BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 07:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 7 lutego 2014, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Tuning Arta (TA) - miałem komplet- niebieskie springi. Teraz mam MTS'a - czerwone, pomijając amortyzator z tyłu, bo mam Monroe. Tatechnix (TAT) ma również czerwone springi. Różnic nie odczuwam między Tuning Art'em a MTS'em. Seryjne amortyzatory napewno są miększe i większy skok mają, ale nie na tyle, żeby robiły jakąś sporą robote w stosunku do serii. Kuknij po ile chodzą nowe amortyzatory MTS/TAT/TA do e36 na tył - grooosze. To myślisz że to jakichś wynalazek specjalny? Ot normalny zawias z tuleją regulacyjną. Dlatego sądze, że jak kupujesz z tanich gwintów, to tylko przód a tył lepiej samemu sobie wyrzeźbić.

Na tuning Arcie miałem felgi 8j - zbite dystansami do ET20 na oponach 215/45 i na dziurach jak ktoś z tyłu siedział to tarło. Na MTS'ie na 10j i wystającym kole to samo, jak ktoś z tyłu tylko siadł to z opony zdzierało napisy :P

U ciebie o tyle dobrze, że nawet jak kupisz komplet gwintu - to ryzyko obcierek na tak wąskich felgach znikome. Ale jak wrzucisz jakies fajne dystanse i będziesz chciał syty offset to wcześniej czy później będziesz się rozglądał za czymś twardszym na tył, bo tu przytrze tam obetrze ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 7 lutego 2014, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Powiedz mi jeszcze skoro różnic pomiędzy gwintami nie ma to czy podczas eksploatacji są jakieś różnice ? Tzn szybciej się zużywa jeden bądź drugi itp ? Ile czasu użytkowałeś TaT i czy sprawił Ci jakieś problemy podczas użytkowania ?

Generalnie ja zdaje sobie sprawę że to chiński badziew :D Ale mam nadzieje na chociaż 2 lata gwarancyjne by na tym pojeździć, też nie wiadomo czy auto wcześniej nie zostanie sprzedane więc nie chce pakować gwintu za 2k bo to bez sensu, tym bardziej że liczę każdy grosz jeśli chodzi o wydatki.

Jednak myślę nad kompletem, nie chce nic rzeźbić. Może jak kiedyś zakupie szersze ranty to pomyśle nad usztywnieniem tyłu. Poza tym nigdy nie jeździłem na gwincie więc pewnie i tak to będzie dla mnie pozytywny przeskok jeśli chodzi o prowadzenie na zakrętach. Obecnie czuje się jak na pontonie :rotfl:

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 7 lutego 2014, 17:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Tonder napisał(a):
Ile czasu użytkowałeś TaT i czy sprawił Ci jakieś problemy podczas użytkowania ?


Co ty z tym TAT'em?. Miałem Tuning Arta (TA), jest to tańsza linia Tatechnixa.
TA używałem 2 miesiące - bez problemów. Sprzedałem auto koledze razem z gwintem. Jeździ do tej pory i się nie skarży na nic. Na obecnym MTS'ie jeżdze juz 8 miesięcy a gwint był już używany. Na obydwu jeździ mi się tak samo i bez problemów (pomijając ten tył).

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 7 lutego 2014, 17:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
TA - TaT jedno i to samo, więc dlatego źle się wyraziłem ;)
Dzięki za podpowiedź, po Twoich wypowiedziach biorę TA czy tam TaT, jak kto woli, tego z niebieskimi springami. W zasadzie MTS przychylał mnie do tego że jest podobno lepszy jak pisałeś, tylko nikt nie określał się w czym. Mapet który handluje tym pisał o jakości wykonania, ale w użytkowaniu nikt raczej tego nie odczuwał. Trafiały się i wadliwe Ta/TaT jak i MTS.
Dzięki kszyhu za rady :zdrowko:

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 11:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 543
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52B20
Ja mam na przodzie Tat i za parę dni minie 2 lata od czasu kiedy go zakupiłem :) i nie zanosi się by miał ochotę się skończyć sporo tysięcy natrzepałem po Polsce i europie. :)

_________________
zobacz moje e36
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=69377


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Tonder, wydawało mi sie, że wczoraj napisałem posta jednak sie nie wysłał :looka: Warto zwrócic uwage na ten artykuł : http://zawieszenia-sportowe.pl/index.ph ... nfo-ogolne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 17:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Czolg, masz TaT z niebieskimi springami ?
PoliniSpeed, dzięki za podesłanie arta, trafiłem na niego kiedy szukałem opinii. Dzięki niemu przychyliłem się do MTS, jednak opinie użytkowników TaT/TA mnie do niego przekonały. Mimo tego ciągle nic nie zamówiłem, pisze na temat gwintów ze sprzedającymi. Coś z tych trzech wybiorę, najbliżej mi jednak do TaT z niebieskimi springami.

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 18:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 250
Moje BMW: e36 Cabrio
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 71&start=0
Ja będę kupował gwint w najbliższym czasie i kupuje TaT, ale z czerwonymi sprężynami.
Dlaczego chcesz niebieskie? Okażą się za miękkie i będzie lipa. Bierz z czerwonymi ;)
Z tego co ja słyszałem, to MTS ma za miękki tył, a TaT jest w sam raz.
Znajomy ma w 328 i sobie chwali, nic mu nie przyciera, a zdarza się, że jeździ w 5osób.

_________________
Pasja motocyklisty :)
http://polskajazda.pl/Profil/23551
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 18:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Różnica pomiędzy niebieskimi a czerwonymi jest w pieniądzach :D Nigdzie nie wyczytałem by między kolorami springów była różnica w miekkości. Jesteś pierwszym który tak twierdzi a czytałem trochę o tych gwintach. Masz jakieś potwierdzone info na ten temat ?
Rozważam jeszcze FK, użytkownicy chwalą właśnie za twardość tego gwintu. Jakościowo produkt podobny hmm. Czekam na odpowiedź sprzedawcy i będę wiedział już który wybrać ;)

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 19:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Jest na allegro za 450 złotych przód chińczyk nowy. Ja bym wziął to. Prawie pół koła zostanie w kielni. Kup sprężynę z regulacją na tył. Około 150 złotych powinna kosztować, ale to kwestia tego czy akurat się pojawi. Jak Ci się nie spieszy to w sam raz, będziesz buszował po forach i allegro. Zostaje +/- 300 złotych. Dozbierałbym kasę na Twoim miejscu i wydał na Bilsteiny (chociaż z utwardzeniem ich wiążą się dodatkowe koszta :zdegustowany: ). Ewentualnie kupiłbym twarde nie chiński sprężyny. Na syndykacie możesz kupić, czy na forum E30. I do tego amor chiński (na syndykacie nowe za 150 złotych się pojawiły dziś w giełdzie) jak ma być w miarę ekonomicznie i zadowalająco. Chinol wg mnie jest wystarczająco twardy i to chyba każdy. Mowa o przodzie oczywiście. Ja na glebę jak spuszczałem, właziłem na kielichy próbując ugnieść i fura sztywno stała. I na TuningArt'cie i na amorach FK ze sprężynami od TaT'a było to samo chociaż tej drugiej opcji długo nie testowałem na drodze. Przód na pewno możesz wziąć. Z tyłu nie będziesz zadowolony. Zależy jak chcesz spasować dupę, ale nikt nie chwali tyłu więc coś w tym jest, a jeśli ktoś wozi trzy osoby z tyłu to albo gwint na maksa ma w górę, albo jeździ z kołami głęboko schowanymi w nadkolu. Wszystko zależy od tego jak bardzo chcesz wszystko spasować. Reasumując najlepsze moim zdaniem rozwiązanie to przód za 450 + 150 za tył + twarda sprężyna (coś koło 450 złotych za najtwardszą customową). Miałeś budżet do 1000 więc to chyba najlepsze wyjście :ok: musi być dobrze :D Ja wsadziłem na tył małą twardą sprężynę i dupa jest sztywniejsza na amorze chińskim choć u mnie to dalej za miękko. Pytanie czy będziesz tak nisko dupe spuszczał i spasowywał. Jeśli nie bo ponoć drogi masz nie za ciekawe to wg mnie powinno być OK. Ale róbta co chceta :D

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 20:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
DanielloF3 napisał(a):
Ja będę kupował gwint w najbliższym czasie i kupuje TaT, ale z czerwonymi sprężynami.
Dlaczego chcesz niebieskie? Okażą się za miękkie i będzie lipa. Bierz z czerwonymi
Z tego co ja słyszałem, to MTS ma za miękki tył, a TaT jest w sam raz.
Znajomy ma w 328 i sobie chwali, nic mu nie przyciera, a zdarza się, że jeździ w 5osób.


Proszę cię... jak nie testowałeś na własnej dupie to nie godoj ;)

plemniczek napisał(a):
jeśli ktoś wozi trzy osoby z tyłu to albo gwint na maksa ma w górę, albo jeździ z kołami głęboko schowanymi w nadkolu

otóż too!! jak ktoś ma 7j z ET na poziomie 30-40 to może i nawet z tyłu wozić 10'ciu rumunów, a koło i tak nie przytrze o rant nadkola bo jest zbyt głęboko schowane. Jeżeli kogoś trapi miekki tylni zawias to głównie z tego powodu, że nie może zrobić mega spasu i konkretnego offsetu. Problem z wożeniem paru worków kaftofli w bagaju ma mniejsze znaczenie ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 8 lutego 2014, 23:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
7,5j z tyłu jeśli już :D
Generalnie nie planuje mega gleby, raczej obniżenie lekkie. Może kiedyś zmienie zdanie to będę kombinował i utwardzał zawieche. Skoro w FK ma być twardszy tył z tego co pisał wcześniej kszyhu to rozważam też tą opcję. Sam nie wiem musze to przemyśleć.
Powiedzcie mi ewentualnie czy opcja na tył:
twarde sprężyny (jakie ?) + regulacja + amorki (jakie ?) da odpowiednią twardość ? Bo też jak mam pływać jak obecnie to odechciewa mi się gwintu na tył.

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 9 lutego 2014, 03:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Przecież Ci napisałem co z jakim amorem... Czego chcesz więcej? Chcesz mieć beton? Jedziesz w utwardzonego bilstaina z twardą sprężyną, chcesz mieć umiarkowanie ale zadowalająco kup amor chińczyka z twardą sprężyną od stamka lub dzidziusia, chcesz po jakimś czasie narzekać to zostaw samego chińczyka. Mówię tu o tyle. O przód nie wiem o co się martwisz. Na każdy masz gwarancję, a na żaden nikt nie narzeka. Chyba, że chcesz beton z przodu to przerabiają amory FK wkładając wkłady od B8. Rozumiem, że masz wątpliwości, ale nie po to się produkowałem bo mojego poprzedniego tekstu tyle, że jak ktoś przewija to od razu pewnie przewinie dalej :D , ale w cenie 1050 złotych możesz mieć dobry zawias a nie wiem nad czym się zastanawiasz. Podałem Ci źródła nowych zawiasów za dobrą cenę. Przód spokojnie możesz targować bo stoi już któryś tydzień (zawias do E36 przeglądam co dzień), do tyłu też podałem Ci bezpośrednie źródło. Jeśli boisz się o to że są z drugiej ręki, to cóż. Ja jajami za nie ręczyć nie będę ale ludzie latają po dwa lata i nic się nie dzieje. Rób co chcesz :) Ja już powiedziałem jakie jest moje zdanie. Twarda sprężyna na tył i chińskie amory przód plus tył u Ciebie powinny się sprawdzić.

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 11 lutego 2014, 12:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 214
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: e91 335d
Tonder, dopiero teraz przeczytałem, że ze skórami idziesz w moje ślady. Jak chcesz to wpadnij do mnie jak będziesz w Milanówku i sobie zobaczysz na żywo co i jak. Na sezon wyjdziesz na prosto z zawiasem i będzie sedan robił robotę. W środku już masz dobry wypas zatem nic tylko chwalić!!! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 11 lutego 2014, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Skórki będę ogarniał, podłokietnik boczki cały komplet. Ale to dopiero myśle w wakacje, teraz inne wydatki, którymi niedługo się pochwale :cwaniak:
Mimo to chętnie wpadnę i oblukam cabrioleta :ok:

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str9. Jaki gwint ?
PostNapisane: 14 lutego 2014, 15:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
A więc dziś dotarł do mnie gwint na przód MTS nowy od Mapeta :ok:

Obrazek

Niestety nie ma klucza regulacyjnego, i będę musiał dokupić.
Narazie wstrzymuje się z montażem, czekam na tylne twarde sprężyny z regulacją od Swap-Garage, oraz amorki na tył.

Miła niespodzianka związana z felgami :D Po zakupie po prostu sprawdziłem czy jest wszystko i sobie leżały, pisząc ze sprzedającym twierdził że to 7j i 7,5j. W rzeczywistości po mierzeniu felg wyszło 20cm przednie co daje 8j i 21,5cm tylne co daje 8,5j :hurra:
Ranty po 1,5cala na każdej (4cm) więc jeden bęben 6,5j, drugi 7j. W przyszłości planuje dać ranty z przodu 2,5cala co da 9j, a z tyłu 3cale co da 10j :cwaniak:

Jeszcze pytanko, bo brakuje mi tych wewnętrznych kapsli OZ, mam dekle jednak nie miał koleś kapsli. Nie wiem gdzie można takie dostać, średnica środka dekielka (tam gdzie powinien znajdować się znaczek)73mm, natomiast otwór to w 3 felgach 53mm, a w jednej 26mm. Dzinwe czyżby dekielek jeden od innej felgi ? :kwasny:
Mógłby ktoś poradzić gdzie takie coś dostane ? Na allegro same nie dostosowane wymiary dekielków.

Również poszukuje klucza 10kątnego do skręcania felg, śrubki to 8mm, więc coś takiego chyba będzie odpowiednie:
http://allegro.pl/klucze-dziesieciokatn ... 86750.html

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str10. Gwint, fele, pytanie :)
PostNapisane: 5 marca 2014, 16:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
A więc dzieje się, przygotowania do sezonu trwają :super:
Najpierw fotka ze zmiany na przodzie. Jako że miałem drugi komplet oklejonych halogenów postanowiłem założyć i narazie są ;)

Obrazek

Być może wrócę do białych bo jakoś już mi się nudzą ale to zobaczymy jeszcze. Co do dokładki to zgubiłem w zaspie gdzieś zimą, w najbliższym czasie kupie nową bo bez dokładki zderzak wygląda słabo :suchy:

Następnie rotory poszły do malowania proszkowego. Miałem to robić sam ale znalazłem dobrego fachowca który to zrobi za dobre pieniądze, więc rotory obecnie się malują. Co do koloru, zaryzykowałem jednak może być ciekawie jest to taki antracyt i jak widać ma taki błysk fajny, cóż zobaczymy jak to będzie na aucie wyglądać fotka koloru na innej feldze robionej przez niego:

Obrazek
Obrazek

Wczoraj natomiast autko zaprowadziłem do mechanika po to by zmontował zawieche gwintowaną ;) Ustawił to narazie tak by było w miare, ale jego w miare to wg mnie jest tył za wysoko, muszę pokręcić gwinciorkiem :cool: Jest dobrze powiem że auto mega trzyma się drogi, jest twardo ale tak miało być, dodam że gwint tylko z przodu MTS, tylne sprężyny są od Swap-Garage, dosłownie beton. Szkoda tylko że musiałem na nie czekać ponad 2tyg, ale cóż poczta polska.. :kwasny:

Komplecik przed wyjazdem do mechanika:

Obrazek

A tu już po założeniu, ale tak jak mówie trzeba wyregulować wysokości :ok:

Obrazek

Doszły do mnie również filce polerskie i papierki wodne, więc w weekend zabawa z polerowaniem rantów felg i jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu montujemy letni setup :D

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str10. Coraz bliżej wiosna, foty!
PostNapisane: 5 marca 2014, 17:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 214
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: e91 335d
Tonder, Działaj chłopaku! Jakie masz te drugie halo? Bo te żółte wg. mnie średnio do srebrnego.
Podobają mi się spryski lamp....ale cholera to trzyma cenę :kwasny:

Ogarniaj do końca letni setup bo ja już mam swojego cabrio na chodzie :) Zatem jakaś sesja :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str10. Coraz bliżej wiosna, foty!
PostNapisane: 5 marca 2014, 17:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Drugie białe oczywiście, zmieniłem by nie było nudno z przodu, ale chyba wrócę do poprzedniego setupu.
Spryski cene trzymają, ładnie wyglądają ale przydatne nie zbyt wiele, najbardziej w zime błoto pośniegowe wtedy psik psik i lampy czyste :P
Sesja jak najbardziej, ale jeszcze nie teraz muszę założyć fele i pewnie dystans będzie potrzebny, ale nie wiem jaki więc wstrzymuje się z zakupem, poza tym ranty trzeba wypolerować bo mleko jest.

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Tonder -> E36 320i SEDAN|| str10. Coraz bliżej wiosna, foty!
PostNapisane: 5 marca 2014, 20:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 214
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: e91 335d
[quote="Tonder" ładnie wyglądają ale przydatne nie zbyt wiele[/quote]

Tak samo mam u siebie z pompowanymi leńdźwiami......fajny bajer mi wygodniej jak one nie są napompowane :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL