BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 03:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
powiem tak - wstawiaj m50b25 :d koszty swapu te same. silniki 12v bym odrzucil a 2.0 mija sie z celem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 08:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
hehehe, też tak myślałem. czyli teraz szukam m50b25 wraz ze skrzynią i osprzętem - jak ktoś dotrze do takiego w dobrym stanie - proszę o cynk. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 09:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a pomysl moze nad kupnem e36 325 np. anglika. bedziesz mial kompletny silnik,skrzynie wsio wsio wsio plus dobre hamulce, dyfer, wal itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 09:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Piekne autko, i te felleeeeee :D idealnie beda pasowac

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 10:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Kornelio napisał(a):
a pomysl moze nad kupnem e36 325 np. anglika. bedziesz mial kompletny silnik,skrzynie wsio wsio wsio plus dobre hamulce, dyfer, wal itp

pomysł niezły, będę szukał - ale anglik 325 e36 to nie taka łatwa sprawa...

słuchajcie,

rozpocząłem poszukiwania BBS RS - ów 16". Kilka pytań: wszystkie maja rozstaw 5/120 albo podobnie, a ja mam 4/100 - rozumiem, ze adaptery to nie problem... ale jakie ET powinny miec felgi no i czy wejdą 7J16 na przód i 8J16 na tył?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 13:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
ja bym zostawił tą kalsyczna linie. a kwestie felg zostawił na sam koniec jako oznaka zakończenia pracy:D może w tym czasie znajdą się jakieś lepsze okazy tych felg, pozatym później będzie wiadomo co i jak... E30stka pięka:) proponuje dużooo chromu do niej:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 15:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Dzięki za cieeeepłe słowa, dodają mi wiary, że coś z tego będzie... Czekam na jeszcze :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 17:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
No pomysł całkiem fajny :hyhy: zeszperować i napadać zakręty
PS
Pytanko jak wielką chcesz mieć frajdę z jazdy bo po 12 miesiącach przesiadki z m20b20 na m50b25 zaczynam odczuwac niedosyt. Może samo rozwazenie silnika M vs apetyt na jazde by sie przydalo - tylko ze to koszta zakupu inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
bierute napisał(a):
Ochota? czy sadyba?


Ochota :)

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 09:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
007 napisał(a):
Pytanko jak wielką chcesz mieć frajdę z jazdy bo po 12 miesiącach przesiadki z m20b20 na m50b25 zaczynam odczuwac niedosyt. Może samo rozwazenie silnika M vs apetyt na jazde by sie przydalo - tylko ze to koszta zakupu inne


HIHI, frajdę chciałbym miec jak największą :hyhy: w końcu to bedzie FUNCAR... ale silnik M to raczej droga zabawa w zakupie, obsłudze, dostepności części itd. Myślę, że 2,5l 192km to byłaby ciekawa sprawa (tylko hamulce do wymiany)

Do tego dobry układ wydechowy i powinno byc fajnie. :cwaniak:


Ostatnio edytowano 6 maja 2007, 22:57 przez bierute, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 33
Lokalizacja: Lublin
bierute napisał(a):
rozpocząłem poszukiwania BBS RS - ów 16". Kilka pytań: wszystkie maja rozstaw 5/120 albo podobnie, a ja mam 4/100 - rozumiem, ze adaptery to nie problem... ale jakie ET powinny miec felgi no i czy wejdą 7J16 na przód i 8J16 na tył?

7J na przód i 8J na tył wejdzie na bank,ja sam mam 9J przód i tył przy ET30,ale z uwagi na dość duże ET musiałem założyć dystanse po 20mm na stronę...Bo inaczej jazdy nie było (tarło o kolumnę Mc'Persona...)Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 00:51 
Dobrze robisz, że nie sprzedajesz E30stki. Słuszny wybór co do felg. BBS RS są najlepsze do E30. Co do silnika, to moim zdaniem jak robić swapa, to na coś porządnego. Tutaj jest dobra oferta: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=189747578


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 12:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
na wazkiej lampie atrakcykna ,ten lakier zrobic na cacy i bedzie dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 17:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
idealna baza pod culta :ok: wersja US doda dotkowy smak :ok:


jesli szukasz inspiracji, zapraszam na cultstyle.pl i cultstyle.de


powodzenia w dalszych pracach !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 438
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: W202 '96
Śliczna!!! i ten stan :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
2.5 litrowy silniczek będzie akurat :)
a nie zastanawiałeś się nad 3.5 litrowym R6 pochodzącym z siódemki/piątki/szóstki? to byłby oldschool, a dłubany może wyciągnąć nawet 288 KM (jak E30 znajomego mojego taty) :hyhy:
W końcu to takie drugie auto, to takie weekendowe, więc spalanie zeszłoby na drugi plan ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 23:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 217
Lokalizacja: Strzelno
Moje BMW: E46
Bardzo ładna e30 - wąska lampa to jest to!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
Moim skromnym zdaniem implant M30B35M, lub jeszcze lepiej S38B36 byłby odpowiedni do tego auta. A jak ma być 2.5 litra to polecam jako bazę do przeróbek silnik ETA, można z niego sporo wykrzesać kucyków :D. Jutro zadzwonię, szkoda że wcześniej nie wiedziałem

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, 22:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
maciejek napisał(a):
Moim skromnym zdaniem implant M30B35M, lub jeszcze lepiej S38B36 byłby odpowiedni do tego auta. A jak ma być 2.5 litra to polecam jako bazę do przeróbek silnik ETA, można z niego sporo wykrzesać kucyków :D. Jutro zadzwonię, szkoda że wcześniej nie wiedziałem


spoko, maciejek, spoko, tutaj nie ma pośpiechu. sprawa wymaga zastanowienia, szerokiej konsultacji no i oczywiście znalezienia odpowiednich gratów, nie mówię już o odłożeniu paru złotych na finansowanie. najpierw chciałbym doprowadzić do odpowiedniego stanu używaną obecnie 5kę (ciągle k...a coś!) i biorę się za złotko.

co do motoru - jestem otwarty na propozycje. auto będzie jeżdżone okazjonalnie, także koszty paliwa nie są tak istotne jak radość z samego faktu zrobienia fajnego autka. chcę jednak zachować jakiś poziom rozsądku i nie wstawiać tam motorka, który będzie wymagał wywrócenia całego samochodu do góry nogami...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, 22:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 171
Moje BMW: 7er
Ładna seryjna beemcia-podoba mi sie :) Fajnie że jako 2 autko,dbaj o nią :hyhy:

_________________
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL