BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 03:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, 22:23 
maciejek napisał(a):
A jak ma być 2.5 litra to polecam jako bazę do przeróbek silnik ETA, można z niego sporo wykrzesać kucyków :D

ETA ma pojemność 2.7 litra, a nie 2.5 :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 07:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
Bagor napisał(a):
maciejek napisał(a):
A jak ma być 2.5 litra to polecam jako bazę do przeróbek silnik ETA, można z niego sporo wykrzesać kucyków :D

ETA ma pojemność 2.7 litra, a nie 2.5 :P
A przecież na klapie ma 325e.... :D :D :D :D . A tak serio blok od ETY jest fajną bazą do modyfikacji, można z niego wykrzesać ciut więcej kucyków, niż ze standardowego 2.5 litra - 200ccm więcej :). A z ekonomicznego punktu widzenia najrozsądniej jest zapakować 3.0, lub 3.5.

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 15:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
dobra, co do hamulców to już chłopcy wlali mi troche oleju do głowy i przełoże te z e30 325. ponoc z hamulcami od e36 byłby wiekszy problem... ciekawe tylko jak z instalacją hydrauliczną - trzeba całą wymienic czy nie :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 15:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
dzięki uprzejmości kolegów szebart i tomash86:

wersja "bbs max"

Obrazek

albo wersja "hard core":

Obrazek

wersja "gleba"

Obrazek



hehehe... czekam na dalsze koncepcje... zaczyna robic się ciekawie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 15:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
zdecydowanie gleba najlepiej im wyszła, choć jest parę niedociągnięć

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 15:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
jasne, ale nie będę krytykował chłopaków, bo próbują i jeszcze sie uczą i dzięki i chwała im za to. czekamy na kolejne, bardziej dopracowane wersje, które niechybnie sie pojawią, bo model do eksperymentów w sam raz... duże nadkola... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 16:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 134
Lokalizacja: SC
a gdzie sa fotki twojej 530d?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
jeszcze nie ma. najpierw kilka poprawek lakierniczych, przede wszystkim felg i polerka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: nowe - ostatnie fotki w obecnej konfiguracji
PostNapisane: 6 października 2007, 18:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Cyknąłem kilka fotek na działce - być może to ostatnie fotki tego auta jako 318i. Powoli, powoli zaczynam mieć wstępną wizję na zmiany, ale wiecie jak to jest - krawiec tak kraje jak mu materiału staje. pewnie będzie M52/M54, nowy lakier, zawieszenie - trochę niżej i twardziej, felgi (nie wiem jaki rozmiar i ET, ale to wyjdzie w praniu), wnętrze, audio. Zima zapowiada się długa, także może na lato będzie... zobaczymy.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



i mała sesyjka z Zenkiem...

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 października 2007, 18:40 przez bierute, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 23:27 
bracie bierute, robi wrażenie!!

czekam na CD. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 00:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
a obecne felgi sprzedajesz :>
a swoja droga naprawde ladna :)
troche podobna do mojej :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 11:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
pewnie tak, zważywszy, że będę montował raczej system na 5 śrub... a felgi są naprawde dobre - oryginały BMW - jeżdżą już 24 lata bez żadnego problemu!!! jakby co to dam znac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
bracie młodszy przeorze Bierucie, ale wydech macie iście Wrcowski w e30 :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
tak, tak, bracie Kucharzu, wydech to podstawa... powiedziałbym nawet: wypierd!








hehe... nikt nie zwrócił uwagi na antenę... była bajerancka elektryczna, ale jakiś obóz zgioł... a odpadła całkowicie przy 200km/h na autobanie u wroga (stare dobre czasy...)

[ Dodano: 23 Październik 2007, 21:42 ]
aha i jeszcze jedna informacja. w aucie był gaz (chyba lovato) ale mnie trochę denerwował i zdemontowałem jakąś rurę. reszta została i mogę tę resztę rozdać potrzebującym wraz z pełnym bakiem gazu. musi tylko sobie ktoś wymontować i dać na flaszkę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Wow, robi wrazenie...no ale znaczek to bys wymienil ;) :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 18:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Po pierwsze piękny stan ogólny i piękny kolor. Poza wychodzącym "rudym" i różnymi odcieniami kolorów, to po oczach daje brak osłony na zegar i wystające radio oraz pozostałości po gazie (przełącznik na konsoli centralnej). Do tego antyradar (czy co to jest) oraz wydaje mi się, iż klapa schowka ma inny kolor. Generalnie jednak ładnie zachowany i też bym taki chciał.

Jeśli zaś chodzi o swapa, to prócz hamulców trzeba będzie chyba zrobić zawieszenie oraz zamontować rozpórkę, bo to kawał silnika jest. Z sensownych wyborów to jest M50B25 oraz 3.0 lub 4.0 V8 (nie pamiętam oznaczeń), bo się zmieszczą w miarę. M30 (3.0, 3.5) to wiekowe jednostki i sens ich pakowania tutaj jest wg mnie średni. Najlepszy byłby 2.8 z E36/E39, ale to już drogo wychodzi. Jeśli zaś chodzi o silnik ETA, to o ile mnie pamięć nie myli, najlepiej wypada dół z ETY (2.7) + głowica z 2.5 (M20), bo z tego też można całkiem fajne rzeczy robić. Można by też pokusić się o napęd z 325iX (4x4), ale w lecie z niego średni pożytek (i trochę waży), a w zimie to szkoda tak dopieszczonego autka z garażu wyciągać.

Jeśli chodzi o antenę, to widziałem takie na Allegro po około 65 PLN. Cena bardzo dobra, a podłączenie dziecinnie proste - szczególnie jak się ma już instalację pod taką antenę jak w tym wypadku. Jeśli nie chcesz się bawić w automat, to można podłączyć pod jakiś wolny przycisk na konsoli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 13:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Twój pies kupował by BMW :rotfl:


Ładna ładna, może ten znaczek z przodu bym zmienił na "świerzszy"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 14:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
A ten pojedynczy lampion pod przednim zderzakiem to co jest niby? Stroboskop? A to w porząsiu!

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 17:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
A ten pojedynczy lampion pod przednim zderzakiem to co jest niby? Stroboskop? A to w porząsiu!


szperacz, Bracie, szperacz... z braku szpery właśnie nim zaglądam pci pięknej pod sukienki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
bierute napisał(a):
Powoli, powoli zaczynam mieć wstępną wizję na zmiany, ale wiecie jak to jest - krawiec tak kraje jak mu materiału staje. pewnie będzie M52/M54, nowy lakier, zawieszenie - trochę niżej i twardziej, felgi (nie wiem jaki rozmiar i ET, ale to wyjdzie w praniu), wnętrze, audio. Zima zapowiada się długa, także może na lato będzie... zobaczymy.


A do bani z takemy autamy. Stare to to. Sypać się będzie i rzęzić, stukać i pukać.
Wiem, wiem, masz wizje: dorzucisz futrzaki, gałkie podświetlane i nalepkie dookoła, ale po co ? Skoro zima Ci sie długa zapowiada ( u nas w warszawie jeszcze śniegu nie widziałem) idź se z kolegami na piwo, wróc po tygodniu, znowu idź na piwo, a nie będziesz sie wycierał w drelichach ze szpahlo i kompinerkiem.

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL