henix napisał(a):
To tylko poziom oleju. Ciśnienie ustanawia zawór 5 i sprężyna:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 30&lang=en
a czujnik to będzie el. 10:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 30&lang=en
IMHO
Dzieki kolego. Wszystko sie zgadza. Widzialem ten schemat wczesniej, ale widziac element nr 10 i opis OIL PRESSURE SWITCH to mi sie odrazu skojarzylo z jakims regulatorem (switch) czujnik to bardziej jak dla mnie SENSOR, tak jak bylo z tym od poziomu oleju - Oil levelling sensor. Ogolnie rzecz biorac, za swiecenie na czerwono kontrolki z olejem odpowiada OIL PRESSURE SWITCH, a ma zolto Oil levelling sensor?
Ostatnio zauwazylem u siebie ze jakies 30 s po odpaleniu silnika swieci sie na zolto kontrolka oleju przez jakies 15-20s. Dzieje sie to tylko po odpaleniu, pozniej moge jechac nawet 2-3 godziny i w trasie czy to w miescie nie pali sie ani razu. Jak moge domniemywac do wymiany czujnik poziomu oleju. Ori troche drogi, bo okolo 500 pln, czy MEYLE o polowe tanszy to dobry wybor? Bo w sumie to taki troche bajer jest, auto mi od wymiany do wymiany 15kkm bierze jakies 0.4l oleju, wiec jest to norma i raczej nie musze sie obawiac o to, ze bede jezdzil bez oleju. Jednak mimo wszystko troche ta zolta kontrolka irytuje. Dzieki za pomoc