BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 22:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]Bmw nie ma mocy
PostNapisane: 28 maja 2007, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Witam
Ostatnimi dniami mojemu Bmw brakuje tchu(szczegolnie gdy silnik jest juz ciepły)Silnik ma bardzo słaby doł,tzn na niskich obrotach ma "dziure" i słabo przyspiesza.Gdzie szukac przyczyny?Przepływomierz ?swiece?Cewki?
ps na gazie jest jeszcze słabszy,przy zmianie biegów czasami troche szarpnie


Ostatnio edytowano 28 maja 2007, 20:48 przez LEGO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2007, 16:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Jezeli problem wystepuje na benzynie i gazie, a instalacje LPG masz na blosie to raczej wykluczylbym przeplywomierz. Cewki, swiece .. przypuszczam, ze na gazie by strzelal ale nigdy nic nie wiadomo. Sugerowalbym aby sprawdzic czujnik polozenia walka rozrzadu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2007, 17:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Albo czujnik temperatury, może złe dawkowanie jest? Chyba oba źródła zasilnia korzystają z temt silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw nie ma mocy
PostNapisane: 28 maja 2007, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-39 530D
A masz kata ? może zapchany.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2007, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
reserved napisał(a):
Cewki, swiece .. przypuszczam,


też tak myślę ale z kierunkiem na cewki

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2007, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
mam kata i tez przypuszczam ze cos z nim moze byc nie tak po ostrej jedzie lub poprostu dynamicznej z wydechu wydobywa sie nie przyjemny zapach,nie wiem jak go opisać hymm może jak sadza z pieca weglowego:hyhy:

reserved napisał(a):
Sugerowalbym aby sprawdzic czujnik polozenia walka rozrzadu.


poprosze znajomego mechanika to podjedzie i podepnie mi Bmw pod kompa

KotSylwester napisał(a):
Albo czujnik temperatury, może złe dawkowanie jest?


a co on dokładnie robi?nie wiem czy na gazie ma to znaczenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
podpieliśmy bmw pod komputer i wyszly dwa bledy zwiazane z kompem silnika.Jutro zamienie komputer i zobacze czy nadal bedzie lapal blędy..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 23:01 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jeżeli problemy są przy dolnych obrotach silnika i bardziej się je odczuwa przy obciążeniu, czyli podczas rozpędzania to całkiem możliwe, że na jednej z cewek dochodzi do przeskoków iskry. Wychwycenie która to nie jest łatwe i wymaga trochę czasu i cierpliwości. Komputer w takich sytuacjach nie zawsze wyświetli błąd. Musiałaby dana cewka nie pracować przez dłuższy cykl, aby komputer zakomunikował błąd braku iskry/zapłonu na x cylindrze.
Musisz zdobyć jedną, pewną że sprawna, cewkę i podmieniać jedna po drugiej testując, czy jest poprawa.
Ja wyczuwam wyskoki na postoju poprzez przegazówki, ale nie opiszę Ci na co i jak dokładnie zwracać uwagę, że jest źle lub dobrze, gdyż jest to niemożliwe do określenia.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 11:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
LEGO napisał(a):
mam kata i tez przypuszczam ze cos z nim moze byc nie tak po ostrej jedzie lub poprostu dynamicznej z wydechu wydobywa sie nie przyjemny zapach,nie wiem jak go opisać hymm może jak sadza z pieca weglowego:hyhy:


tez mnie to zastanawia zawsze gdy przejade sie nawet krotki odcinek ale na konkretnych obrotach to jakis dziwny smrodek wkolo auta czuc ale nie potrafie tego opisac , czy to normalne ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL