BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 czerwca 2024, 09:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
siema wam

chce sie was zapytac i poradzic gdzie lezy wina mojego poblemu z ciaglymi usterkami dyfrow :kwasny:
od kiedy ja kupilem mialem mala glowe 3.45 ale z mojej glupoty urwalem 2 zabki na satelitach ( 5 osob w srodku i zachcialo mi sie krecic :zdegustowany: ) do tamtego czasu dyfer przez 1,5 roku byl cacy , ani szumu ani stukow
po jedo zniszczeniu zmienilem na nastepny 3.45 , nacieszylem sie nim okolo mieciaca , obstawilem ze kupilem padake
pozniej byl okazyjnie od IS.a tez 3.45 po okolo 7 miesiacach zaczal szumiec i stukac.
zmienilem na nastepny naprawde dobry od IS,a ( wczesniej byl w budzie szwagra bumy i spisywal sie na medal) niestety u mnie pojezdzil moze rok i pojawil sie swist przy predkosci 100km/h pozniej szum i luz ..

wreszcze nie wytrzymalem i wlozylem dyfer z 3.15 duza glowa - dyfer z automatu od kolegi ktory rozwalil bume
. do niego zmienilem wal i poloski , bylo cacy do pare dni temu :kwasny: przy jezdzie 100km/h pojawia sie swist i dochodzi pomalu stuk przy zmianie biegow :kwasny:

powiedzcie mi co moze byc przyczyna tak krotkirj zywotnosci mostow u mnie ?? troche sie juz poddalem bo ile mozna razy mosty zmieniac ? :kwasny:

dodam ze ze kazdy zmieniony most byl zalewany nowym olejem i nie mial przeciekow . na tym obecnym 3.15 ruszylem pare razy z kopyta i spalilem opone ale to doslownie bylo 3 razy . i powiedzcie czy przy feldze 17 cali i oponie 225/45 i przy silniku 2.0 dyfer moze tak szybko pasc ?? przy normalnej jezdzie??

mi juz brak pomyslow i sil do tego moze wy cos poradzicie :/

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 19:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: Skępe
Moje BMW: E 34 525i
Kod silnika: M50B25
niekatuj tak to ci nowy 20-letni dyfer polata ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 20:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Wychodzi na to ze kupujesz nieszczęsne dyferencjały... Lub tez nie pozwalasz im godnie dożyc obiecanej emerytury... :]

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
hola hola nie katuje nic!! powaga jezdza spokojnie i nie ruszam z piskiem przy pierwszej lepszej okazji :zdegustowany: jak mowie od kiedy mam bumera 4 lata to gwaltownych ruszen moge naliczyc na palcach dwuch rak ! :zdegustowany:

to ze dyfery kupuje padaki .. mozliwe ale np dwa ostatnie sprawdzalem jeszcze w poprzednich budach jak sie sprawuja bo nie chcialem dawac sobie pracy na darmo :zdegustowany: i to nie bylo przejechanie sie po miescie tylko jezdzenie przez dluzszy czas bo dyfry byly od znajomych ktorzy pozwalali mi przetestowac je na dluuugo przez demontarzem

myslalem ze jak wloze 3.15 to bedzie wytrzymalszy i co ...

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 21:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
W w-chu na ogniku mają za 330 zł 3.45 ze szperą.... byłem w czwartek i pytałem bo kumpel szukal. a może coś nie tak jest z jego mocowaniem, któraś tulejka albo coś... no coś musi być bo wątpię że taki pech i każdy pada...

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 24 lipca 2011, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
timi-91 napisał(a):
330 zł 3.45 ze szperą...

to musi byc baardzo sprawny jak za taka cene :]

timi masz na mysli sobiecin?? tam tak sie znaja ma bmw jak pan stasiu z szopy na mechanice .. jak szukalem polosiek od 2.5 to kierownik wpieral mi ze stoi jedna na placu m52b25 a to by,a m50b20 ale sie uparl ze nie do m52b25 bo mu tak inni znawcy powiedzieli i tak musi byc....
totalna poracha z jego strony


edit
juz mam dosc tej nierownej walki z napedem i ukl wyd bo i on po zmianie od 2.5 ma gdzies przedmuchy a sprawdzany byl juz niejednokrotnie i jest caly ale w kabinie czasem czuc spaliny :znudzony: :znudzony:

chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie jak wkoncu pojdzie na swap i bedzie amieniony ukl napedowy i wydechowy

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 25 lipca 2011, 19:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
DaRo25, a jaki olej lejesz do tych dyfrów? może olej nie odpowiedni lejesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 36] znowu problem z dyfrem ..
PostNapisane: 26 lipca 2011, 16:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
szczerze to nie pamietam juz jakie to oleje sa ale do obecnego dyfru zaopatrzylem sie w aso po nr VIN

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL