Dobra wiec po kolei:
Tak jak napisal
ventola auxiliary water pump czyli pomocnicza pompka wody dziala na niskich obrotach oraz odpowiada za dostarczanie plynu do nagrzewnicy przy funkcji REST.
W wielu autach jest blad 21 czyli auxiliary water pump - short circuit to ground... co wcale nie oznacza, ze pompka wody nie dziala... prosty przyklad. W mojej 1 beemce jest ten blad a mimo to REST dziala czyli po zalaczeniu leci cieple powietrze z nawiewow. W drugiej po zalaczeniu REST z tym samym bledem leci zimne powietrze.
Co do klimatyzacji to po priewsze modul klimatyzacji nazywa sie IKHA - klimatyzacja automatyczna (klimatronic) lub IKHR - klimatyzacja reczna... nie ma czegos takiego jak IKHE
Po drugie podlacz sie INPA wejdz w bodaj BODY i pozniej IKHA/IKHR i pozniej sprawdz pozycje status gdzie bedziesz mial pokazane czy kompresor rusza czy nie.
Po trzecie wejdz w ACTIVATE i z tego co pamietam tam z poziomu programu mozesz uruchomic kompresor i od razu zobaczysz czy rusza czy nie. To samo mozesz zrobic DISem... Jednoczesnie bedziesz mial podglad na wartosci z czujnikow etc... mozliwe ze cos jest nie tak z ukladem i kompresor sie nie zalacza aby go chronic bo np cisnienie za wysokie czy cus...