BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 07:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Witam,

Mam dość duży i trudny problem z Matą zajętości fotela pasażera.
A mianowicie mam uszkodzoną mate korzystałem z poradnika jak to zrobić.

Więc wlutowałem diodę 1n4007 oraz opornik 220ohma już kilka razy i problem pojawia się raptem po kilku dniach.
Wczoraj wieczorem wlutowałem diodę sb240 ( zastosowanie takie samo lecz 4007 jest 50V/1A a SB jest 40V/2A ) do tego opornik na obie nóżki czyli podłączenie wyglądało tak :
NIEBIESKI KABEL - OPORNIK [220kO] - DIODA [sb240] - OPORNIK [220kO] - BIAŁY KABEL

( w PA SOFT FOTEL ZAJĘTY CZYLI PODUSZKI AKTYWNE BŁĄD SKASOWANY KONTROLKA ZGASŁA )

Dzisiaj zrobiłem około 150KM i około 20 wyjeżdżając z domu patrzę a kontrolka znów się pali... o co tutaj chodzi ;/ ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 21:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
gdzie wlutowales diode i opornik ? za kostka fotela? może problem jest z połączeniem w kostce. A opornik się nie grzeje?

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
za pierwszym razem lutowalem za kostką.

ostatnie 2 razy wlutowałem prosto w płytke zamiast kostki i wgl.

Co do grzania się nie wiem bo nie wiadomo mi w którym momencie się to pali ale działa działą i nagle przestaje... ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
a jak wymienie zestaw ( diode i oporniki ) to wszystko jest okej do następnego razu który pojawai się nie długo później


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 22:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
zmien rezystor na 22ohm i bedzie ok :ok:

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 00:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
a co da zmiejszenie opornika z 220 na 22 ? skoro 220 pali to 22 o wiele szybciej pojdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39 523i 1997] Problem z AIRBAG
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 09:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
sory wkradl sie maly blad prawidlowy rezystor to 22kilo ohm dla czlowieka o wadze okolo 100kilo
im lzejszy to rezystancja wzrasta ale do max 30kilo ohm

jak widac ty masz 220kilo ohm wiec 10 razy wiekszy czyli system air bag odbiera zle informacje i dzieja sie takie dziwne rzeczy mozezsz uszkodzic caly system przez zle dobrany rezystor

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 171 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL