grzał ale nie aż tak szybko, śrubkę od odpowietrznika znajdziesz przy korku chłodnicy.
Labrador napisał(a):
A więc teraz ja opisze, co wiem o odpowietrzaniu na chłodnicy jest plastikowa śrubka (ta obok korka do wlewania płynu do chłodnicy), która służy do odpowietrzenia układu.Śrubkę tę należy wykręcić podczas zalewania układu płynem, po zalaniu zakręć ją i pozgniataj parę razy górny wąż. Płyn w zbiorniczku będzie ubywał. Następnie możesz zapalić silnik, jeśli zacznie się gotować i poziom płynu w zbiorniczku podnosić, to wtedy zakręć chłodnice, zgaś silnik i odkręcając lekko tą śrubkę aż do wyrzucenia pary. Jeśli przestanie wyrzucać nim parę to odkręć korek od chłodnicy,po to, aby płyn zszedł na w dół w zbiorniczku a odpowietrznik zakręć następnie możesz pouciskać górny wąż z chłodnicy, jeśli potrzeba to uzupełnij płyn w zbiorniczku.
Zrób najpierw to, parę razy. Poza tym mógł byś przynajmniej dopisać w profilu model auta i typ silnika.
Jeszcze jedno pytanie, czy na ciepłym silniku, na wolnych obrotach, jak ustawisz grzanie wnętrza na 32 st. C. to czy z nawiewów leci gorące powietrze?