Witam serdecznie Forumowiczow,
Borykam sie od pewnego czasu z ubytkami plynu chlodniczego, narazie wykluczam uszczelke pod glowica badz tez glowice, plynu ubywa roznie nie raz zrobie 1000km i nie doleje nic nie raz na 1000km potrafie dolac okolo 0,5 do 1 l. autko jezdzi normalnie nie przegrzewa sie temp. caly czas w normie,nie ma sladow oleju w plynie ani plynu w oleju, olej od wymiany do wymiany co 15000km caly czas ten sam stan. w zwiazku z tym probowalem zlokalizowac przeciek niestety nie udalo sie, chodz moze jednak ale o tym pozniej, w 2 - ej kolejnosci odlaczylem chlodniczke spalin w ukladzie EGR badz AGR jak kto woli, i tu pojawia sie pierwsze pytanie chlodniczka po zamknieciu obiegu nagrzewa sie bardzo mocno, co tez jest normalne, lecz czy to jest bezpieczne czy nie spowoduje jakiegos pozaru, tego sie obawiam czy po zamknieciu obiego powinienem zrobic cos jeszcze??
a teraz najwazniejsze, skoro nie ubywa mi oleju a jedynie plynu zauwazlylem po rozebraniu autka dosc wilgotne miejsce na bloku silnika
Uploaded with
ImageShack.uswilgotne miejsce a raczej jego okolice zaznaczylem na obrazku czerwnonym okregem, ( sorki za jakosc zdjecia ale tylko takowe znalazlem na szybko )
jakis plyn w tym miejscu jest wymieszany z kurzem wiec ciezko mi powiedziec czy to napewno plyn chlodniczy, chcialbym was zapytac czy w tym miejscu moze on wystepowac jesli tak to prosilbym bym o jakies podpowiedzi skad sie on tam bierze
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi
Pozdrawiam
Marcin