BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 20 kwietnia 2019, 15:19


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 2 lutego 2019, 18:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 4860
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52TUB28
ok, w takim razie czekam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 2 lutego 2019, 23:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 126
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: było E39, jest E70
Kod silnika: było M52B20
Witam
Posiadam BMW e70 3.0si przebieg 208000 km auto z instalacją log. Obecnie jeżdżę na oleju motul 0w40.
Co możesz polecić i jaka cena na wymianę oleju silnikowego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 3 lutego 2019, 08:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Debe116 napisał(a):
Witam
Posiadam BMW e70 3.0si przebieg 208000 km auto z instalacją log. Obecnie jeżdżę na oleju motul 0w40.
Co możesz polecić i jaka cena na wymianę oleju silnikowego?

Cześć,
najlepszym wyborem to Twojego silnika jest XF 0w40 - olej o ponadprzeciętnych parametrach, idealnie ochroni silnik i w razie potrzeby szybkiej jazdy również nie będzie wnosił sprzeciwów. Stąd aprobaty m.in. GTR, AMG czy Porsche. Norma BMW to "tylko" LL01, ale to przez diesle, bo olej ten to full saps, czyli auto z DPF zatka.
Kolejnym plusem tego oleju dla Ciebie (instalacja LPG) jest wysoki TBN.

Millers XF 0w40:
5L - 216,06pln
1L - 50,12pln

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 lutego 2019, 08:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
Siemka,
E61 535d 272PS pelen syntetyk 0W?
Do dynamicznej jazdy 200+ :oczami:
Przebieg 300+ :zabawa:
Pozdrawiam :piwo:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 lutego 2019, 09:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Adik535 napisał(a):
Siemka,
E61 535d 272PS pelen syntetyk 0W?
Do dynamicznej jazdy 200+ :oczami:
Przebieg 300+ :zabawa:
Pozdrawiam :piwo:

hej

Millers jak ma pełny syntetyk, to jest pełny syntetyk, nie HC tylko PAO, więc bez względu z której grupy (trident, premium czy nanodrive) syntetyk jest syntetykiem
ja bym tu widział
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 - 1L - 52,55
topowy produkt do diesla z DPF

ewentualnie odrobinę tańszy, nieznacznie gorsze parametry przy 40 i 100 stopniach
EE 5w30 C3 5L - 193,47
EE 5w30 C3 1L - 48,27

oczywiście można XF 0w30 C3, ale nie występuję w wersji z nanotechnolgią (redukcja tarcia oraz większa ochrona), dlatego polecam powyższe

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 lutego 2019, 10:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
Siemka,
E61 535d 272PS pelen syntetyk 0W?
Do dynamicznej jazdy 200+ :oczami:
Przebieg 300+ :zabawa:
Pozdrawiam :piwo:

hej

Millers jak ma pełny syntetyk, to jest pełny syntetyk, nie HC tylko PAO, więc bez względu z której grupy (trident, premium czy nanodrive) syntetyk jest syntetykiem
ja bym tu widział
EE 5w30 5L - 228,16

topowy produkt do diesla z DPF


To tego bede prosil 2 wiadra za jakas chwile. Reszta na PW.
Dziekuje & Pozdrawiam
:piwo:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 lutego 2019, 10:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Adik535, zapraszam :piwo:

rorafalki napisał(a):
trollu napisał(a):
jaka jest cena za Assembly Lube? Millers ma oleje do amortyzatorów? Jeśli tak to czy jest coś w stylu Motula 20W?

Assembly Lube 1L - 58,41

tak, są w ofercie oleje do amortyzatorów, ale cenę i dostępność podam w poniedziałek

SUSPENSION 15 NT+ 1L - 76,23pln (dostępność do 2 dni roboczych)
więcej o oleju
http://www.millersoils.pl/wp-content/up ... -15-NT.pdf

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 6 lutego 2019, 17:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 126
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: było E39, jest E70
Kod silnika: było M52B20
rorafalki napisał(a):
Debe116 napisał(a):
Witam
Posiadam BMW e70 3.0si przebieg 208000 km auto z instalacją log. Obecnie jeżdżę na oleju motul 0w40.
Co możesz polecić i jaka cena na wymianę oleju silnikowego?

Cześć,
najlepszym wyborem to Twojego silnika jest XF 0w40 - olej o ponadprzeciętnych parametrach, idealnie ochroni silnik i w razie potrzeby szybkiej jazdy również nie będzie wnosił sprzeciwów. Stąd aprobaty m.in. GTR, AMG czy Porsche. Norma BMW to "tylko" LL01, ale to przez diesle, bo olej ten to full saps, czyli auto z DPF zatka.
Kolejnym plusem tego oleju dla Ciebie (instalacja LPG) jest wysoki TBN.

Millers XF 0w40:
5L - 216,06pln
1L - 50,12pln


Jaki być olej polecił jak bym chciał przejść na 5W?? Koledzy mi doradzają że 5W będzie lepszy, co Ty na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 6 lutego 2019, 17:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Debe116 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Debe116 napisał(a):
Witam
Posiadam BMW e70 3.0si przebieg 208000 km auto z instalacją log. Obecnie jeżdżę na oleju motul 0w40.
Co możesz polecić i jaka cena na wymianę oleju silnikowego?

Cześć,
najlepszym wyborem to Twojego silnika jest XF 0w40 - olej o ponadprzeciętnych parametrach, idealnie ochroni silnik i w razie potrzeby szybkiej jazdy również nie będzie wnosił sprzeciwów. Stąd aprobaty m.in. GTR, AMG czy Porsche. Norma BMW to "tylko" LL01, ale to przez diesle, bo olej ten to full saps, czyli auto z DPF zatka.
Kolejnym plusem tego oleju dla Ciebie (instalacja LPG) jest wysoki TBN.

Millers XF 0w40:
5L - 216,06pln
1L - 50,12pln


Jaki być olej polecił jak bym chciał przejść na 5W?? Koledzy mi doradzają że 5W będzie lepszy, co Ty na to?

wiele osób "obawia" się oleju 0wXX, tak jak kiedyś 5w30. A to bardzo złe
oleje o lepkości 0wXX mają znakomitą bazę olejową, świetnie zachowują się zarówno zimą (lepiej płyną) oraz latem (zbliżone parametry do np. 5w40). Osobiście do tego silnika zalałbym 0w40, ale jak najbardziej można zastosować XF 5w40 czy jego odmianę z nanotechnologią, czyli EE 5w40. Ostateczny wybór pozostawiam klientowi :)
XF LL 5w40 - 5L 174,45 oraz 41,81 za 1L
EE LL 5w40 - 5L 198,65 oraz 49,35 za 1L

PS z ciekawości: PW nie doszła?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 6 lutego 2019, 21:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 126
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: było E39, jest E70
Kod silnika: było M52B20
rorafalki napisał(a):
Debe116 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Debe116 napisał(a):
Witam
Posiadam BMW e70 3.0si przebieg 208000 km auto z instalacją log. Obecnie jeżdżę na oleju motul 0w40.
Co możesz polecić i jaka cena na wymianę oleju silnikowego?

Cześć,
najlepszym wyborem to Twojego silnika jest XF 0w40 - olej o ponadprzeciętnych parametrach, idealnie ochroni silnik i w razie potrzeby szybkiej jazdy również nie będzie wnosił sprzeciwów. Stąd aprobaty m.in. GTR, AMG czy Porsche. Norma BMW to "tylko" LL01, ale to przez diesle, bo olej ten to full saps, czyli auto z DPF zatka.
Kolejnym plusem tego oleju dla Ciebie (instalacja LPG) jest wysoki TBN.

Millers XF 0w40:
5L - 216,06pln
1L - 50,12pln


Jaki być olej polecił jak bym chciał przejść na 5W?? Koledzy mi doradzają że 5W będzie lepszy, co Ty na to?

wiele osób "obawia" się oleju 0wXX, tak jak kiedyś 5w30. A to bardzo złe
oleje o lepkości 0wXX mają znakomitą bazę olejową, świetnie zachowują się zarówno zimą (lepiej płyną) oraz latem (zbliżone parametry do np. 5w40). Osobiście do tego silnika zalałbym 0w40, ale jak najbardziej można zastosować XF 5w40 czy jego odmianę z nanotechnologią, czyli EE 5w40. Ostateczny wybór pozostawiam klientowi :)
XF LL 5w40 - 5L 174,45 oraz 41,81 za 1L
EE LL 5w40 - 5L 198,65 oraz 49,35 za 1L

PS z ciekawości: PW nie doszła?


Nie doszła/

Mógłbyś mi wyjaśnić czy się różni olej z nanotechnologią od zwykłego?
Czy olej 0w posiada nanotechnologię?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 7 lutego 2019, 08:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 328
Lokalizacja: ok. Koszalina
Moje BMW: E61 LCI 525d
Kod silnika: M57
Garaż: E61 525d - viewtopic.php?f=6&t=166179
E36 Coupe - viewtopic.php?f=6&t=55190
Cześć,
proszę o wycenę:

E61 525d 2007 bez DPF (znaczy był, ale nie ma ;) )

Olej do silnika (obecnie wlany EE LONGLIFE 5w30) - lać to samo?
Płyn chłodniczy + woda demineralizowana
Dodatek do ON

Filtr oleju,
Filtr powietrza,

VIN: CT96741

Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 7 lutego 2019, 08:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Debe116 napisał(a):
Nie doszła/

Mógłbyś mi wyjaśnić czy się różni olej z nanotechnologią od zwykłego?
Czy olej 0w posiada nanotechnologię?

nanotechnologia: wraz ze wzrostem temperatury ochrona rośnie, a tarcie maleje. Po pewnym czasie użytkowania tworzy tzw. tribofilm. Jest zalecana w głównej mierze do aut z systemem start-stop, gdzie ochrona jest bardzo ważna od pierwszej sekundy.
Grupa olei z nanotechnologią jest niewielka, nie dlatego, że firma nie chce poszerzyć tej grupy, tylko nie każdy produkt da się stworzyć. Dlatego dolewanie do olei wszelkiej maści "doktorów" nie jest wskazane, bo może się okazać, że produkt nie będzie chronił przy np. -20 lub przy jeździe autostradą w +30
XF 0w40 nie posiada nanotechnologii.

Jeśli auto użytkujesz naprawdę bardzo, bardzo dynamicznie to jest jeszcze opcja zalania oleju do motorsportu: CFS 5w40. Parametry ma lepsze niż dobre, ale w codziennym użytkowaniu ma kilka wad: dłużej się nagrzewa i częściej trzeba go zmieniać. Jest na potrójnym estrze, z nanotechnologią. Oczywiście 100% syntetyk, tak jak 95% produktów Millers (jeśli na opakowaniu jest napisane syntetyczny to jest)

mixer_mr napisał(a):
Cześć,
proszę o wycenę:

E61 525d 2007 bez DPF (znaczy był, ale nie ma ;) )

Olej do silnika (obecnie wlany EE LONGLIFE 5w30) - lać to samo?
Płyn chłodniczy + woda demineralizowana
Dodatek do ON

Filtr oleju,
Filtr powietrza,

VIN: CT96741

Dziękuję.

Cześć :)

pozostałbym przy EE 5w30 - to topowy produkt do Twojego auta.
EE 5w30 5L - 228,16
EE 5w30 - 1L - 52,55

płyn chłodniczy: Alpine Red - koncentrat rozrobiony z wodą demineralizowaną 50:50 daje płyn do -37 stopni.
Alpine Red 5L - 105,23

dodatek do regularnego stosowania:
Diesel Power Ecomax 500ml (na 500L paliwa) - 60,79

filtr oleju Mann - 47,20
filtr powietrza Mann - 93,12

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 11 lutego 2019, 21:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
Adik535 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
Siemka,
E61 535d 272PS pelen syntetyk 0W?
Do dynamicznej jazdy 200+ :oczami:
Przebieg 300+ :zabawa:
Pozdrawiam :piwo:

hej

Millers jak ma pełny syntetyk, to jest pełny syntetyk, nie HC tylko PAO, więc bez względu z której grupy (trident, premium czy nanodrive) syntetyk jest syntetykiem
ja bym tu widział
EE 5w30 5L - 228,16

topowy produkt do diesla z DPF


To tego bede prosil 2 wiadra za jakas chwile. Reszta na PW.
Dziekuje & Pozdrawiam
:piwo:


Guten Tag :rotfl:
a jakbym jeszcze chcial taki ladny zestawik do skrzyni 6HP w mojej swince to ile kosztuje taka przyjemnosc?
:piwo:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1976
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Witam

Masz może dojście do czesci z ASO ?

Potrzebuję:
65126907824 x2
65126907818 x1

i wycene:
83292158848

51472261407
51472263062 x4

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 09:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Adik535 napisał(a):
Adik535 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
Siemka,
E61 535d 272PS pelen syntetyk 0W?
Do dynamicznej jazdy 200+ :oczami:
Przebieg 300+ :zabawa:
Pozdrawiam :piwo:

hej

Millers jak ma pełny syntetyk, to jest pełny syntetyk, nie HC tylko PAO, więc bez względu z której grupy (trident, premium czy nanodrive) syntetyk jest syntetykiem
ja bym tu widział
EE 5w30 5L - 228,16

topowy produkt do diesla z DPF


To tego bede prosil 2 wiadra za jakas chwile. Reszta na PW.
Dziekuje & Pozdrawiam
:piwo:


Guten Tag :rotfl:
a jakbym jeszcze chcial taki ladny zestawik do skrzyni 6HP w mojej swince to ile kosztuje taka przyjemnosc?
:piwo:

żaden kłopot, ale dla pewności podaj końcówkę VIN (istotne dla filtra/miski, bo olej ten sam)

Mateusz118 napisał(a):
Witam

Masz może dojście do czesci z ASO ?

Potrzebuję:
65126907824 x2
65126907818 x1

i wycene:
83292158848

51472261407
51472263062 x4

hej

jasne:
65126907824 - 65pln szt. (ostatnie 2szt w DE - czas oczekiwania do 7 dni)
65126907818 - 59pln szt.

83292158848 - niedostępny
51472261407 - 71pln
51472263062 - 11pln/szt.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 16:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
:ok:
CR69920
:piwo:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 16:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Adik535 napisał(a):
:ok:
CR69920
:piwo:

zestaw: filtr/miska ze śrubami, oryginał ZF - 385pln
ten sam zestaw tylko z pudełkiem ASO - 712pln

Millermatic ATF DM 5L - 135,28
Millermatic ATF DM 1L - 33,97

ceny brutto oczywiście, paragon lub FV :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 17:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
:ok:
CR69920
:piwo:

zestaw: filtr/miska ze śrubami, oryginał ZF - 385pln
ten sam zestaw tylko z pudełkiem ASO - 712pln

Millermatic ATF DM 5L - 135,28
Millermatic ATF DM 1L - 33,97

ceny brutto oczywiście, paragon lub FV :)


To ja chyba poprosze bez pudelka jednak :rotfl:
Orientujesz sie moze ile tam pojdzie oleju? Bez plukania oczywiscie :cwaniak:

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 17:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35603
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Adik535 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
:ok:
CR69920
:piwo:

zestaw: filtr/miska ze śrubami, oryginał ZF - 385pln
ten sam zestaw tylko z pudełkiem ASO - 712pln

Millermatic ATF DM 5L - 135,28
Millermatic ATF DM 1L - 33,97

ceny brutto oczywiście, paragon lub FV :)


To ja chyba poprosze bez pudelka jednak :rotfl:
Orientujesz sie moze ile tam pojdzie oleju? Bez plukania oczywiscie :cwaniak:

pudełko będzie, ładne, nowe, ZF'a, tylko bez logo BMW :P
po zdjęciu miski nie wlejesz więcej jak 7L (czyli wymiana tzw. statyczna), przy napełnianiu suchego układu ok. 10L, przy wymianie dynamicznej (przepłukaniu) ok. 13L

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 12 lutego 2019, 17:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 174
Lokalizacja: DDR
Moje BMW: E61 535
Kod silnika: Dizel :P
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Adik535 napisał(a):
:ok:
CR69920
:piwo:

zestaw: filtr/miska ze śrubami, oryginał ZF - 385pln
ten sam zestaw tylko z pudełkiem ASO - 712pln

Millermatic ATF DM 5L - 135,28
Millermatic ATF DM 1L - 33,97

ceny brutto oczywiście, paragon lub FV :)


To ja chyba poprosze bez pudelka jednak :rotfl:
Orientujesz sie moze ile tam pojdzie oleju? Bez plukania oczywiscie :cwaniak:

pudełko będzie, ładne, nowe, ZF'a, tylko bez logo BMW :P
po zdjęciu miski nie wlejesz więcej jak 7L (czyli wymiana tzw. statyczna), przy napełnianiu suchego układu ok. 10L, przy wymianie dynamicznej (przepłukaniu) ok. 13L


Jakto BEEEEZZZZZ :szok: Koledzy z forum mnie wysmieja :rotfl: :rotfl: :rotfl: Namaluj cos :zabawa:
Koniec OT :P

_________________
:D Wer später bremst bleibt länger schnell :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL