BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 11:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 22 października 2010, 14:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Od jakiegoś czasu mam problem ze wskaźnikiem paliwa, sprawdziłem zegary i są ok, czasem ale bardzo rzadko kiedy zatankuje to pojawi się poziom i schodzi do zera i tyle z jego działania. Gdzie szukać i jak się do tego zabrać, tu gdzie mieszkam mogę liczyć tylko na Waszą pomoc i swoje ręce...

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 10:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
W e36 mam podobnie. Wyciągnąłem zegary i poprzeczyszczałem styki przez jakiś czas wydawałomi się że pomogło bo wskazówka rzadziej opadała. Potem zegary zaczeły świrować to je wymieniłem pojezdziłem z 4 miechy i znowu wskaznik paliwa zaczyna świrować czasem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 12:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trzeba by dobrać się i sprawdzić oporność pływaków
są dwa pod tylną kanapą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 13:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jeden jest przy pompce w baku a drugi? Ja mialem podobny problem z zawyzaniem. Przeciagnalem po stykach plywaka drobnym papierem sciernym i na poczatku dzialy sie cyrki ale teraz jakby pomoglo. Polecam zrobic to delikatnie, ja uzylem 1000 wodnej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 14:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
To znaczy co mam wyjąć tylną kanapę i tam będzie pływak? czy mam się dobrać do tego od spodu?

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 16:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
zdejmujesz kanapę i będziesz widział - nie mam lepszego foto, ale kapniesz się o co chodzi

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem ze wskaźnikiem paliwa
PostNapisane: 23 października 2010, 21:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ja mam trojke w dieslu ale wyglada to tak:
Sciagasz tylna kanape, odginasz ta wysciolke cos jak gumoleum. Odkrecasz 4 srubki gwiazdka i odciagasz metalowa okragla oslone. Teraz odpinasz 2 kostki i 2 wezyki. Odkrecasz pierscien wokol plywaka (ciezko idzie, mozesz sobie pomoc meslem ale z wyczuciem) i wyciagasz plywak razem z pompka. Plywak latwo poznasz, zwykle szwankuje ten element z metalowymi sciezkami-kreseczkami. Przeszlifujesz i sprawdz czy jest ok. Mozesz go podlaczyc na sucho bez wkladania do baku ale tylko ta kostke od plywaka- tak zeby pompa sie nie wlaczala bo ja zatrzesz.

Jak zabierzesz sie za robote to bedziesz wiedzial o co chodzi- to na prawde proste. Aha, lubi sie nachlapac wiec badz ostrozny przy wyciaganiu plywaka. Dobrze sprawdza sie przecieta butla od plynu do spryskiwaczy zeby paliwko nie kapalo na dywaniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 140 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL