BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
pokaze wam strone z tym autem za moment


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
strona wygasla


Ostatnio edytowano 21 stycznia 2011, 00:42 przez chris bangle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 23:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
prosze o szczerą opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 379
Moje BMW: 318d
Kod silnika: m47
michalbmw520i napisał(a):
Na pewno maż kolego w pewnym stopniu rację , lecz weżmy pod uwagę to ze nie bierzemy z nim ślubu jak sie nie spodoba to zawsze jest możliwość sprzedaży ono nie będzię służyło mam na wieki . Wiadomo każdy ma swoje kryteria i nie da się czegoś wmówić na siłę , a z tygo jak zrozumiałem to kolega się pytał o rade .


Wszystko mozna jak sie tylko ma na to czas i pieniadze :)
Dlatego napisalem ze kazdy ma swoje kryteria. Ja nie po to szukam auta by sie po pozbyc za miesiac czy nawet krocej. Tak jak powiedziales kiedys przyjdzie kres i my bedziemy sprzedajacym. Tylko wtedy to Nam beda patrzyc na rece i to jakie auto sprzedajemy. I to My pozniej bedziemy mieli problem z udowodnieniem ze to auto trzyma sie kupy. Bo w koncu zalezy nam na najwyzszej cenie.
Jak kupimy parcha to bedziemy sie bujac z nim przy sprzedazy jak zyd po pustym sklepie. Wiec mysle ze warto poswiecic wiecej czasu i znalezc ladna sztuke aby jak najmniej przy sprzedazy stracic..

_________________
Nie Kazdy Rozumie Ze Jest, Nie Kazdy Rozumie Ze Mysli, Wielu Mysli Ze Rozumie
Obrazek
Zajrzyj, ocen - kazda opinia mile widziana :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
a ocena ? pliss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 00:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 379
Moje BMW: 318d
Kod silnika: m47
Ja w jej przebieg nie wierze za nic. Kierownica wyglada jakby miala juz ze 4oo ooo > naslizgane, a moja po 230 wyglada o niebo lepiej.
Pozatym pytasz sie o ocene. Kto z normalnym podejscie oceni ci auto po 5-6 zdjeciach ? :/

_________________
Nie Kazdy Rozumie Ze Jest, Nie Kazdy Rozumie Ze Mysli, Wielu Mysli Ze Rozumie
Obrazek
Zajrzyj, ocen - kazda opinia mile widziana :] :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 08:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Moje BMW: e91 318i ed
Kod silnika: N43
O Jezu!!! Nigdy tyle nie dalbym za taki samochod.
W UK takie "perelki" lataja za polowe tej ceny, za taka kwote to sie tu kupuje 525d z 2007 z nizszym przebiegiem.
Poszukaj jeszcze, na spokojnie. Jak koledzy pisza, nie spiesz sie z zakupem. To kupa kasy do wydania.

_________________
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 09:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
Vito napisał(a):
O Jezu!!! Nigdy tyle nie dalbym za taki samochod.
W UK takie "perelki" lataja za polowe tej ceny, za taka kwote to sie tu kupuje 525d z 2007 z nizszym przebiegiem.
Poszukaj jeszcze, na spokojnie. Jak koledzy pisza, nie spiesz sie z zakupem. To kupa kasy do wydania.

Masz racje za 56tys w zyciu ale ja mogę ja kupic za 45tys zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 11:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 842
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TU
Wizualnie, autko nawet się prezentuje. Z tym że przebieg auta, chyba faktycznie ma się nijak do tego faktycznego. Na forum setki razy było już że takie okazje zostają w DE, nie przyjeżdżają do PL. Ale nawet, jeśli autko ma 200tys to jeszcze dwa razy tyle przekula, bez większych problemów. Musisz sam zadecydować. Poczytać, jak to jest. Na forum znajdziesz coś na pewno. Życzę powodzenia, pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 13:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 24
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: x3
Kod silnika: M57TU
za taką kasę można już kupić 535d http://moto.allegro.pl/535-diesel-bitur ... 30253.html

http://moto.allegro.pl/black-shadow-ide ... 07748.html
ofert jest duzo .Jak oddają ci ją 45tys to żaden rarytas jeszcze w koło malowana jeszcze te stuki :szok:daj se z na spokój ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 20 stycznia 2011, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
chris bangle napisał(a):
Barnaba piszesz ze 250 mikronów to duzo wiem o tym i zgadzam sie jak najbardziej ale tak naprawdę prawidło ile takie e-60 powinno miec fabrycznie?



U mnie jest o ile dobrze pamiętam wszędzie w granicach 140 mikronów. Za wyjątkiem węwnętrznych ramek drzwi - tam będzie ledwie 95 mikronów. No i przód jest aluminiowy.Zwykły miernik pokaże błąd, żebyś się nie zdziwił. 250 mikronów to malowany bok. Np druga powłoka lakieru, bo ktoś porysował np auto kluczem.

Co do bezwypadkowości auta, to bardzo trudno jest znaleźć auto takie w którym żaden element nie był malowany.Co do zużycia, to kierownica jest dość zużyta,poduszka też jakby się różniła kolorem. Ale to takie wróżenie z fusów. Jak masz wątpliwości to go nie bierz. U mnie nic nie stuka, więc gdyby to auto miało taki przebieg, to by silnik chodził jak masełko.Wstrzymałbym się z zakupem tego egzemplarza.Pomijam już to , że tłumik z tyłu to jakaś dorabiana wieś.Radziłbym Tobie kupić autko po 2005 roku.Są mniej awaryjne i mają sporo poprawek. Niemniej wszystko zależy od stanu auta i jego historii.


KIerownica z takim przebiegiem powinna być matowa, dopiero zaczyna być widać jakiekolwiek zużycie.Poniżej wklejam fotkę mojej skórzanej kierownicy.Przebieg 140tys.

http://www.empikfoto.pl/albumy43/75157/ ... 1295540584

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 21 stycznia 2011, 00:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: mazowsze
Sprawdziłem auto juz dokladnie mialem je brac ale sie wycofalem z transakcji. Serwis pokazal przebieg 180tys . wiec jesli chodzi o kierownice tez mialem podejrzenia ze jest wiekszy zreszta kto cofa o kilkadziesiąt tys. niewazne zreszta dalsza sprawa automat nie wiem jak jest w dieslach ale mialem taka benzynową 3litry to po puszczeniu hamulca noznego smiało ruszala do przodu a w tym dieslu tak jakos mulasto a jak na wstecznym pod małą górke tobez dodania gazu by nie ruszyła obstawiam ze albo malo oleju lub dawno nie wymieniany albo co gorsza automat na wykonczeniu druga sprawa zawieszenie tego auta rewelacja bo jest regulowane elektrycznie wszystko zajebscie ale co z tego skoro jeden amortyzator kosztuje wiecej niz wszystkie cztery w normalnym zawieszeniu a tylne na szarpakach pokazały 58lewy 68prawy troche nie rownomiernie no i do tego lewy prawie skonczony i na koniec z niewiadomych przyczyn padł akumulator jednym słowem sporo stresu przy tym aucie i trzeba nieżle sr..ć kasą zeby w tym wypasie utrzymac to auto w wzorowym stanie chcialem dobry wypas a teraz zadowolę sie golasem w dobrym szczesciu i najlepiej mimo wszystko w manualu a te auta wypasione maksymalnie pobieraja tyle prądu ze zaden akumulator tego nie wytrzyma wlaczysz telewizje do tego webasto na piec minut i mozesz dzwonic po kogos z kablami bo juz nie odpalisz nawey na wylaczonym samochodzie im wiecej bajerów to akumulator musi podtrzymywac zycie w tych wszystkich komputerach i nawet żelowy nie da rady a w tamtym własnie był zelowy i padl moze jest na wykonczeniu ale wątpie bo mysle ze przy takiej usterce wlasciciel jednak zainwestowlby w nowy zrszta cho.era to wie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 21 stycznia 2011, 10:13 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 24
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: x3
Kod silnika: M57TU
jak chcesz to mam Passata b6 2006 rok 1.9tdi w kombi do sprzedania wersja Comfortline :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530d stukanie w silniku po odkreceniu korka
PostNapisane: 21 stycznia 2011, 16:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Moja bunia stoi od października w garażu, ostatnio byłem ją odpalić i odpaliła bez ładowania.Hmmm, sam byłem zdziwiony.

Wymiana aku to też spory wydatek nie mówiąc już o amortyzatorach. Wszystko wyszło w serwisie. Przebieg również. A niektórzy twierdzą, że nie ma sensu przepłacać za sprawdzanie auta w serwisie hehe,bo swoja własna wiedza wszystko załatwia.....
Warto również wziąć pod uwagę kolumnę kierownicy, czy nie ma luzów - jest bardzo droga zwłaszcza ta bardziej wypasiona z systemem szybkiego skrętu przy wolnej jeździe.

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 115 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL