BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 11:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 808 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 08:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Jak ten Old Spice ? :hyhy:
Sprawdza się ?
Świeczki montujesz dedykowane czy jakieś inne ?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 12:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Hipek napisał(a):
pojaw się na jakimś spocie to Cię wytargam za te bląd kudły :) ...pudelka wyglądają na profesjonalne


To zawsze :D Pizgało to się nigdzie nie ruszałem, ociepla się więc pewnie wychynę na miasto zaznaczyć swoją obecność przed konkurencją :cwaniak:

Pawel! napisał(a):
Jak ten Old Spice ? :hyhy:
Sprawdza się ?
Świeczki montujesz dedykowane czy jakieś inne ?


Poprzednio założyłem BERU bo zawsze montowałem NGK i żałowałem bo zapłon na nich czasem wypadał. Przejeździłem 20 tyś km i wkładam teraz NGK dedykowane.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 19:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Bobby Vintage napisał(a):
Poprzednio założyłem BERU bo zawsze montowałem NGK i żałowałem bo zapłon na nich czasem wypadał. Przejeździłem 20 tyś km i wkładam teraz NGK dedykowane.


Przy tych NGK jeżeli są 2elektrodwe (nie widzę na zdjęciu, które to są czy 2 czy 4 elektrodowe) to też będziesz marudził na wypadające zapłony.
A jak kupiłeś 4elektrodowe to niestety nie są dobre świece do LPG.
Było kupić Denso K20TT z jedną elektrodą (takie polecił mi Toudi). Ja po montażu Denso u siebie miałem banana na twarzy bo wreszcie ustał problem z wypadającymi zapłonami.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
kkkkamil26 napisał(a):
Bobby Vintage napisał(a):
Poprzednio założyłem BERU bo zawsze montowałem NGK i żałowałem bo zapłon na nich czasem wypadał. Przejeździłem 20 tyś km i wkładam teraz NGK dedykowane.


Przy tych NGK jeżeli są 2elektrodwe (nie widzę na zdjęciu, które to są czy 2 czy 4 elektrodowe) to też będziesz marudził na wypadające zapłony.
A jak kupiłeś 4elektrodowe to niestety nie są dobre świece do LPG.
Było kupić Denso K20TT z jedną elektrodą (takie polecił mi Toudi). Ja po montażu Denso u siebie miałem banana na twarzy bo wreszcie ustał problem z wypadającymi zapłonami.


No niestety nikt mi nic nie polecał ale z NGK nigdy nie miałem problemu więc jestem dobrej myśli, najwyżej będę reklamował. Świece kupowałem w renomowanym sklepie a nie Allegro a sądzę że to problem podróbek psuje NGK opinie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 12:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Bobby Vintage napisał(a):
Szybka sesja i miałem na nowe pudełka :cool:

Obrazek

Nowy olej, świeczki, odboje na tył, śruby do kół, pompa wody i wąż krokowca no i poliuretany pod drążki stabilizatorów.

zajefajowskie mody :hurra:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 16:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Bobby Vintage napisał(a):
kkkkamil26 napisał(a):
Bobby Vintage napisał(a):
Poprzednio założyłem BERU bo zawsze montowałem NGK i żałowałem bo zapłon na nich czasem wypadał. Przejeździłem 20 tyś km i wkładam teraz NGK dedykowane.


Przy tych NGK jeżeli są 2elektrodwe (nie widzę na zdjęciu, które to są czy 2 czy 4 elektrodowe) to też będziesz marudził na wypadające zapłony.
A jak kupiłeś 4elektrodowe to niestety nie są dobre świece do LPG.
Było kupić Denso K20TT z jedną elektrodą (takie polecił mi Toudi). Ja po montażu Denso u siebie miałem banana na twarzy bo wreszcie ustał problem z wypadającymi zapłonami.


No niestety nikt mi nic nie polecał ale z NGK nigdy nie miałem problemu więc jestem dobrej myśli, najwyżej będę reklamował. Świece kupowałem w renomowanym sklepie a nie Allegro a sądzę że to problem podróbek psuje NGK opinie.


Ja swoje NGK kupiłem u Maćka czescidobmw..pl. Są oryginalne made in Japan i zapłony wypadały. Może trafiłem na kiepską partie. Po 8 tyś. km im podziękowałem, bo mnie strasznie wkurzała praca silnika. Na Denso praca silnika jest bardziej kulturalna na jałowym. Jak wcześniej pisałem Denso polecił mi Toudi. Oni do wszystkich aut montują Denso. Paweł mówił, że kiedyś dawali NGK, ale ich jakość teraz drastycznie się pogorszyła i zmienili na Denso. Plusem jest też ich cena.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 21 kwietnia 2013, 19:02 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Coś dawno żadnych nowych fot nie było :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 07:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
///david napisał(a):
zajefajowskie mody :hurra:


Grube, nie ? :rotfl:

kkkkamil26 napisał(a):
Ja swoje NGK kupiłem u Maćka czescidobmw..pl. Są oryginalne made in Japan i zapłony wypadały. Może trafiłem na kiepską partie. Po 8 tyś. km im podziękowałem, bo mnie strasznie wkurzała praca silnika. Na Denso praca silnika jest bardziej kulturalna na jałowym. Jak wcześniej pisałem Denso polecił mi Toudi. Oni do wszystkich aut montują Denso. Paweł mówił, że kiedyś dawali NGK, ale ich jakość teraz drastycznie się pogorszyła i zmienili na Denso. Plusem jest też ich cena.


Świeczki zmienione, na razie nie czuję niepokojących objawów.

Kamil_ napisał(a):
Coś dawno żadnych nowych fot nie było :niepewny:


Wiem, wiem :( Kółka letnie dzisiaj wracają z odświeżenia, założę spoiler na klapę plus dokładkę to i sesja będzie ;)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 14:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Fajne autko, podoba mi sie zestawienie kolorystyczne :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 14:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
kkkkamil26 napisał(a):
Ja swoje NGK kupiłem u Maćka czescidobmw..pl. Są oryginalne made in Japan i zapłony wypadały. Może trafiłem na kiepską partie. Po 8 tyś. km im podziękowałem, bo mnie strasznie wkurzała praca silnika.
Miałem dokładnie to samo w 2 roznych autach na 2 roznych kompletach NGK :/

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 15:04 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Frank napisał(a):
kkkkamil26 napisał(a):
Ja swoje NGK kupiłem u Maćka czescidobmw..pl. Są oryginalne made in Japan i zapłony wypadały. Może trafiłem na kiepską partie. Po 8 tyś. km im podziękowałem, bo mnie strasznie wkurzała praca silnika.
Miałem dokładnie to samo w 2 roznych autach na 2 roznych kompletach NGK :/

Ja również (made in japan, aczkolwiek nie od Stonesa). Na racingforum jeden użytkownik (brus_ik) pisał, że u siebie miał to samo, mało tego - handluje nimi i miał sporo zwrotów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 15:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
maaaad napisał(a):
Ja również (made in japan, aczkolwiek nie od Stonesa). Na racingforum jeden użytkownik (brus_ik) pisał, że u siebie miał to samo, mało tego - handluje nimi i miał sporo zwrotów.
Mysle,ze sprzedawcy są tutaj absolutnie bez winy. To NGK zwyczajnie nieco obnizyło loty, dla odmiany coraz czesciej mozna dobre słowo usłyszec o np Boschu. Co ciekawe jednak, w M5 mam załozone swiece ori BMW z aso i są ze znaczkiem NGK. SPisuja sie bez zarzutu.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 15:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Sprawa jest prosta, w M52 na podawanych przez katalog BKR6EK wypadają zapłony a na zalecanych małym druczkiem w którejśtam rewizji TISu BKR6EQUP wszystko jest OK. Tyle że tego w żadnym sklepie moto się nie dowiecie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Rzeczywiście mam teraz jakieś dziwne wibracje w okolicach 1000 obrotów i zastanawiam się czy to nie wina nowych świeczek bo wcześniej tego nie było :kwasny: Najwyżej będę reklamował i wezmę te DENSO.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 23 kwietnia 2013, 10:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Bobby Vintage napisał(a):
Rzeczywiście mam teraz jakieś dziwne wibracje w okolicach 1000 obrotów i zastanawiam się czy to nie wina nowych świeczek bo wcześniej tego nie było :kwasny: Najwyżej będę reklamował i wezmę te DENSO.


Bobby a fajki zmieniałeś? Jak nie to pomierz ich opór. Jak mają więcej niż 2 ohm to do śmieci. Z tego co kojarzę to Boscha nowe mają ok 1,9 ohm a Bremi 1,8 ohm.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 23 kwietnia 2013, 17:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
kkkkamil26 napisał(a):
Bobby a fajki zmieniałeś? Jak nie to pomierz ich opór. Jak mają więcej niż 2 ohm to do śmieci. Z tego co kojarzę to Boscha nowe mają ok 1,9 ohm a Bremi 1,8 ohm.


Nie zmieniałem nic. Silnik wpada w wibracje przy 1000 i 1600 obrotów odczuwalne na całej budzie plus z wydechu słychać że nie równo chodzi a pod maską momentami silnik trzęsie się jak galareta :/

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 21:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Bobby ogarnąłeś temat świec?

A teraz pytanie z innej beczki.
Jak zachowuje się u Ciebie sprężarka od klimy?
Pracuje non stop czy co chwilę się rozłącza i załącza?
U mnie co chwilę się rozłącza. Rozmawiałem na ten temat z Toudim i stwierdził, że nie powinno tak być.
Obstawiał, że coś może być nie tak z osuszaczem (np zapchany).
Zastanawia mnie ta sprawa. W E46, E39, E60 z jakimi miałem do czynienia sprężarka pracuje cały czas bez żadnych przerw.
Ciekawi mnie jak to jest u innych w E36.

Sorry za off-top.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 21:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Akurat Toudi ma bardzo dużą wiedzę na temat BMW.
Nie chodzi o to, że postawił diagnozę, że to jest na 100% uszkodzone tylko to było takie nasze gdybanie, że raczej powinna pracować non stop.
Czekam na odpowiedź Bobiego bo jestem ciekaw jak u Niego się zachowuje.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 146
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20 VANOS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130104
Fajna kuchenka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bobby Vintage -->> Mityczne E36 328i Sports Edition
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 12:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Sprężarka nie chodzi cały czas. Mówię na podstawie fafnastu M52. Nie wiem w ogóle gdzie widziałeś żeby chodziła cały czas :niepewny:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 808 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL