Pod maską mam M20B25, a raczej już poza samochodem. Teraz chcę założyć silnik M52B28, jeszcze nie wiem czy z pojedyńczym czy z podwójnym Vanosem. Pytanie pochodzi z tąd, że sprzedawcy utrzymuja że w ich M52B28 są elektroniczne przepustnice, przynajmniej większość, inni nie wiedzą, a to jest dość istotne przy tym swapie.
W tym temacie:
viewtopic.php?f=1&t=48599&start=0Toudi napisał:
Cytuj:
Obaj macie rację. Kolektor są różne ponieważ pierwszy jest od silnika M52B28, drugi od M52TUB28. Oba silniki to pojemność 2.8l. Pierwszy jest z pojedynczym Vanosem i przepustnicą na linkę + dodatkowa przepustnica systemu ASC+TC, drugi to podwójny Vanos z elektroniczną przepustnicą, oraz zintegrowanym sterowaniem kontrolą trakcji.
Największą różnicą tych silników jest max moment obrotowy i obroty przy których silniki go osiągają.
Poprostu auto z silnikiem M52TU jest elastyczniejsza jeżeli chodzi o przyspieszanie.
Więc co zrobić z tą dodatkową przepustnicą ASC+TC. Za ASC+TC odpowiada oddzielny komputer? Jeśli ten sam co do osprzętu silnika to chyba może być z tym problem jak myślicie? Chyba, że kolega Toudi się myli i jest jeszcze inaczej
