BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 maja 2024, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 maja 2013, 12:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Waldek100581, good job, widze, ze moje słowa nie poszły na marne :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 maja 2013, 14:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29774
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetnie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 maja 2013, 21:37 
waskii napisał(a):
good job, widze, ze moje słowa nie poszły na marne


nie :ok: ..edukacja i do czynu :ok:
auto wyszło ładnie,żadnych hologramów nie narobiłem,
pilnowałem by robić poprawnie wszystko i na ile mogłem dokładnie :ok:

DaaN napisał(a):
świetnie


dziękuje, jest :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 maja 2013, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Waldek100581 napisał(a):
waskii napisał(a):
good job, widze, ze moje słowa nie poszły na marne


nie :ok: ..edukacja i do czynu :ok:
auto wyszło ładnie,żadnych hologramów nie narobiłem,
pilnowałem by robić poprawnie wszystko i na ile mogłem dokładnie :ok:

To gdzie Ci podpisać rekomendacje Detailing Car Shine by waskii :chytry: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 maja 2013, 22:22 
Dobra robota :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 18 maja 2013, 12:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 30
Lokalizacja: Sarnaki
Moje BMW: E36 318IS Coupe
Kod silnika: M42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127139
Powiedz coś więcej na temat tej polerki, bo jak czytam opinie fachowców, to mówią, że warto kupić sprzęt za min jakieś 500-600zł z odpowiednimi opcjami i parametrami. A u Ciebie jaki to model jest? Poza tym robota mi się podoba, warto się namęczyć. :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 18 maja 2013, 18:35 
waskii napisał(a):
To gdzie Ci podpisać rekomendacje Detailing Car Shine by waskii


wpadaj do mojego garażu to coś wymyślimy :piwo:

Wypych napisał(a):
Dobra robota


dobra i nie lekka :hyhy:

conrack007 napisał(a):
Powiedz coś więcej na temat tej polerki, bo jak czytam opinie fachowców, to mówią, że warto kupić sprzęt za min jakieś 500-600zł z odpowiednimi opcjami i parametrami. A u Ciebie jaki to model jest? Poza tym robota mi się podoba, warto się namęczyć.


Maszyna z obrotami nieżle wyrabia,jak finiszuje na obrotach 2000 ,2000+ to nic nie staje,kłaść sie na niej nie będziesz :D
warta swych pieniędzy ,masz rok gwarancji użytkowania w razie co.
Na maszynach po 500zł masz też ten sam zakres obrotów a i tak nie finiszujesz pasty na 4000obr tylko 2000,2000+


Dobrze mi sie nią robi :ok: w tej cenie to skarb,
sklep Carok.pl ma je u siebie.

Tutaj zdjęcie po wstępnym polerowaniu maszyną z pastą średniościerną:
-lewa przed
-prawa po

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 18 maja 2013, 19:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Ja tam mam budżetową polerke za 150zł - 2400w z regulacja obrotów, miekkim startem. Pewnie nie to co te za pińcet złotych ale dla amatora do domowych warunków jak ulał. Przy moim aucie męczyłem ją 3 dni pod rząd - nie zawiodła. Nie miałem osobiscie polerki innej w ręce, ale za ten pieniądz mogę powiedzieć, że się opłaca. Z resztą w moim temacie było widać jak wyglądało auto po polerce. Muszę przyznać, że prócz polerki ważne są takie rzeczy jak odpowiedni kosmetyk i odpowiedni pad.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 19 maja 2013, 20:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Lokalizacja: NOWA SÓL
Moje BMW: e46 coupe
Mega dobra robota Panie.

Mam prośbę mógłbyś krok po kroku opisać jak to robiłeś ????

od czego zaczales - jaka pasta z jakim padem, jakie obroty polerki itd.Chce zafundować mojej coupejce coś takiego a efekt w twoim wykonaniu BAAAAAAAAAAAArdzo mi się podoba :)

pozdrawiam

_________________
mój były turasek E36


e46 coupe Cd


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 maja 2013, 10:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dobry motyw taka polerka. Jak na pierwszy raz to dobrze Ci to wyszło. Ładna głębia lakieru :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 maja 2013, 10:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
djsully99, tez miałem takie nastawienie jak ty. Chciałem mieć wszysdtkom opisane. Jakie obroty, pasty, co i jak ;) Aaa jak sie za to zabierzesz to zobaczysz, że to żadna filozofia. Jak się wprawisz to nie będziesz myślał o obrotach tylko będziesz czuł, że pasta się rozpracowuje i na czuja będzie dostosowywał prędkośc ;) Pooglądaj na YT filmiki o polerowaniu, obadasz co jest pięć ;) Ważne, żebyś kupił dobrą paste i pady. Ja używałem paste i wosk menzerny.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 maja 2013, 13:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5075
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Paanie, profi robota :ok: pięknie jest :cool:

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 maja 2013, 21:20 
kszyhu napisał(a):
Przy moim aucie męczyłem ją 3 dni pod rząd


1 dzień

djsully99 napisał(a):
Mam prośbę mógłbyś krok po kroku opisać jak to robiłeś ????



mycie ręczne
glinkowanie (duzo wody,przetarcie wody MF)
IPA
menzerna 500 ,twardy pad
menzerna 4000,miękki pad
IPA
politura
wosk


kupiec_fkl napisał(a):
Jak na pierwszy raz to dobrze Ci to wyszło.


no

kszyhu napisał(a):
Jak się wprawisz to nie będziesz myślał o obrotach tylko będziesz czuł, że pasta się rozpracowuje i na czuja będzie dostosowywał prędkośc


ja pilnowałem obrotów,..z czasem sie wczuwasz w temat i sobie polerujesz :)

Artur.92 napisał(a):
profi robota


dzieki,jest nieżle


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e32 730iA
Kod silnika: m30b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126575
konkretnie wyszlo. dzieje sie cos w temacie? pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 146
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20 VANOS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130104
Masz super lakier i super auto.
Widzę ogarniasz temat car detalingu.
Możesz mi coś polecić jakiś nie drogi ale dobry wosk na pw ?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 09:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 983
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
Po 500 też musi być inspekcja IPA, innaczej nie ma sensu robić finiszu.
Zrób zdjęcie pod halogenem a najlepiej na słońcu - to jest bezlitosny tester, chociaż teraz wszystkie rysy są ukryte pod politura i woskiem tak że wynik mało miarodajny (;
Poza tym korekta w 1 dzień jest mało możliwa, chyba że w 3 osoby...
Jak radziłeś sobie z hologramami przy tak dużym przeskoku 500=>4000 ?

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 13:44 
mlody24 napisał(a):
konkretnie wyszlo. dzieje sie cos w temacie? pozdro


Auto mało jezdzi ostatnio,stoi w garażu czyste z zewnatrz i w środku.
Zrobilem drobną renowacje jednego boczka i dwóch uchwytów drzwi,teraz mam jeszcze pociagnąć te miejsca utrwalaczem do skóry i to wszystko.
Na dniach profilaktycznie leje plukanke LM ,Valvoline max life 5w40 ,wszystkie filtry w aucie i przy okazji zmienie pewnie uszczelke miski olejowej bo widać drobne pocenie sie na niej ale zobacze czy ją wymieniać ,zobacze po myciu podwozia.

Bielun_e36 napisał(a):
Możesz mi coś polecić jakiś nie drogi ale dobry wosk na pw ?:)


collinite 476 s lub kwarc ktory chodzi okolo 250 zlotych ..kwarc nałożyć na ładny lakier lub wcześniej doprowadzić lakier do stanu przez polerowanie maszynowe

emstar napisał(a):
Po 500 też musi być inspekcja IPA, innaczej nie ma sensu robić finiszu.
Zrób zdjęcie pod halogenem a najlepiej na słońcu - to jest bezlitosny tester, chociaż teraz wszystkie rysy są ukryte pod politura i woskiem tak że wynik mało miarodajny (;
Poza tym korekta w 1 dzień jest mało możliwa, chyba że w 3 osoby...
Jak radziłeś sobie z hologramami przy tak dużym przeskoku 500=>4000 ?
.

Sens jest bo finiszem wyprowadzilem hologramy ktore mialem np na tylnej klapie a widać je bylo do slońca-zniknęly po menzernie 4000.;
Co do pojęcia "korekta" to u mnie byl to szybki jednodniowy manewr
-usunięcie i niwelacja większych rys z maski ,klapy tylnej i dachu (te miejsca jechalem dwu etapowo)
-swirle na masce ,klapie,drzwiach (tam był finisz)
Jak chcesz to zrobie foty klapy i maski w slońce ,ja już te elementy po zabiegu widziałem :D
Co do rys że niby politura je schowala to sie nie zgodze bo widzialem elementy auta zaraz po IPA po polerowaniu,, ;)
Emstar..politura chowa rysy jeśli one są,natomiast nie ma co chować jeśli ich już nie ma lub zostal zniwelowane :D
Co do holsów to pisalem wcześnieji według moich obserwacji jeśli robisz menzerną 500 na twardej gąbce a nie futrze a po niej menzerną 4000 finiszujesz to nie narobisz burdelu ani hologramów.
Dodatkowo polerować trzeba starannie a nie na pałe i uważam że lepiej czasem jest coś zniwelować co widać gołym okiem niż starać sie usunąć za wszelką cene i w ostateczności "przedobrzyć"

Pozdrawiam wszystkich


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 21:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
Ja mam pecha do polerek K2, dwie mi się spaliły na jednym aucie. Pan mi zaproponował trzecią albo zwrot kasy, nie kusiłem losu... W najbliższym czasie kupię Graphite i przetestuje.
Fajna E36,gratuluje serca.Miałem E36 coupe w tym kolorze :ok:

_________________
e///M-tuzjasta :)

E46 323i --> SPRZEDANY

E36 316i Compact --> SPRZEDANY

E36 320i Coupe --> SPRZEDANY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 20 czerwca 2013, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1316
Lokalizacja: Kłodzko
Moje BMW: 728iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122586
Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=125090
Była : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134223
Była : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 82&start=0
Była : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144082
Obecna : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160477
Waldek100581 napisał(a):
Co do rys że niby politura je schowala to sie nie zgodze bo widzialem elementy auta zaraz po IPA po polerowaniu


IPA nie wypłukuje wszystkiego i tak naprawdę nie jest jakimś wyznacznikiem. Wypełniacze z Menzerny ja na przykład usunąłem dopiero po kilku myciach

Waldek100581 napisał(a):
Co do holsów to pisalem wcześnieji według moich obserwacji jeśli robisz menzerną 500 na twardej gąbce a nie futrze a po niej menzerną 4000 finiszujesz to nie narobisz burdelu ani hologramów.


Wszystko zależy od lakieru, ale pomiędzy 500 a 4000 nawet sama Menzerna zaleca jakiś polishing jeszcze.

No ale, można tak sobie gdybać. Prosiłem już kiedyś Cię o zdjęcia w pełnym słońcu, fajnie byłoby przetrzeć zmywaczem silikonowym panel wcześniej, rozwiejesz wszelkie wątpilwości :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581-E36 320I/Padem na mache str.24
PostNapisane: 23 czerwca 2013, 17:09 
Bio napisał(a):
Waldek100581 napisał(a):
Co do rys że niby politura je schowala to sie nie zgodze bo widzialem elementy auta zaraz po IPA po polerowaniu


IPA nie wypłukuje wszystkiego i tak naprawdę nie jest jakimś wyznacznikiem. Wypełniacze z Menzerny ja na przykład usunąłem dopiero po kilku myciach

Waldek100581 napisał(a):
Co do holsów to pisalem wcześnieji według moich obserwacji jeśli robisz menzerną 500 na twardej gąbce a nie futrze a po niej menzerną 4000 finiszujesz to nie narobisz burdelu ani hologramów.


Wszystko zależy od lakieru, ale pomiędzy 500 a 4000 nawet sama Menzerna zaleca jakiś polishing jeszcze.

No ale, można tak sobie gdybać. Prosiłem już kiedyś Cię o zdjęcia w pełnym słońcu, fajnie byłoby przetrzeć zmywaczem silikonowym panel wcześniej, rozwiejesz wszelkie wątpilwości :ok:



Szczerze to nie chcie mi sie szukać,kupować itp jakiś kolejnych specyfików typu zmywacz silikonowy i piorun wiec co jeszcze.
Używałem ipy , wszyscy na tym jadą i ja też nie bede szukał dziury w całym.
Różne rzeczy różne firmy zalecają co nie znaczy że jest to konieczne :D
Na dniach jade w góry to walne kilka fot,zrobie też tej maski,klapy..oby było słońce :)


Ostatnio edytowano 28 czerwca 2013, 22:00 przez Waldek100581, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL